Log in

View Full Version : Rally van Haspengouw - 10/10/2005


Pascal
02-10-2004, 01:21
Een mooie deelnemersveld, zowel kwalitatief als kwantitatief, met ook een historic gedeelte. Ga eens kijken of ik tijd heb en dan trekken we richting Landen.

Startpark "Out" 7:50

Start Leg 1 - Podium 8:01

SS1 Landen-show 8:11
SS2 Walshoutem 8:32
SS3 Neerlanden 9:09
SS4 Laar 9:31

Regroup IN 9:52
Regroup OUT 10:17
Service IN 10:22
Service OUT - Podium 10:42

SS5 Landen-show 11:01
SS6 Walshoutem 11:22
SS7 Neerlanden 11:59
SS8 Laar 12:21

Regroup IN 12:42
Regroup OUT 13:07
Service IN 13:12
Service OUT - Podium 13:32

SS9 Landen-show 13:51
SS10 Walshoutem 14:12
SS11 Neerlanden 14:49
SS12 Laar 15:11

Regroup IN 15:40
Regroup OUT 16:12
Service IN 16:17
Service OUT - Podium 16:37

SS13 Landen-show 16:56
SS14 Walshoutem 17:17

Service IN 17:50
Service OUT - Podium 18:00
Finish - Leg 1 18:25

Total rally 172,30 111,00 283,30

De deelnemers :

00 VAN ROEY L.-GORRIS D. 1168-2005 B-B Mitsubishi Lancer Evo 7 N4
101 BASTIAENS J. - BLONDEEL F. 577 941-900 618 B-B Honda Civic UTI N2
102 CAWEZ D. - SIMON F. 697 977-700 274 B-B Citroen AX GTI A5
103 DERYNCK H. 901 488- B-B Ford Focus A7
104 XHONNEUX J. - MALAIS C. 902 116-626 441 B-B Peugeot 106 N2
105 GOUDERS C. - BORGUET E. 900 596- B-B Renault Clio Williams A7
106 SCHROEDER R. - AREND L. 0340-1086 L-L Nissan Almera GTI N3
107 VANDENHEEDE D. - #VANNESTE S. 900 649-900 650 B-B Citroen Saxo N2
108 STACEY G. - VAN WIEFFEREN E. 3911-05904 NL-NL Opel Manta 400 R12
109 VAN HOOF P. - BOTSON K. 5548-800 166 NL-B Mitsubishi Lancer Evo 4 A8
110 DE KONING A. - OUWERKERK R. 155 40-3844 NL-NL Mitsubishi Lancer Evo 6 N4
111 #VAN GENNIP N. - GROOTEN G. 001 55-41-900 625 NL-B Mitsubishi Lancer Evo 6 N4
112 DE JESUS R. - VANHERLE G. 901 396-900 560 B-B VW Polo N1
113 MARTENS K. - MEENS J. 902 194-902 195 B-B Peugeot 106 S16 N2
114 STERKENDRIES B. - VANDENBOSCH K. 902 193-902 192 B-B Citroen Saxo A6
115 DEFERM H. - BURNIAT G. 800 388-251 309 B-B Subaru Impreza A8
116 FAES J. - LEKKERKERKER A. 001 69 10-025 66 NL-NL Mitsubishi Lancer Evo 6 N4
117 BOUCKAERT P. - VERIN F. - B-B Nissan Sunny A7
118 VAN EGMOND A. - LOODEN E. 03960-21202 NL-NL Nissan Micra A5
119 HUVERS M. - VAN OORSCHOT E. 6258-16483 NL-NL Citroen Saxo A6
120 OLIVIER K. - FIEUW T. 698 598-900 219 B-B Citroen C2 A6
121 CRAEYE S. - LOIX V. 700 400- B-B Citroen Saxo A6
122 BERGSTEYN M. - STASSEN F. 8901-10504 NL-NL Opel Corsa GSI A6
123 SOUPART E. - OPDEBEEK M. 800 736-901035 B-B Peugeot 205 Rally R9
124 HAZELEGER W. - VAN BLOEMENDAAL B. 12166-12167 NL-NL Mitsubishi Lancer Evo 7 N4
125 MATTERNE S. - VANDERSMISSEN P. 900 702-900 383 B-B Mitsubishi Lancer N4
126 SERVAIS B. - SMETS A. 900 201-900 202 B-B Citroen C2 A6
127 HOFFMANN P. - #HOFFMANN N. 1132-1136 L-L Citroen Saxo VTS N2
128 THIRY B. - GILSOUL N. 421 256-900 873 B-B Citroen C2 S1600 A6
129 VAN LANCKER M. - DECLERCK K. 698 176-697 529 B-B Citroen C2 A6
130 TURRION M. - UYTTERHAEGEN M. 700 152- B-B Mitsubishi Lancer Evo 6,5 A8
131 #COLS D. - JACOB D. 800 859-645 544 B-B Fiat Punto HGT A7
132 BOESMANS J. - BRUECK B. 901 139-901 090 B-B Citroen C2 A6
133 LAHURE Y. - MANGEN R. 1142-1036 L-L Honda Civic N3
134 #DEBACKERE M. - SMETS I. 900 665-698 229 B-B Toyota Celica A8
135 MASSIN F. - PARENT R. - B-B Skoda Fabia RS N4
136 VANLAER G. - THIERIE D. 900 899-901 554 B-B Mitsubishi Lancer Evo 6,5 A8
137 LES F. - DAXHELET D. 901 491-901 010 B-B Toyota Yaris A5
138 BOELENS S. - DEGANDT B. 555 670-800 920 B-B Citroen C2 A6
139 SIMON B. - KALMES L. 1042-1117 L-L Honda Civic N3
140 SCHMELCHER H. - LAUDUS J. 697 231-697 321 B-B Ford Escort Cosworth A8
141 BERWAERT A. 901 425- B-B Volkswagen Polo 16V N1
142 FLOHIMONT D. - #GARNIER C. 800 168-800 169 B-B Citroen C2 A6
143 PRIAC S. - GUILLAUME D. 1089-146 862 F-F Toyota Yaris Cup Rally A5
144 CASIER B. - MICLOTTE F. 900 377-698 735 B-B Fiat Punto S1600 A6
145 BOSMANS B. - VAN LEE J. 901 026-901 883 B-B BMW E30 R12
146 VAN LOO J. - THIERIE K. 800 202- B-B Citroen C2 A6
147 COLSOUL B. 900 996- B-B Mitsubishi Lancer N4
148 DE ROOY G. - COLSOUL T. 900 778-19667 NL-B Mitsubishi Lancer N4
149 VERKOOIJEN N. - BROUWERS H. 03156-10763 NL-NL Subaru Impreza WRX N4
150 TSJOEN P. - CHEVAILLIER E. 699 725-489 156 B-B Toyota Corolla WRC A8
151 VAN PARIJS T. - PEYSKENS Y. 800 566-901 271 B-B Toyota Corolla WRC A8
152 DUEZ M. - MUTH J. 006-901 023 B-B Porsche 911 GT3 GT15
153 WESTERBEEK H. - VAN DER ZALM J. 2452-08755 NL-NL Nissan Micra A5
154 BEURSKENS P. - BEURSKENS A. 9641-9467 NL-NL Opel Corsa GSI A6
155 BURTON C. - ELST J. 900 494-386 020 B-B Citroen C2 A6
156 PRINCEN K. - MARTEAU G. 699 360-900 900 B-B Renault Clio Ragnotti N3
157 HOPMANS P. - VERSCHUUREN H. 800 446-19443 B-NL Opel Astra kit car A7
158 FROEHLICH M. - MERGEN I. - D-D Peugeot 306 A7
159 VANHEES R. - SMEETS E. 700 507-699 514 B-B Ford Focus A7
160 PETITJEAN S. - DUFRANE G. 700 357-901 732 B-B Citroen C2 A6
161 GUIGOU E. - DROEVEN P. 5182-289 218 F-B Renault Clio S1600 A6
162 VANDEPUTTE P. 900 604- B-B Honda Civic N2
163 BRUYNEEL D. - MEERT D. 501 925-607 437 B-B Ford Fiesta JWRC A6
164 VAN WOENSEL C. - BUYSMANS R. 697 615-900 342 B-B Mitsubishi Lancer Evo 7 N4
165 BRAGARD T. - DIDION O. 900 191- B-B Citroen C2 A6
166 VERHEES C. - LEYH A. 700 954-698 714 B-B Volkswagen Polo S16 A6
167 HOUBBEN D. - ANCION X. 901 615-901 616 B-B Peugeot 106 GTI N2
168 TONDEUR G. - ROBYNS P. 900 918-699 798 B-B Citroen Saxo N2
169 VALEPIN L. - BOURGUIGNON P. 900 932-483 515 B-B Volkswagen Golf GTI N3
170 SAUDOYEZ A. - MARIQUE C. 700 443-902 107 B-B Citroen C2 A6
171 SCHAMMEL G. - MARAITE A. 1099-901 045 L-B Mitsubishi Lancer Evo 8 N4
172 VAN EERD F. 08662- NL-B Mitsubishi Lancer Evo 7 A8
173 DEFAYS G. 900 988- B-B VW Polo N1
174 BIEBUYCK P. - DUJARDIN B. 902 199- B-B Mitsubishi Lancer Evo 6 N4
175 DUMONT J. - DONGLEUR M. - B-B Skoda Felicia A5
176 JANSEMME F. - JANSEMME A. 700 473-699 702 B-B Citroen C2 A6
177 WEVERS E. - POEL M. 6444-3190 NL-NL Toyota Corolla WRC A8
178 CAPOCCIA D. - #DOHMEN A. 1053-1067 L-B Citroen C2 A6
179 PERRIN T. - LUCCHESE V. 900 366-900 556 B-B Renault Clio RS N3
180 FRANS P. - LAVAERTS J. -698 734 B-B Subaru Impreza STI N4
181 HANEGREEFS O. - HANEGREEFS M. 900 632-900 623 B-B Peugeot 306 A7
182 BOUCHE X. - LECOMTE H. 677 020-900 904 B-B Mitsubishi Lancer Evo 7 N4
183 CHERAIN C. 800 184- B-B Citroen C2 A6
184 DJOLEFF H. - VETTER C. 1037 481-1037 591 D-D Peugeot 106 XSI R9
185 ROOSEN B. - ROOSEN J. 901 442-901 443 B-B MG ZR 160 A7
186 LOOS T. - PEERLINGS P. 597 935- B-B Ford Focus A7
187 WAGNER G. - RIWERS G. 900-899 L-L Citroen Saxo A6
188 DE WINKEL J. - VAN HOEK R. 3260-6100 NL-NL Renault Clio S1600 A6
Totaal aantal deelnemers 88 (exclusief 0 en 00)

De deelnemers Historic :

101 FOSTER P. - WOOD T. 17500-109 222 GB-GB Ford Anglia 2D
102 CASIER M. - EGGERMONT P. 699 622 H3-700 197 H3 B-B Datsun 240Z 4B
103 KOERNER T. - JACOBS J. 105 2405-424 919 D-B Porsche 911 4A
104 DAFFE J. - BLAMPAIN F. 901 085- B-B Opel Manta 2E
105 DEROO C. - DE PELSEMAEKER F. -304 262 B-B Opel Manta 3E
106 DEBYSER C. - DUMON D. 901 577-901 643 B-B Opel GT 1E
107 VERCAEMST I. - RASSCHAERT L. 901 576-H3- B-B Opel Ascona 2E
Totaal aantal deelnemers 7 (exclusief 0 en 00)

Meer info op : www.trch.be

C U

Sennake
02-10-2004, 09:55
Awel daar zou ik ook nog eens graag naar toe gaan zie. Kenden we toch maar iemand die in de buurt van Sint Truiden woont eh (hint hint)... :D

Mr.Dallara
02-10-2004, 15:54
De kans is ook reeël dat ik ook eens ga kijken daar in Landen naar de "rally der Consouls"...

Het deelnemersveld is inderdaad de moeite voor een kleinere rally als de deze...

Maar aangezien ik nog nooit deze rally heb bezocht zou het uiteraard heel handig zijn moesten enkele "ervaren" bezoekers van de Rally van Haspengouw wat info verschaffen over de KP's en cervice park, ligging ed. Verder zou info qua berijkbaarheid zeer handig zijn, uiteraard zou een KP plan anno 2003 wel een kers op de taart zijn.

Alvast bedankt....

Juha
02-10-2004, 16:02
Originally posted by Mr.Dallara
De kans is ook reeël dat ik ook eens ga kijken daar in Landen naar de "rally der Consouls"...

Het deelnemersveld is inderdaad de moeite voor een kleinere rally als de deze...

Maar aangezien ik nog nooit deze rally heb bezocht zou het uiteraard heel handig zijn moesten enkele "ervaren" bezoekers van de Rally van Haspengouw wat info verschaffen over de KP's en cervice park, ligging ed. Verder zou info qua berijkbaarheid zeer handig zijn, uiteraard zou een KP plan anno 2003 wel een kers op de taart zijn.

Alvast bedankt....
Service park ligt naast mijn deur, denk dat ik wel geschitk ben. :D

Jij komt van Nijlen zie ik. E313 richting Hasselt, daar eraf richting Sint-Truiden en die weg blijven volgen tot in Gingelom. Daar aan de stoplichten rechts en na 2 kilometertjes ben je er. Het rallycentrum ligt in het centrum van de gemeente (kan je niet missen, zo groot is het niet). Let wel op als je hier in de buurt rondrijdt, de politie maakt graag foto's.

Een plan heb ik, maar omdat de kans op wild verkennen dan wat te groot is, zet ik het hier niet. Gewoon kaartje kopen daar, of de wegenkaart gebruiken, 't ligt allemaal binnen een straal van 15km. ;)

En het is Colsoul, niet consoul. ;)

Mr.Dallara
02-10-2004, 16:30
Originally posted by Juha
Service park ligt naast mijn deur, denk dat ik wel geschitk ben.

Amai, kan het nog beter zijn? :p zaaaaalig gewoonweg!

Originally posted by Juha
Jij komt van Nijlen zie ik. E313 richting Hasselt, daar eraf richting Sint-Truiden en die weg blijven volgen tot in Gingelom. Daar aan de stoplichten rechts en na 2 kilometertjes ben je er. Het rallycentrum ligt in het centrum van de gemeente (kan je niet missen, zo groot is het niet).

Bedankt, want ik had een andere route in men gedachten.

Originally posted by Juha Let wel op als je hier in de buurt rondrijdt, de politie maakt graag foto's. [/B]

Ah, dan is het dus net het zelfde als met de Condroz en de Boucle... :rolleyes: :mad: Tja, dan neem ik liever zelf foto's, daar heb ik en anderen dan nog iets aan ;) , anders is het maar verloren geld voor de staatskas...


Originally posted by Juha ...., 't ligt allemaal binnen een straal van 15km. [/B]

Amai, das wel in een kleine zone, tov van Ieper e.d.
Zijn er hierdoor dan groote verkeers / fille problemen...????

Originally posted by Juha
En het is Colsoul, niet consoul. ;)

Inderdaad, missen is menselijk hé.

Begie
02-10-2004, 17:21
Originally posted by Mr.Dallara
Amai, das wel in een kleine zone, tov van Ieper e.d.
Zijn er hierdoor dan groote verkeers / fille problemen...????


Wij zijn ook een "kleine" rally ...... :D

Wij verwachten geen al te grote problemen, omdat er een omeliding voorzien is rond het rallycentrum. De reden van deze kleine zone is:
= plezanter voor piloten: moeten geen km' en km's verbinding rijden.
= plezanter voor publiek: grote verplaatsingen zijn niet nodig.

Als wij ooit de toelating bekomen om over 2 dage in te richten(wat uiteindelijk onze bedoeling is) zal het wel uitgebreider worden....

Dragu
02-10-2004, 20:20
Dat ze maar rap de kp's van Zoutleeuw en Binderveld gaan terug bij halen !
dat zijn nog es echte kp's van vroeger !
en nog heel schoon stukken om gaan te kijkken .

Begie
02-10-2004, 20:23
Ewel Dragu, gij woont in Zoutleeuw?
Misschien de politiekers eens aanspreken in uw gemeente, want wij zijn in ieder geval al enkele jaren vragende partij.

Juha
02-10-2004, 21:15
Hij kan ook proberen zelf burgemeester worden. Of het gaat lukken is iets anders. :+

Benny, hoe zit het met de jump? Terug erin heb ik van iemand gehoord.

Juha
02-10-2004, 21:17
Originally posted by Mr.Dallara
Bedankt, want ik had een andere route in men gedachten.


Via Tienen of zo? Langs Hasselt scheelt een stuk in tijd, klein halfuurtje. Vooral omdat het autostraat is, op de andere weg kom je veel bebouwde kom tegen denk ik.

Begie
03-10-2004, 00:22
Originally posted by Juha
.. hoe zit het met de jump? Terug erin heb ik van iemand gehoord.

Uw bronnen zouden wel eens correct kunnen zijn.... ;)

Guido
03-10-2004, 12:34
Originally posted by Juha
Via Tienen of zo? Langs Hasselt scheelt een stuk in tijd, klein halfuurtje. Vooral omdat het autostraat is, op de andere weg kom je veel bebouwde kom tegen denk ik.

Hangt ervan af. Hij kan ook de E-40 Brussel, Leuven, Luik volgen, maar niet in Tienen eraf, maar wel in Walshoutem. dan is ie er ook zo, moet ie de vervelende "1001-lichten" Expressweg Sint-truiden / Hasselt niet doen. En in tijd scheelt het niks.

Doe dagelijks pendelverkeer naar Brussel via Sint-Truiden/Gingelom/Walshoutem ipv Sint-Truiden/Tienen. Als ik van Antwerpen kom, steevast over Brussel, nooit Hasselt.

In ieder geval 10-oct staat al langer in mijn agenda aangekruist. :D "Barmha Hat returns to his roots!" :D Terug de akkers op!

Guido
03-10-2004, 12:36
Originally posted by Dragu
Dat ze maar rap de kp's van Zoutleeuw en Binderveld gaan terug bij halen !
dat zijn nog es echte kp's van vroeger !
en nog heel schoon stukken om gaan te kijkken .

en doe er dan ineens Heers, Zepperen en Brustem nog bij. Dan zijn we compleet! :)

Dragu
03-10-2004, 21:01
Idd , die politiekers , daar moet je nieveel van verwachten !
pffffffffff

Mr.Dallara
04-10-2004, 11:46
Originally posted by Juha
Via Tienen of zo? Langs Hasselt scheelt een stuk in tijd, klein halfuurtje. Vooral omdat het autostraat is, op de andere weg kom je veel bebouwde kom tegen denk ik.


Ik had eigenlijk de route via Mechelen > Brussel > E40 > exit 28.

Dit zal mss niet de kortste route zijn, maar ik denk dat deze route vooral wel de snelste zal zijn. Ik zal volgende week bevestigen als het zo is...

Guido
04-10-2004, 16:49
Originally posted by Mr.Dallara
Ik had eigenlijk de route via Mechelen > Brussel > E40 > exit 28.

Dit zal mss niet de kortste route zijn, maar ik denk dat deze route vooral wel de snelste zal zijn. Ik zal volgende week bevestigen als het zo is...

Je kan moeilijk zeggen dat het de snelste zal zijn, als je de andere route niet probeert. :D
In ieder geval, de route die je geeft zal idd de snelste zijn. Ik doe ze alle dagen. ;)

Guido
05-10-2004, 14:45
De definitieve deelnemerslijst staat online!

TRCH.be (http://www.trch.be/2004/Rally/NL/Frames.htm)

Thiry heeft startnummer 1. :D

Zijn de trajecten van de kp's al bekend, of iemand nog de trajecten van vorig jaar? Zou toch wel handig zijn om een beetje te kunnen voorbereiden - en zeker niet wild gaan te verkennen. Voor de Condroz vorig jaar had ik ze wel via een forum kunnen te pakken krijgen. ;)

Juha
07-10-2004, 20:29
Ik weet ze, maar euh, moet dat bij mij houden...

Thiry heeft trouwens ALTIJD nummer 1, als prioritair piloot. ;)

Viper Power
08-10-2004, 10:20
Weet iemand wat tickets kosten?

Nitro-eend
08-10-2004, 10:48
15€

Guido
09-10-2004, 20:04
Ben deze namiddag al even in Landen geweest. Onmiddellijk een abonnement en programmaboekje gekocht. Bij het abo zat een leuke praktische hanger (da's mooi meegenomen) en in het boekje zaten de kaarten met kp's. Yes! Ook leuk is dat er op de achterkant van het ticket de tijden v/d kp's nog eens afgedrukt zijn. Praktisch.
Allez, mijn planning is gemaakt en ik ben er klaar voor. Als alles meezit kunnen we 7 kp's afwerken zonder te stressen. :D

Guido
10-10-2004, 21:09
Harde en koude wind bij momenten om en rond landen, maar dat weerhield er ons niet van om al om 07.45 te vertrekken. KP2 was onze eerste KP. We gingen postvatten aan de start. Nadat ongeveer een 15 à 20 wagens waren vertrokken, werd de hele handel stilgelegd. Vreemd, zeer vreemd. Blijkbaar een probleem met de veiligheid. Raakte wel weer opgelost en bij doorkomst van de derde lus was er van dat oponthoud in de vroege ochtend niets meer te merken. Gelukkig is het droog gebleven gans de dag, waardoor het aangenaam vertoeven was op de Haspengouwse akkers. Wat wel opviel was dat er weinig of geen hamburger- , friet- of dranktentjes stonden op de kp's. Toch niet waar wij geweest zijn. En als je honger krijgt van al die buitenlucht is dat een probleem natuurlijk.

Enfin, reuze dag gehad, nog enkele andere Paddockers tegen het lijf gelopen en naar de avond toe, nog even afgezakt naar Landen om door de service area te lopen.

Hier de einduitslag.

1 TSJOEN P. - CHEVAILLIER E.
2 VAN PARIJS T. - PEYSKENS Y. op 1:26
3 WEVERS E. - POEL M. op 01:28
4 DUEZ M. - MUTH J. op 03:45
5 COLSOUL B. - JAMOUL R. op 04:35 (eerste Gr. N)
6 VAN WOENSEL C. - BUYSMANS R. op 05:05
7 DEBACKERE M. - SMETS I. op 05:13
8 THIRY B. - GILSOUL N. op 05:27 (eerste S1600)
9 GUIGOU E. - DROEVEN P. op 05:49
10 DE WINKEL J. - VAN HOEK R. op 05:57

Een volldig overzicht vindt je terug op wedstrijd site TRCH (http://www.trch.be) ;)

rally4ever
10-10-2004, 23:46
Ik ben blij dat ik ook geweest ben, alleen al om de Porsche van Duez te zien voorbij razen....ongelofelijke kick elke maal.. Hopelijk volgend jaar meer van dat...

En ik ben wel een hamburgerkraam tegengekomen hoor, op KP3 , maar de curry-ketchup en den ajuin was op...

Mr.Dallara
11-10-2004, 18:37
Bij mij is gans de Rally enorm meegevallen!

Vooral om het fijt dat er zoals als gezegt is, geen overompeling was, en dus ook geen files of last om iets te kunnen zien...

Ik had op m'n shema 6 KP's staan, en ik heb ze allemaal kunnen doen! (En dit terwijl we pas waren geariveerd in landen om 8.40u, en dus pas toen onze KP kaarten hadden...) Dit is de eerste maal dat ik men shema hebben kunne volgen :D , uiteraard dankzij het vlote verkeer en de enorme nabijheid van al de KP's.

Wij hebben KP4 Laar, KP5 Landen Show, KP7 Neerlanden, KP10 Walshoutem, KP12 Laar en KP 13 Laden Show gedaan.

Vooral de "rontonde" rond het kapeltje direct na de start van Walshoutem is een schitterende locatie, wat daar Consoul deed, daar waren écht geen woorden voor! gewoonweg mooi! Hij nam als één van weinige de handrem, enliet zelfs 2 maal een mooi rubberspoortje achter... :)

Op KP12 Laar stonden wij in een haarspeldbocht waar we Kris Princen een prachtig maneuver hebben zien doen! Hij coupeerde zo hard dat z'n kleine maar razendsnelle clio op twee wielen ging! Maar hij controleerde de zaak zeer mooi, en het was dan ook machtig om het te aanschouwen! :p

Onze laatste Kp was Landen Show, meerbepaalt de laatste 200meter op de kaseien en onder de brug.
Dit is gewoon DE plek van de rally, hier zijn geen woorden voor, zelfs geen foto's voor, Daar moet je gewoonweg een keer zijn geweest!


De stars of the rally zijn voor mij Colcoul en Princen!



PS: Strak fotos online op users.skynet.be/kbo-torfs (http://users.skynet.be/kbo-torfs)

Don Kamiel
11-10-2004, 21:41
Inderdaad, Colsoul ging heel mooi !
Dat had ik em nog niet zien doen..... maar mag hij vanaf nu blijven doen :)
Princen heb ik daar ook zien gaan, en dat hij met die clio kan rijden wist ik al langer.
Ook Stacey en Bosmans gingen serieus dwars, en Monnens bij de Historics !

Mr.Dallara
12-10-2004, 15:53
Verder vond ik de Ford Fiesta Supper 1600 van Bruyneel écht wel schitterend! Hij schiet nog wel wat ervaring tekort (met een S1600) maar de wagen is écht af, en lijkt wel degelijk potentieel te hebben.
Wel zeer spijtig dat ze veel pech hebben gehad, wat juist de redenen zijn weet ik eigenlijk totaal niet?? weet er iemand meer over??? Van de 6 pasages die ik heb gezien van de Fiesta S1600 waren het er maarliefs 3 zonder voor bumper :mad: Ik veronderstel dat de wagen te laag was gelegt voor deze rally, ofwel ze TEveel hebben gecoupeerd...

Iets wat mij gisteren al was opgevallen is het volgende: De (full option) Corolla WRC van Tsjoen is voor de 5e maal in rij Belgische kampioen geworden, een record zelfs. Maar ze moeten bij Future world wel dringend eens een nieuw laagje lak over spuiten :D ...
...op deze foto (http://www.angelfire.com/un/secondtime/Documenten/ss5-02.JPG) is duidelijk te zien dat er een stuk lak weg is van 10 * 10 cm... net boven het rechter achterwiel. ;)

Verder was deze BMW van Bosmans (http://www.angelfire.com/un/secondtime/Documenten/ss7-17.JPG) schitterend om in actie te zien! :p De wagen barste van het vermogen en de rijstijl van de piloot was dan ook zeer agressief, wat dus een schitterden coctail gaf! :p Volledig top was het dan ook toen hij bijna dwars onder de oude spoorweg brug ging op KP Landen Show.

Opvallend vond ik dat eminder dan 5 Ford Focussen aan de start stonden, terwijl er een challenge van is.
Dit op een moment dat Citroën dan weer on the top was in zowel kwaliteit al kwantiteit met hun C2tjes die best wel mooi zijn om te zien rijden (wat ikzelf voordien totaal niet verwachte). Ik denk dat er makelijk 20 C2tjes rond reden, zeer geslaagt debuut jaar dus!