Log in

View Full Version : Time-sharing

Pascal
27-10-2001, 18:22
In één of andere topic heb ik gelezen dat er op dit forum enkele moedigen zijn die trachten te bieden op de verkoop van één of andere exclusieve wagen. Telkens moesten zij zelf toegeven dat hun beurs niet dik genoeg was.

Voor hen (en ook voor anderen) heb ik misschien een tip.

Bij enkelen rees er het idee om op de proppen te komen met een soort van TIME-SHARING voor auto's. Het concept is alsvolgt : THE CLASSIC CLUB is een club waar de leden tegen betaling van een jaarlijks lidgeld verhoogd met een enig en vervreemdbaar toegangsrecht een aantal punten voor één jaar ontvangen. Deze punten kunnen dan gebruikt worden om een voertuig tijdelijk ter beschikking gesteld te krijgen. De opgebruikte punten worden van het totaal afgetrokken en het overblijvende saldo kan in de loop van het jaar gebruikt worden om een andere auto te gebruiken. Het aantal punten dat moet "betaald" worden hangt af van het type wagen, week of weekend en het seizoen wanneer je ermee wil rijden.

Het is niet echt goedkoop maar mijn insziens goedkoper om er zelf eentje aan te schaffen. Het voordeel is ook dat je niet steeds met de zelfde auto moet rijden maar van merk en type van auto kan wisselen.

Voor meer info : www.theclassicclub.com of 0476/61.24.36 of fax 02.610.88.30 of The Classic Club, Chaussée de Bruxelles, 7090 BRAINE LE COMTE.

De club beschikt momenteel over een Triumph TR3A, Jaguar MKII 3.81 en een Lotus Super Seven en zijn uiteraard op zoek naar meer fraais.

C U

Werner333
28-10-2001, 13:30
Er staat een artikel over in de autogids.
Ze hebben ook nog een MG B.
Maar ik twijfel eraan of ze 412P zullen kopen als ik me als lid aanmeld.:D :D
Het is wel een tof iniatief. Want in een oldtimer kruipt veel tijd en geld en als je de kosten kan delen is dat altijd meegenomen.