PDA

View Full Version : Chapignons-lieg :D


Finish
23-05-2001, 23:37
Wokay: mijn mening over deze crappy finale:

omdat we toch F1-liefhebbers zijn voor iets ga ik het vergelijken met de GP van Hongarije:

-De start is altijd belangrijk en in de eerste minuten gebeuren vaak de belangrijkste dingen: Strafschop die me ietwat debiel leek. als je het mij vraagt dacht de overtreder in kwestie (naam kwijt) dat er reeds lang gefloten was en bewoog zich eventjes per ongeluk tegen de Valencianer (Valenciaas ? lol) aan, waardoor die ging neerliggen alsof hij een jarenlange blessure had opgelopen.
-Na de start van de race val je meestal in slaap en gebeurt er niks interessants meer. Soms hier en daar een passeermaneuver, maar niet veel soeps.
-Dan komen de pitstops (pauze) en vlak erna worden enkel posities gewisseld, wordt het dus terug ff spannend.
Hier gaat het dan om de strafschop voor Bayern (Handspel dat me ietwat ongelukkig leek)
-En dan val je weer in slaap tot het einde van de race.

De verlengingen had ik dus totaal geen zin in, maw ik weet momenteel niet wie de beker heeft binnengehaald...'t zal me WORST wezen :D

Edit: zonet kom ik te lezen dat het Bayern is geworden.

Sennake
23-05-2001, 23:38
Bayern dus...

tsjolder
24-05-2001, 09:07
Wat een scheitvoetbal. Twee zo'n verdedigende ploegen en dat zou het beste in Europa moeten zijn? Ik vond dan dat Bayern nog de minst slechte ploeg was en daarom ben ik nog blij dat zij hebben gewonnen. Kahn is volgens mij de beste keeper van de wereld en voor hem gun ik het.

Oneliner
24-05-2001, 10:21
De vooze scheidsrechter heeft lichtelijk de wedstrijd vervalst vind ik zenne.
Morja, bayern verdiend gewonnen.

Finish
24-05-2001, 10:23
Ik geloof dat het (weeral!) nen hollander was :D

In ieder geval, deze finale was de finale van de strafschoppen, niet meer of niet minder.

Een verschrikkelijk match.

tsjolder
24-05-2001, 10:52
Originally posted by Finish
Ik geloof dat het (weeral!) nen hollander was :D

In ieder geval, deze finale was de finale van de strafschoppen, niet meer of niet minder.

Een verschrikkelijk match.

Voor ne keer dat er geen hollanders op het veld stonden, was er nu nen ollandse scheidsrechter die de match naar de knoppen hielp. Een scheidsrechter die de opvallendste man van de match was, heeft nooit goed gefloten. Kijk maar naar onze vriend Ancion in België.

Sennake
24-05-2001, 10:55
Allee, daar hebben we alles mee gezegd zeker?

airco
27-05-2001, 12:51
mja zoiets zekers!!

buiten het feit dat ik met die schijtmatch 2500 BEF heb verdient!!!

khad nen hoop maten die allemaal gewed hadden dat valencia den champions lieg ging winnen!! en vermist ek altijd ne fan van Bayern ben geweest!!!

airco

tsjolder
27-05-2001, 13:03
nen Bayernfan, 'k mag er nie aan denken, da's bijna zo erg als fan van de hollanders zijn ;)