PDA

View Full Version : nieuwe ideetjes


M-jo
08-10-2004, 23:59
hoi

voor de driftchallenge wil ik me alvast vrij maken
meer eran op maandag of vrijdag is ook een pluspunt
op woensdagen kan ik nooit
de 10-uren wedstrijd toegankelijk maken
voor de actieve eran-rijders , da zou de max zijn !
als Spa der opnieuw bij is voor 2005 , yes yes

bmw M-groetjes
tot de 29ste

paul
09-10-2004, 18:08
hallo
heb al verschillende track days meegedaan met de renault 5 turbo
laat me zeker wat weten als er een competitie aankomt voor de actieve eran rijders.
klinkt allemaal goed.
helaas ben ik de 28 okt. niet aanwezig maar de laaste free driving zal ik er zeker weer zijn.


ik hoop dat we nog lang van zulke dagen hebben.
ga zo door!!

gr Paul

Z3Cp
12-10-2004, 12:05
Het zou zeker geen slecht idee zijn om de meer competitieve Eran rijders een competitie aan te bieden.
Ik meen nu reeds een onderscheid te zien tussen diegene die met ex-competitie wagens rijden en zij die met hun gewone "everyday"car meedoen.
De mannen met een competitie wagen zijn voortdurend bezig met tijden rijden, set-up veranderen, verbeteren van de wagen, enz. De stap naar een wedstrijd is voor hun slechts heel klein.
Nochtans zijn er ook nog rijders die eens per maand zich op een circuit willen uitleven met hun wagen, gewoon omdat ze dit op de openbare weg niet kunnen en mogen.
Ik hoop dan ook dat Eran een gezonde mix maakt tussen beiden, anders zit de kans erin dat we het begin van een nieuwe "touring-cup" gaan meemaken en blijven de gasten met een niet-competitie voertuig in de kou staan.

FormulaV-JH495
12-10-2004, 12:50
het systeem die ze tijdens de Trackdays van Croix-en-Ternois hanteren vind ik persoonlijk goed ... een half uur voor de straatmodellen, daarna een half uur voor de touring klasse en daarna een half uur voor de monoposten ... maar dan betaal je wel voor de ganse dag of halve dag ...