PDA

View Full Version : Classic Club Race Blooper


Jo Smets
11-10-2004, 13:22
Beste allen,

afgelopen weekend was het weer eens classic club race.
In de 2e race namiddag zag ik in de vileneuve chicane een fiatje achterstevoren het grind in gaan. Op zich niet veel erg, maar hij moest uit het grind weggetrokken worden door de marchals en hun 4x4.

Door een of ander gek en een ZEER ONVERSTANDIG maneuver van de bestuurder van de race-wagen kwam de 4x4 aan een kant van het circuit terecht en de racewagen aan de andere kant, met daartussen de gespannen trekband (HOE IS HET MOGELIJK ????).

De aankomende wagens moesten bruusk stoppen en wachten tot de trekband weer op de grond lag en zo verder konden rijden.

Zijn er mensen die daar fotos van hebben, of weten wie erbij betrokken was.

Tevens heb ik bij de single seators een Formule V gezien, waarvan ik denk dat het onze collega paddocker is. Maar daar ben ik niet zeker van. Formula V , als jij het bent, laat dan even horen hoe het is geweest en wat je ervaringen waren.

Race-groeten,
Jo Smets

Mark
11-10-2004, 19:30
Via Ed Raket ;) heb ik dit verhaal ook gehoord, zeer linke situatie moet dat zijn geweest.

Was wel te merken dat veel piloten nog niet zo heel erg veel ervaring hadden. Een van de deelnemers was stilgevallen bij ons post (19, inrit pits) Na enig gepriegel kreeg hij zijn wagentje weer aan de praat......en hoppa, meneer wil in de verkeerde richting de pitsstraat uitrijden :D We hebben hem maar vriendelijk tegengehouden ;)

Deelnemersvelden van 60 wagens is altijd leuk om te kijken, er zaten weer originele dingen tussen.

RX-7 freakske
11-10-2004, 19:53
Dat feit met die trekband in de villeneuve was bij ons op post, gelukkig hadden wij er niks mee te maken, die gasten die op de 4x4 zaten hadden de wagen aangekoppeld en zo uit de grind getrokken, maar de wagen kon niet meer sturen had ik gehoord, dus bolde hij lekker tot aan de overkant, onze eerste reactie was dan ok even dubbel geel geven. Ik wil niet weten wat er gebeurd zou zijn, moest er zo een auto op die gespannen trekriem zijn in gereden.

Jo Smets
12-10-2004, 11:04
Dag Marshal,

Ed AutotaalGlas (Maastricht 043 362 86 22 Voor al uw ruiten)
bedoel je zeker.

is geen reclame hoor :D

Race-groeten,
Jo Smets

FormulaV-JH495
12-10-2004, 12:53
@ Jo ... ik was er niet ...

is er iemand die foto's heeft getrokken ??

Boetzie
12-10-2004, 18:48
u Oldtimer Plus reporter zoals gewoonlijk eh Formula V :D


Tot de 13e nov op zolder???????

Groetjes

FormulaV-JH495
13-10-2004, 10:01
@ Boetzie ... de 29ste okt. en de 13e nov. ben ik op zolder ...

Engine got fully rebuilt so ...