View Full Version : Ontmoeting Grenslandhallen
Is er al beslist of we elkaar op de 18de of 19de ontmoeten ? Graag had ik het op voorhand geweten om m'n planning erop te kunnen afstemmen (ik maak maar een apart topicje, opdat m'n vraag wat zou opvallen).
Originally posted by Mario
Is er al beslist of we elkaar op de 18de of 19de ontmoeten ? Graag had ik het op voorhand geweten om m'n planning erop te kunnen afstemmen (ik maak maar een apart topicje, opdat m'n vraag wat zou opvallen).
Ik vermoed dat je bedoelt de 17e of 18e?
Want op de 19e is er in de Grenslandhallen niks meer te beleven zelle :-)
Ik geef de voorkeur aan de 17e, omdat ik zondagavond liever vermijd ('s maandags werken eh). Bovendien ga ik ervan uit dat er zaterdag iets minder volk zal zijn zodat we ook nog iets kunnen zien.
Maar zoals reeds vroeger vermeld, Carlos moet ook nog kunnen natuurlijk eh ...
Ok, bedankt Sennake.
Mocht Carlos zaterdag kunnen, is dat voor mij best :).
Werner333
28-10-2001, 19:39
Originally posted by Sennake
omdat ik zondagavond liever vermijd ('s maandags werken eh
Doe zoals ik dan he. Maandag verlof pakken.:D :D :D
Zaterdag iets minder volk?????????????
Zaterdag is de topavond!!!!!!!!!!!!!!
Het beste om alles op je gemak te bekijken is vrijdagavond. Het is dan trouwens open tot 24.00 uur. Vanaf ongeveer 20.00 uur trekken de meesten dan naar de centrale hall waar er lustig pintjes gedronken worden. Er is dan, als ik me niet vergis, ook de prijsuitrijking van de Belgische kampioenen en andere verdienstelijken.
Dit ter info. Ik weet ook wel dat het niet voor iedereen mogelijk is om op vrijdagavond te gaan.
Ik zal hier volgen om te weten wanneer jullie samenkomen en me tevens proberen vrij te maken om erbij te zijn.
C U
Werner333
28-10-2001, 22:41
Vrijdagavond is absoluut onmogelijk voor mij.:no:
Er staat al iets op het programma dan.
Zaterdag of Zondag maakt mij niet uit.
I'll be there.
Vrijdag is voor mij, net zoals voor Werner, absoluut onmogelijk. We hebben dan samen andere verplichtingen. Sorry. Dan maar de topavond, zaterdag eh :-)
Ik heb juist gebeld met Carlos (onze prijzensponsor) en hij verkiest op ZATERDAG 17 November 2001 naar de Racing Show te komen.
Dit betekent dat ik me daar naar zal schikken, en ik zal rond 12 uur ter plaatse zijn met Carlos (en wie er nog graag meerijdt is welkom, je moet wel tot bij ons geraken...)
Ik stel voor dat we dan de show gaan bezichtigen, en tegen een uur of 3, 4 kunnen we dan overgaan tot de officiële prijsuitreiking. En daarna pakken we gezamelijk een paar frisse pinten!
Schol!
Ik hoop op een grote opkomst, want we zijn met veel leden en de racing Show is een unieke gelegenheid om eens allemaal samen te komen : fans, piloten, teamleden, paddockers, en al wie ik nog vergeten ben!!!
Ik zal er zeker zijn !!!!!!
Weet er iemand waar er kaarten in voorverkoop te verkrijgen zijn. Uit ervaring weet ik dat dit erg handig is, vooral op zaterdag. Aan de kassa sta al makkelijk een half uur tot drie kwartier aan te schuiven. (en het is ook iets goedkoper)
Vroeger waren de voorverkooppunten de BBL, maar ik vind deze sponsor nu niet terug op de affiche.
C U
Werner333
29-10-2001, 20:56
De prijsuitreiking, gaat die door op de stand van MCZ?
Laat ons dan zeggen om 16.00 uur.
Dan heeft iedereen de juiste plaats en tijd.
OK?
Misschien kan 1 van de marshals de juiste plaats van de stand uitleggen?
Ik weet nog niet waar deze stand juist zal zijn, dat varieert nogal eens. Ik zal me eens informeren. Ik ga alleszins op donderdag (voor de show) ofwel helpen opbouwen ofwel al eens een kijkje nemen. Dan weet ik jullie zonder fout de juiste plaats te zeggen. Eén ding is zeker. De stand van MCZ zal te herkennen zijn aan een aantal rallywagens. MCZ gebruikt deze show jaarlijks namelijk om publiciteit te geven aan hun Wintercup (rally-sprints) die dit jaar plaatsheeft op 2 + 9 december 2001 en de derde manche ergens in februari 2002.
Mogelijks staat op de stand de WRC van Jos Sterckens. Het is namelijk zo dat KOEN PAUWELS (een tuner) deze wagen heeft gekocht en dat SNIJERS met deze wagen zal deelnemen aan de Wintercup. (Kwestie van budget)
C U
Zondag zal ik er zijn...........dus niet op zaterdag;)
We gaan namelijk elk jaar met de ploeg samen, vandaar.........ween,ween
Rrubinio
31-10-2001, 00:42
Vroeger waren de voorverkooppunten de BBL, maar ik vind deze sponsor nu niet terug op de affiche.
Klopt, de BBL Limburg man is verplaats naar BBL Brussel en zijn opvolger is niet zo autosport lievend, dus geen voorverkoop!.
De organisator heeft dan wat anders geprobeerd, op de in grote getale verspreide folders staat een reductie van 100 BEF en dit ter compensatie van geen voorverkoop. Maar woensdag 31/10 is er een vergadering van de BR&TS organisatie en zal het probleem van het lange aanschuiven aan de kassa voorgelegd worden. WORDT VERVOLG............:)
Alrighty, zaterdag 17 november in de grenslandhallen. Ik zal er zijn. Kan ik eventueel met iemand meerijden die vanuit Antwerpen stad ( of in de buurt ) vertrekt ? Zoniet, spring ik wel op een trein richting Hasselt ;)
Rrubinio
01-11-2001, 19:09
WORDT VERVOLG
Belgian Racing & Tuningshow
(Grensland Racingshow)
Helaas is er dit jaar :mad: GEEN :mad: voorverkoop.
(Aanschuiven en wachten is dus de boodschap)
Zoals reeds vermeld zijn er wel kalendertjes (Flysheets) in omloop met een kortingsbon van 100 BEF. :)
!!! Moest er iemand met de bus of trein naar Hasselt komen !!!
Er is een H bus die u gratis heen en terug de Grenslandhallen rijdt. Voor Het station van Hasselt staat bus H3 deze rijdt tot op de parking van de Grenslandhallen. Toch eerst vragen aan de bestuurder of het richting Grenslandhallen gaat (H3 rijdt ook richting Stokrooi, en dat is halve weg richting circuit van Zolder)
De uren op zaterdag-- 9:07 - 9:37 - 10:07 - 10:37 - 11:07 - 11:37 - 12:07 - 12:37 - 13:07 - 13:56 - 14:26 - 14:56 enz.......
Terug--14:14 - 14:43 - 15:14 - 15:43 enz...........
Op zondag moet je te voet !!!! ( :D dwars door Hasselt :D ) Tenzij er nog ergens een speciale bus voorzien wordt. :confused:
http://www.grenslandracing.com
Oneliner
02-11-2001, 10:54
Ik heb gezien dat ook de oranje auto van de fast and the furious daar ook aanwezig zou zijn.
Die auto alleen kost tegen 3.5 - 4miljoen, zonder verzekering of dergelijke.
Just the car...
Moest ik tijd hebben, zouk zeker gaan zien naar dat tuningsalon...
Om exact te weten hoeveel personen er gaan komen van de Paddock, start ik hier het "telsysteem" nog eens op. Het is namelijk zo dat onze goede vriend Pascal bereid is om onze kaarten op voorhand te gaan kopen zodat we niet hoeven aan te schuiven... het spreekt vanzelf dat als er één persoon zich vergeet aan te melden, al de anderen dan op hem moeten wachten en dat we dan nog geen stap verder zijn. Anderzijds wil Pascal natuurlijk ook niet met kaarten in overschot blijven zitten dus het aantal moet exact zijn en wie zich engageert om te komen moet er rekening mee houden dat ALS hij toch niet zou kunnen komen om één of andere reden, hij WEL de inkomprijs dient te betalen. Daarom stel ik voor dat Pascal zijn rekeningnummer meedeelt zodat iedereen die zich opgeeft de daad bij het woord voegt en het juiste bedrag aan Pascal overmaakt. We kunnen dan altijd nog proberen om die overschot-kaart te verpatsen zodat de betrokken persoon zijn centen later terugkrijgt. Deal?
Pascal, aan jou om het juiste bedrag en je rekeningnummer te posten eh :-)
Ok hier gaan we : DATUM : 17 november 2001.
1) ik kom, MET auto en er kunnen maximum 4 mensen met me meerijden. Eigenlijk 3 want ik neem Carlos ook al mee. Vertrek bij mij thuis om 11 uur. Aankomst ten laatste om 12 uur. (Beetje speling genomen want Hasselt ligt ongeveer een half uur rijden van bij mij).
Werner333
02-11-2001, 22:15
Ik zal er ook zijn.
Nog even checken of er nog mensen met mij meekomen, maar dat laat ik volgende week wel weten.
OK voor mij.
Ik zal zo vlug mogelijk met zekerheid de prijs te achterhalen. Ik zal op het zelfde moment ook mijn rekeningnummer posten. (kwestie van alles zo en beetje te concentreren)
C U (soon)
Hier ben ik dan terug van weggeweest. (ik heb te weinig tijd gehad om dagelijks eens in te loggen bij de paddock). Enerzijds jammer dat die karting al is geweest anderzijds (en eerlijkheids halve) ik zou graag geweest zijn, maar het is met een beetje te ver om enkel voor een kartingsessie en een babbel zover te rijden ( 2 x +/- 1u 15 min). Maar ik beloof dat ik eens naar de grenslandhallen ga afzakken maar (inderdaad waarom bij mij steeds een maar) 12.00 uur is te vroeg. Kunnen we (binnen)ergens afspreken??? Ik zie dat ik rond 14.00 uur daar kan zijn.
Ik heb de GSM NR van Sennake moesten we mekaar mislopen. Alleeen grrag (voor de kenners) een afspreekpunt aub ......
Werner333
04-11-2001, 17:03
Bernie, om 16.00 uur doen we op de stand van MCZ de prijsuitreiking van de paddock kwis.
Zal er toch zaterdag zijn, ik heb ook al een kaart. Ik zal proberen om 16.00 uur bij de stand van MCZ te zijn:D
Rallyloverke
05-11-2001, 11:33
Ik ga proberen rond 13u of 13u30 daar te zijn en ik ben ten laatste rond 16u terug weg, want dat weekend is ook het mosselweekend van mijn korfbalclub. Misschien dat na onderhandelingen mijn aankomstuur een uurke wordt vervroegd ...
Ik zal er ook zijn. Wellicht rond 12 u in de Grenslandhallen.
Kan ik eventueel met iemand meerijden vanuit Antwerpen of omstreken?
Rallyloverke
06-11-2001, 10:24
Alain, ik vertrek vanuit Antweroen, ik ben het pad aan het effenen zodat ik al zo rond half 12 of kwart voor 12 ten laatste kan vertrekken. Maar ik moet wel ten laatste om 16u terug vertrekken! (Mosselfeest 's avonds, iedereen is welkom! :D )
Johan, dat is voor mij geen enkel probleem. Ik kan steeds met de trein terugkomen. We zullen in de loop van volgende week iets concreet afspreken .
Groot nieuws.
Eindelijk gaat u ondertekende ontmoeten ;)
Ik kom naar de grenslandhallen op zaterdag rond 12 uur.
Waar spreken we nu af ? Werner en sennake zal ik wel herkennen. Maar de rest :confused:
Da's voldoende :-)
We komen omstreeks 12 uur bijeen aan de ingang en zullen daar wachten op iedereen die hier aankondigt van te komen. En dat je ons wel zal OPMERKEN, wees daar maar zeker van :D :D :D
Bovendien kan je in de thread van de laatste meeting onze foto eens gaan bekijken, want daar staan we toch al met zijn 8-en op...
breng ons ma ook mee:D
Ah ja zonder haar mag ik (nog) nie rijden:)
Oneliner
06-11-2001, 22:02
Originally posted by Sennake
En dat je ons wel zal OPMERKEN, wees daar maar zeker van :D :D :D
Sennake, zeg tdat et ni waar is hé..... :D:D:D
Rrubinio
06-11-2001, 22:06
Kan er weer niet bij zijn :( . Wanneer sluiten de winkels eens op zaterdag. Misschien volgende keer eens ???
Werner333
06-11-2001, 22:57
Zeg euh. Met het feit dat sommige mensen wat vroeger weg moeten, moeten we de prijsuitreiking vervroegen???????
Bwa, dat staat toch niet echt vast eigenlijk eh. We doen onze toer, en dan begeven we ons naar de stand van MCZ voor de prijsuitreiking. Maar ik wil dat gerust om 15.00 uur afspreken hoor, zodat we niet ergens op de show staan te lanterfanten :-)
Hoe vroeger de prijsuitreiking, hoe rapper we pinten kunnen pakken :-)
Werner333
06-11-2001, 23:35
OK. We zullen wel zien dan.:)
Maarre niet te veel pinte he. Ik moet nog thuis geraken.:D
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.