PDA

View Full Version : Elke doelgroep haar eigen blad........de dames hebben hun blad!


Mark
06-10-2004, 21:52
http://www.womensracingjournal.com

Doelgroep gerichte marketing noemt men dat. Volgens de berichten die bij mij bekend zijn, schijnt Nascar erg populair te zijn bij de Amerikaanse huisvrouwen. Het is geloof ik ook de enigste klasse waar men waspoeders als sponsor heeft voor de racewagens.

Voor die doelgroep heeft men nu een nieuw autosportblad op de markt gezet, Women's Racing Journal. Benieuwd of dit concept zal aanslaan.........hoe zou zo'n versie in België of Nederland uitzien? Kumpen die de laatste tips geeft over haarverstevingsprodukten :D, Verstappen die laat zien dat hij creatief kan omgaan met grind in de achtertuin, Albers die de laatste mode laat zien in een foto-reportage en Goossens die een vragenhoekje heeft in de autosport-viva :D

Raceboy
06-10-2004, 21:56
het niveau van hun forum :

Jimmy Johnson is SO CUTE! Does anyone know if he has a girlfriend. I guess so, but I can dream can't I!!!

:D :+

Belle
07-10-2004, 00:54
Wel, dat vragenhoekje zie ik anders wel zitten hoor! :o :p

Ik zou het wel een leuk initiatief vinden voor België, maar ik hoop dan wel dat ze zich in eerste plaats toch zouden concentreren op de autosport...en niet het spiergehalte bij Anthony of het schone snoetje van Markus... (niet dat daar iets mis mee is natuurlijk :D )

ICEMAN
07-10-2004, 01:42
Originally posted by Belle
Wel, dat vragenhoekje zie ik anders wel zitten hoor! :o :p

Ik zou het wel een leuk initiatief vinden voor België, maar ik hoop dan wel dat ze zich in eerste plaats toch zouden concentreren op de autosport...en niet het spiergehalte bij Anthony of het schone snoetje van Markus... (niet dat daar iets mis mee is natuurlijk :D ) Juist dat ge dat erg zou vinde. :D