View Full Version : WRC Tour de Corse
Duval SCHITTEREND! Hopelijk kan dit de volgende 2 dagen blijven duren!
Sarrazin, met een Subaru van First, zet Hirvonen op 1 minuut. Nét zoals in de Deutschland is Sarrazin bijzonder knap bezig.
Loix verliest bijna 1 minuut op Robert... hopelijk kan hij zich morgen herpakken.
klopt het da t maar 4 ritten per dag zijn? Lijkt enorm weinig
The Interceptor
15-10-2004, 22:47
't zijn inderdaag 'slechts' 4 KP's per dag, telkens 2 KP's die twee keer verreden worden.
Ja de Swa is echt wel goed bezig :eek:
Enkel Loeb kan het tempo van de Ford's nog wat volgen.
En bij Solberg draait het wel niet goed preces, al op meer dan twee minuten.
Ik ga in ieder geval de rally nog van dicht bij volgen (vooral morgen dan), GOooo Swa !! :D
Ik denk dat Duval deze rally gaat winnen, en dan zal zijn eerste overwinning natuurlijk helemaal verloren gaan bij de internationale pers door de 1e wereldtitel van Loeb :frusty:
Martin is heeft zwaar uitgehaald op de eerste 2 kp's van de dag. Duval op 17sec. Robert van de baan gegaan en Gronholm en Sainz zijn terplaatse gestopt en hebben elk 13 min verloren. Wellicht dat ze een normale stage-tijd zullen toegewezen krijgen. Als Loeb op de baan blijft is ie wereldkampioen. Solberg verliest steeds meer tijd. Ook Freddy niet goed bezig.
Volgens www.pitstop.tv staat Duval stil op KP9, volgens www.rally-live.com heeft hij zelfs opgegeven met motorproblemen...
Dedoeme toch, 't zag er zo goed uit :(
Rallyloverke
17-10-2004, 12:03
Verd......... toch!!!!!!!!!!!! En volgens het nieuwsblad ging hij op zaterdag iets rustiger doen, en met slechts 20 sec. achterstand kon hij dan vandaag aanvallen ... Ik had wel gehoopt op een eerste Belgische zege ....
Ondertussen is Loix 7de. Corsica lig t hem wel niet helemaal , dus héél veel meer had ik niet verwacht, enkel uit chauvinisme staat hij in mijn top-3 :-)
k heb den indruk da iedere keer da hij reed dit jaar hij in de punten is gefinisht
TommySoprano
18-10-2004, 11:46
Wat een verschil met de Vlaamse pers: vandaag staan er 6 blz. over de wereldtitel van Sébastien Loeb in L'équipe:
http://160.92.123.193/Quotidien/384f5e5c3527f603c2a252f6c776912614e4c4f/une.html
Originally posted by TommySoprano
Wat een verschil met de Vlaamse pers: vandaag staan er 6 blz. over de wereldtitel van Sébastien Loeb in L'équipe:
http://160.92.123.193/Quotidien/384f5e5c3527f603c2a252f6c776912614e4c4f/une.html
Is nogal logisch. Een Fransman wordt in een Franse auto tijdens een rally vereden op Frans grondgebied wereldkampioen. Het Franse team waarvoor hij rijdt wordt voor de 2de keer wereldkampioen en dit ook tijdens de 'uiteraard' Franse rally. En L'Equipe is een franse "gazette" :D Vive la France. :D :D
Martin toch, is dit nu echt nodig :rolleyes: :
Rallye de France victor Markko Martin believes he had the measure of Ford team-mate Francois Duval and would have won the event regardless of the Belgian's retirement.
Martin led the rally by 20.8s over Duval going into the third and final leg of the rally, but the Belgian was forced to retire on the opening stage following an engine problem gifting Martin with a lead of over a minute to second-placed Sebastien Loeb.
www.autosport.com
Originally posted by Scapa
Martin toch, is dit nu echt nodig :rolleyes: :
Rallye de France victor Markko Martin believes he had the measure of Ford team-mate Francois Duval and would have won the event regardless of the Belgian's retirement.
Martin led the rally by 20.8s over Duval going into the third and final leg of the rally, but the Belgian was forced to retire on the opening stage following an engine problem gifting Martin with a lead of over a minute to second-placed Sebastien Loeb.
www.autosport.com
Toch denk ik dat ie wel gelijk had. Duval ging wel snoeihard, maar niet consistent genoeg. Heeft een paar sortiekes gedaan, waar ie met veel geluk is weggeraakt. Niet dit jaar, maar wel volgend jaar als ie een goed team vindt. Hij moet nog verder groeien, denk ik.
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.