Mark
06-10-2004, 21:52
http://www.womensracingjournal.com
Doelgroep gerichte marketing noemt men dat. Volgens de berichten die bij mij bekend zijn, schijnt Nascar erg populair te zijn bij de Amerikaanse huisvrouwen. Het is geloof ik ook de enigste klasse waar men waspoeders als sponsor heeft voor de racewagens.
Voor die doelgroep heeft men nu een nieuw autosportblad op de markt gezet, Women's Racing Journal. Benieuwd of dit concept zal aanslaan.........hoe zou zo'n versie in België of Nederland uitzien? Kumpen die de laatste tips geeft over haarverstevingsprodukten :D, Verstappen die laat zien dat hij creatief kan omgaan met grind in de achtertuin, Albers die de laatste mode laat zien in een foto-reportage en Goossens die een vragenhoekje heeft in de autosport-viva :D
Doelgroep gerichte marketing noemt men dat. Volgens de berichten die bij mij bekend zijn, schijnt Nascar erg populair te zijn bij de Amerikaanse huisvrouwen. Het is geloof ik ook de enigste klasse waar men waspoeders als sponsor heeft voor de racewagens.
Voor die doelgroep heeft men nu een nieuw autosportblad op de markt gezet, Women's Racing Journal. Benieuwd of dit concept zal aanslaan.........hoe zou zo'n versie in België of Nederland uitzien? Kumpen die de laatste tips geeft over haarverstevingsprodukten :D, Verstappen die laat zien dat hij creatief kan omgaan met grind in de achtertuin, Albers die de laatste mode laat zien in een foto-reportage en Goossens die een vragenhoekje heeft in de autosport-viva :D