PDA

View Full Version : *** Belcar Book 2004 ***


belcarboek.be
07-10-2004, 00:08
PRESS RELEASE
Heusden-Zolder, 6 oktober 2004.

Betreft: Belcar Book 2004

De promotor van Mediagroup Van Dyck Belcar, vzw Terlamen, is recent tot een samenwerking gekomen met vzw Belgian Race Invest in het kader van de productie van de inmiddels klassieke uitgave ‘Belcar Book’.

Deze jaarlijkse terugblik op het seizoen is inmiddels aan zijn 7de uitgave toe, en zal opnieuw een uitgebreid verslag en uitslagen bevatten van elke wedstrijd, een profielschets van elk deelnemend team, klassementen, specials, … Dé ideale samenvatting van het seizoen Mediagroup Van Dyck Belcar.

Voor de editie 2004, 2005 en 2006 verlopen alle contacten via Dries Heyman (vzw BRI). vzw Terlamen wenst hem alle succes toe met Belcar Book 2004, en de twee daaropvolgende edities.

Contactgegevens:

Dries Heyman - Belgian Race Invest
Gsm 0474 95 23 86
Fax 09 328 36 32
info@belcarboek.be


Veel leesplezier !


Walter Goossens
Marketing Manager

Driesco
07-10-2004, 00:10
Beste Belcaristen,
Beste autosportliefhebber,


BETREFT: BELCAR BOEK 2004



Net zoals ieder jaar opnieuw willen we jullie het “collectors’ item” van de Belgische autosport niet onthouden. Het Belcar Boek is ieder jaar opnieuw een mooie samenvatting van het hele seizoen, aangevuld met interviews, reportages, klassementen, prachtige foto’s, enz..
Het Belcar Boek zal gedrukt worden op 3000 exemplaren en ongeveer 96 pagina’s van de beste kwaliteit bevatten. Voor de eerste keer sinds het ontstaan van het boek, zal het buiten de gewone verkoopskanalen ook aangeboden worden in de betere boekenwinkels. Naast de gebruikelijke advertenties (waarvoor wij op uw medewerking rekenen) zal U dit jaar ook een eigen teampagina en cover kunnen realiseren. Dit geeft U de mogelijkheid uw teamleden en sponsors te bedanken voor de geleverde inspanningen gedurende het seizoen.
Het Belcar Boek zal beschikbaar zijn op 3 december 2004 tijdens de Belcar Party, maar kan nu reeds besteld worden. Indien U bestelt voor 15 november 2004 geniet U 5 euro korting per boek of gratis verzending naar het door U opgegeven adres. Tijdens en na de Belcar Party zal het boek 25 euro per stuk kosten. Na de Belcar Party kan U de boeken verder blijven bestellen via de website www.belcarboek.be (of kopen in het tankstation of op het permanente secretariaat van Circuit Zolder bij Annemie en Maria).

Wat kan U op de website vinden:
· Pagina-indeling
· Prijzen van de advertenties
· Prijzen van de teampagina’s
· Prijzen van de boeken + verdeelpunten
· Mogelijkheid om boeken te bestellen


Voor verdere info, personalisaties, enz… staan wij steeds ter Uwer beschikking voor verdere inlichtingen.


Hopende U hiermede alvast van dienst te zijn geweest,


Met vriendelijke groet


Dries Heyman

ICEMAN
07-10-2004, 01:44
Heel mooi initiatief Dries. Doe zo verder. Ik ga het zeker en vast bestellen. Even melden dat de website (nog) niet werkt.

Driesco
07-10-2004, 01:45
Originally posted by ICEMAN
Heel mooi initiatief Dries. Doe zo verder. Ik ga het zeker en vast bestellen. Even melden dat de website (nog) niet werkt.
EN wat zou e rniet werken, volgens mij kan alles al in het NL behalve bestellen :)

ICEMAN
07-10-2004, 02:27
Sorry. Maar daarstraks lukte het niet. Hij kon der server niet vinden. Probleem is blijkbaar opgelost.

Driesco
07-10-2004, 02:29
Originally posted by ICEMAN
Sorry. Maar daarstraks lukte het niet. Hij kon der server niet vinden. Probleem is blijkbaar opgelost.

Alle pagina's stonden lokaal dus ik zag geen probleem. Momenteel alles online aan het zetten, thanks Iceman.

ICEMAN
07-10-2004, 02:30
Graag gedaan Dries.

Driesco
07-10-2004, 11:04
Chers Belcaristes,
Chers enthousiastes du sport automobile,


SUJET: LIVRE BELCAR 2004


Comme chaque année nous n’allons pas vous retenir le «collectors’ item» du Sport Automobile belge. Chaque année, le Livre du Belcar est un résumé de toute la saison, complété avec des interviews, des reportages, les classements, de splendides photos, etc…

Le Livre du Belcar sera imprimé sur 3000 exemplaires et consistera d’à peu près 96 pages d’une qualité exceptionnelle ! Hors des points de ventes classiques, le livre sera offert dans les librairies renommées, pour la première fois depuis son introduction.

A côté des annonces publicitaires normales (pour laquelle nous comptons sur votre collaboration), vous aurez l’occasion de réaliser une page personnelle de votre team.
Cela vous donnera la possibilité de remercier vos membres du team en vos sponsors de toutes les efforts qu’ils ont faits pendant la saison.

Le Livre du Belcar sera disponible dès le 3 décembre 2004 pendant la Belcar Party, mais vous pouvez le commander à ce moment. Si vous commandez avant le 15 novembre 2004, vous jouissez d’une réduction de 5 euros par livre ou, par envoi gratuit, la livraison à l’adresse de votre choix.
Pendant et après la Belcar Party, le livre coûtera 25 euros la pièce. Après la fête, vous avez encore la possibilité de commander le livre sur le site www.belcarboek.be (ou de l’acheter dans la station-service ou le secrétariat permanent du Circuit Zolder chez Annemie et Maria).


Ce que vous trouverez sur le site :

· la division des pages
· prix des annonces
· prix des pages des teams
· prix des livres + centres de distribution
· possibilité de commander les livres


Si vous souhaitez de plus amples informations ou de personnalisations,
n’hésitez pas à nous contacter, nous restons à votre disposition.


Nous espérons que ces informations vous seront utiles,


Amicalement,


Dries Heyman

Wild Goose
07-10-2004, 11:53
Geachte Heer,

Is het mogelijk om de betere boekenwinkel bij naam te noemen. Ben van Geraardsbergen. Moest er hier in de streek een zijn, kunt u mij dit melden want op uw site staat er geen vermelding om welke boekenwinkels het gaat.

Reeds dank.

Wild Goose.

Driesco
07-10-2004, 12:14
Beste,

De onderhandelingen met de boekenwinkels lopen nog.

Momenteel zijn de volgende verkoopspunten waar U de boeken kan bestellen of reserveren de volgende:

Online via de website vanaf 10/10/2004
Via mail: info@belcarboek.be vanaf heden
Wheels café Circuit Zolder- bestellen vanaf heden -afhalen vanaf 4/12/2004
Secretariaat Circuit Zolder - vanaf 4/12/2004

Verzending van het boek is mogelijk aan de prijs van 4.35 euro.
Voor de verschillende tarieven van de boeken: www.belcarboek.be

Mvg

Wild Goose
07-10-2004, 12:26
Thx Driesco,

Heb een mailtje gestuurd naar info@belcarboek.be

Wild Goose.

Speedgirl
07-10-2004, 15:34
Veel succes met deze nieuwe uitdaging !

Brecht
07-10-2004, 18:38
Komen er misschien weer promoties zoals vorig jaar? Namelijk vorig jaar als je de Belcar book 2003 kocht kreeg je er gratis de boeken bij van 2001 en 2002

Greetzz.. Corvetteboy

Belle
07-10-2004, 21:58
Was dat zo?? Ik heb de boek van 2003 gekocht, maar die van 2002 heb ik evenzeer moeten betalen. Ik heb ze beide dit jaar in Nürburg gekocht tijdens de Belcar...

ICEMAN
07-10-2004, 22:34
Toen was de actie gedaan denk ik.

Driesco
08-10-2004, 07:15
Beste,

Wij beschikken niet over de boeken van de andere jaren en kunnen dus geen gecombineerde acties doen.
Ik zal vragen aan Circuit Zolder of het mogelijk is om nog boeken te kopen van andere jaren zodat ze misschien samen verzonden kunnen worden.

Driesco
11-10-2004, 17:03
Beste autosportliefhebbers,

Na contact met circuit Zolder kan ik jullie het volgende voorstellen als antwoord op jullie vraag.
Jullie kunnen de boeken van 2003-2002 en 2001 nog bestellen en dat voor de prijs van 25 euro voor de 3 boeken.
Je kan deze bestellen via info@belcarboek.be of vanaf morgen via de website. Let wel, men wist mij te vertellen dat er maar enkele complete pakketten meer zijn dus, het zal enkel voor de snelle jongens zijn. Wil je er het boek voor 2004 al bijnemen dan kom je in totaal op 45 euro als je besteld voor 15 november 2004.
Indien je ze ophaalt, vb bij Andy in de Wheels dan betaal je geen verzendingskosten, moeten wij ze opsturen dan komt er 4, 35 euro bij. Bestel je na 15 november dan kost het pakket 50 euro + eventuele verzending. Het is maar de vraag of er tegen dan nog zijn, indien alles op is wat betreft de boeken 2003-2002-2001 dan laat ik dat hier wel weten.
Wat betreft de boeken voor 2004, die gaan we zeker genoeg hebben :)

RX-7 freakske
11-10-2004, 19:56
Mij mag je al een boek van 2004 aan de kant houden.

Driesco
14-10-2004, 07:22
Vanaf heden kan je de boeken online reserveren en bestellen.

www.belcarboek.be

Netforce_1
14-10-2004, 09:08
Originally posted by Driesco
[B]Beste autosportliefhebbers,

Na contact met circuit Zolder kan ik jullie het volgende voorstellen als antwoord op jullie vraag.
Jullie kunnen de boeken van 2003-2002 en 2001 nog bestellen en dat voor de prijs van 25 euro voor de 3 boeken.
Je kan deze bestellen via info@belcarboek.be of vanaf morgen via de website. Let wel, men wist mij te vertellen dat er maar enkele complete pakketten meer zijn dus, het zal enkel voor de snelle jongens zijn. Wil je er het boek voor 2004 al bijnemen dan kom je in totaal op 45 euro als je besteld voor 15 november 2004.
KNIP]

Driesco,

Waar op de site kan je het boek van 2003 bestellen, of zijn deze reeds uitverkocht?

Driesco
14-10-2004, 09:10
Inderdaad, ik kijk of wij deze er even bij kunnen plaatsen. Bestellen kan je ook nog steeds gewoon even via mail. info@belcarboek.be

2001 - 15 euro
2002 - 15 euro
2003 - 25 euro

2001-2002-2003 in 1 pakket voor 25 euro.
Verzending indien gewenst 4,35 euro.
Na ontvangst betaling kunnen wij de boeken verzenden of als pakket klaarleggen bij Andy in Thema Wheels Café.

Driesco
31-10-2004, 10:05
Wat betreft de teampagina's zijn we nog op zoek naar verschillende zaken. Zij die ons kunnen helpen graag.

Enkele mooie foto's van Danny Dubois
Pasfoto van David Hart
BMW Z3 coupe van JMT racing nr 22
Mooie zijdelingse foto van de M3 GTR nr 24 tijdens Spa Euro Race
Mooie zijdelingse foto van de Corvette nr 26 tijdens Spa Racing Festival Xero Competition
Mooie zijdelingse foto van de Dodge Viper nr 29 tijdens Spa Euro Race US Carworld

Indien je ze hebt in hoge resolutie mag je ze altijd doorsturen naar info@belcarboek.be

Mvg

Dries

Driesco
19-11-2004, 19:40
Voila mannen. Het boek is klaar. Nu wacht ons een weekend van correcties en stress om alle fouten er uit te halen, maandag uitvoering, dinsdag in proef naar Zolder en woensdag drukken.

Hij zal dus op 3 dec. op de Belcarparty zijn .

Oef...

Driesco
21-11-2004, 01:56
We zijn dus aan de teampagina's en daar ontbreken nog enkele pasfoto's van piloten. Ik reken op sommigen onder jullie hun fotoarchief want wij zijn uitgeput en kunnen niet vinden betreffende deze piloten.
Wie kan me voor zondagavond 22H00 een foto mailen van desbetreffende personen:

Canaguier Christophe
Thomas Laurent
Noll Rudiger
Guido Werckx
Koen Leyssens
Michel Heydens
Tom Cloet
Bruno Cloet
De Craene Philippe
Happe Rob
Jean Claude Meert

Alvast bedankt, dit is alles wat we nog nodig hebben om het boek 100% in orde te krijgen.

Driesco
30-11-2004, 19:31
De Belcarboeken kunnen vanaf 6 december verzonden worden naar diegene die er eentje besteld hebben.

Voor zij die naar de Belcarparty gaan en er daar eentje willen kopen, gelieve gewoon een seintje te laten om te ongeveer te weten hoeveel we er dienen mee te nemen.

Prijs per boek is 25 euro.
Indien je wil dat we je het boek opsturen is de verzendkost 4, 35 euro. Bestellen kan je ook via info@belcarboek.be

Mvg

Dries

Thomaske
30-11-2004, 20:33
Zullen de boeken in Wheels er ook al zijn op 6december?

Mvg

Wild Goose
30-11-2004, 21:01
Ik kijk er naar uit. Tis bijna 6 december. :applaus:

Driesco
05-12-2004, 11:06
Beste vrienden,

Vanaf dinsdag zal het Belcarboek ter beschikking liggen in de Wheels voor zij die reeds hun bestelling plaatsten.

Het Belcarboek is ook te koop bij Andy in de Wheels en aan het secretariaat van Circuit Zolder voor de prijs van 25 Euro per stuk.
Indien je de geschenk-verzendverpakking erbij wil komt het boek op 25,50 euro.

Indien je een krantenwinkel kent in je buurt waar we het boek mogen verkopen, laat het me even weten dan nemen wij contact op. Er is een mooi % voorzien voor de verkoper.

Driesco
17-12-2004, 14:02
Op de volgende adressen kan U nu reeds de boeken kopen. Alle winkels die erbij komen zullen we hier vermelden om het jullie eenvoudiger te maken.
Voor zij die ons een winkel aanbrengen en ze daar zelf gaan leggen en een affische ophangen voorzien we 6 euro per verkocht boek. Voor info moet je maar even bellen of mailen.

't Schrijverke
Moorselbaan 195
9300 Aalst

Q8 Steven Freddy
Dendermondsesteenweg 68
9070 Destelbergen

't Letterken
Stationsstraat 26
9300 Aalst

Van Nuffel
Moorselbaan 30
9300 Aalst

Autotune Heinz
Moorselbaan 334
9300 Aalst

AD Sport
Klaverbladstraat
Lummen

Wheels Café
Terlaemen 4
Heusden Zolder

Driesco
25-01-2005, 19:16
Beste vrienden,

Voor zij die het Belcarboek 2004 nog wensen aan te schaffen: wij staan op de Show in Luik op vrijdag - zaterdag en zondag. U kan ons vinden op de stand van AUTOnews.

Prijs per boek: 25 euro.
2 boeken voor de prijs 40 euro.

Met vriendelijke groet

Dries