View Full Version : DePaddock Live Quiz 2005, 22 januari 19.00 uur.
De Paddock
18-10-2004, 21:39
De Paddock live quiz 2005, 22 januari 19.00 uur.
Op 22 Januari 2005 organiseert De Paddock in samenwerking met Themacafé Wheels hun eerste live quiz met als onderwerp uiteraard autosport. Teams, bestaande uit 4 personen, zullen het tegen elkaar opnemen in de quiz waar het gaat om parate en algemene autosportkennis. Het enige naslagwerk dat jullie mogen gebruiken zijn de grijze hersencellen in jullie hoofden. Wees gerust, de vragen zullen niet zo moeilijk zoals in de online quiz van De Paddock.
Vele verschillende facetten van de autosport zullen aan bod komen, voor ieder wat wils. Op het einde van de avond zal bekend zijn welk team zich winnaar mag noemen van de De Paddock live quiz 2005. Durf je deze uitdaging aan? Surf dan naar http://www.depaddock.eu/quiz/ om het inschrijvingsformulier te downloaden.
Iedereen mag deelnemen aan deze quiz, je hoeft geen lid te zijn van het forum of van vzw De Paddock. Deelname kost 5 Euro per persoon, voor clubleden van vzw De Paddock is deelname gratis. Iedere deelnemer zal op het einde van de avond een prijsje in ontvangst mogen nemen.
Mocht je als team misschien een deelnemer tekort komen, laat het dan weten in deze thread. Wellicht dat iemand anders zin heeft om jullie team te komen versterken. We gaan er met zijn allen een fijne avond van maken.
Informatie:
Datum: 22 januari 2005, 19.00 uur
Lokatie: Wheels Themacafé, Circuit Zolder
Teams: 4 deelnemers per team, maximaal 20 teams
Deelname: 5 Euro per persoon, clubleden van vzw De paddock spelen gratis mee
Sluiting inschrijving: 8 januari 2005
Meer info: http://www.depaddock.eu/quiz/ of via email quiz@depaddock.eu
Heel fijn zo'n quiz, ik sta echt te popelen om deel te nemen en zou wel een ploegske weten te vormen, alleen, die 22ste januari is voor mij helaas een onmogelijke datum. 't Zal dus voor een andere keer zijn. :frusty: :frusty: :frusty:
jan
Originally posted by jan
Heel fijn zo'n quiz, ik sta echt te popelen om deel te nemen en zou wel een ploegske weten te vormen, alleen, die 22ste januari is voor mij helaas een onmogelijke datum. 't Zal dus voor een andere keer zijn. :frusty: :frusty: :frusty:
jan
Dat meen je niet Jan. Spijtig, spijtig. :(
Jammer genoeg meen ik het wel, anders zou ik het niet posten ;)
jan
Hmmmz examentijd. Zal wat van het examenrooster afhangen vrees ik.
We hebben al heel wat inschrijvingen binnen, maar waar blijven de Paddock quizzers? Komaan eh gasten, jullie gaan je status van quizzers toch verdedigen zeker?
Als jullie een datum vinden die beter in mijn "kraam" past, ben ik de eerste om mij in te schrijven :D
jan
Hallo Sennake,
Het is een heel moeilijke datum !
Ik doe zeker mee.
Zet mij maar ergens in een ploegje.
Ik moet wel werken op het Salon voor vrije tijds en lichte bedrijfswagens, maar probeer er wel voor te zorgen dat ik op tijd kan zijn !!!
Indien ik hier iemand kan overtuigen mij te brengen wil ik gerust meedoen. Moet ik wel ergens "bijgezet" worden, want we kunnen hoogstens met 2 komen.
Hallo mannen,
jammergenoeg onmogelijk op de quiz te zijn.
Krijg net bericht dat we vanavond om 18.00 h een belangrijke afspraak op de stand hebben.
Wordt te laat (of te moe.....) dan om nog af te komen.
Succes aan iedereen !
Als compensatie bezorg ik jullie nog een extra prijs !
Da's erg jammer, maar niets aan te doen...
Alvast bedankt voor de mooie prijs!
Een volgende keer beter dan maar?
Hoeveel teams zijn er nu eigenlijk?
Werner333
22-01-2005, 13:44
16. Meer konden er niet in. Wheels zal volledig vol zitten aangezien er ook supporters mee komen.
zal bijbouwen tegen volgende keer
Werner333
22-01-2005, 14:21
:D :D :D
Ik zal er zijn, chauffeur is gezond en wel. :)
Net terug van wheels, met een verrassende tweede plaats. Ik heb me goed geamuseerd. :)
damamaho
23-01-2005, 10:58
Ik wil de organisatoren en medewerkers van de quiz nog eens bedanken voor een leuke, geslaagde avond.
De vragen waren gevarieerd en goed gesteld!!
Deze quiz is zeker iets dat voor herhaling vatbaar is!
Vriendelijke groeten, DANNY.
was tof, moeten we zeker herhalen
Thomaske
23-01-2005, 11:22
Was er veel volk gekomen. Supporters en teams? Spijtig dat ik er niet kon bijzijn.
Mvg
Wheels zat goed vol... Proficiat aan Sennake, Huudo, Werner 333, Pascal, Marshall, Dominique en alle anderen die dit mogelijk maakten :)
Proficiat mannen :applaus:
Quiz verliep vlot, veel volk (17 teams van 4 personen :eek: ), veel variatie in de vragen,... Proficiat ook aan de winnaars en alle andere ploegen! De jaartallen vonden wij het moeilijkst aangezien de meeste van voor "onze tijd" waren of simpelweg omdat we voor die bepaalde discipline geen interesse hebben/hadden wat natuurlijk onze eigen schuld is. Aangezien we op de muziekvragen 9/10 scoorden leggen wij ons vanaf nu toe op muziekquizen :D Met onze 8ste plaats waren we meer dan tevreden. De gevreesde afgang is er al bij al toch niet gekomen :gas: Schande dat onze reeks over het thema België het slechtste was van de 10 :o
Kunnen de niet-deelnemers ergens een overzichtje vinden van de vragen (en eventueel ook antwoorden ) ?
Een dikke proficiat aan de organisatoren van deze quiz.
Leuke vragen en een goede ambiance! Een succes over de ganse lijn!
Ik was samen met Hannu en Juha en zijnen "pa" in een poolteam ondergebracht. We hebben een totaal onverwachte 2e plaats uit de brand gesleept.
De afwezigen hadden ongelijk! Dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Nog eens een dikke dankjewel aan iedereen die er bij was, meegeholpen heeft enz. ;)
Wij hebben er net zoveel plezier aanbeleefd als jullie!
:D
Knappe prestatie van de organisatoren. Voor herhaling vatbaar.
Werner333
23-01-2005, 15:52
Originally posted by guy
Kunnen de niet-deelnemers ergens een overzichtje vinden van de vragen (en eventueel ook antwoorden ) ?
We zullen eens zien wat we kunnen doen.
Werner333
23-01-2005, 15:54
Dit is de complete uitslag:
1 A6 Beton 151
2 Haspengouw 146
3 Dapacadri 145
4 3 Musketiers 145
5 Fanclub MG 1 142
6 Fanclub MG 2 140
7 Racing for Belgium 139
8 Mod Team 138
9 Team 17 137
10 Team VDHB 129
11 Speedfreaks 116
12 De oldtimers 109
13 F1world.be 1 106
14 De Crashduivels 95
15 F1world.be 2 93
16 VH Tuning 63
17 Lions Racing Team 60
Ik zou toch ook graag nog eens alle deelnemers willen bedanken. Zonder hen was deze avond nooit tot stand gekomen, en de toffe sfeer die er heerste is ook in eerste plaats te danken aan jullie. Van onze kant hopen we dat iedereen zich goed geamuseerd heeft en dat we bij een volgende gelegenheid weer op jullie deelname mogen rekenen ;)
En wees gerust : de enquetes zullen met veel aandacht gelezen worden en er zal zeker rekening gehouden worden met jullie aanbevelingen.
De afwezigen kunnen hun schade inhalen bij een volgende gelegenheid ;)
The Interceptor
23-01-2005, 18:17
Amai de top 9 zit wel redelijk dicht op mekaar precies.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, hopelijk de volgende keer, want lees hier niets dan geode reacties.
Ben ook wel geďnteresseerd om enkele vragen te zien/horen ...
Originally posted by Sennake
We hebben al heel wat inschrijvingen binnen, maar waar blijven de Paddock quizzers? Komaan eh gasten, jullie gaan je status van quizzers toch verdedigen zeker?
deze paddock quizzer heeft examens :(
Alvast ne dikke proficiat aan de organisatoren, want voor een eerste keer is het heel vlot verlopen. De vragen waren niet enorm moeilijk (zoals de online-quiz). Het concept van de thema's per ronde was knap bedacht.
Persoonlijk had ik er op voorhand niet zo'n goed oog op aangezien ik eigenlijk grotendeels met F1 bezig ben en de andere sporten maar met een half oog kan volgen, alhoewel ik daar ook wel interesse in heb. Maar de algemene autosportkennis van de F1world.be-ers viel verbazend goed mee. Enkel hebben we af en toe een grote flater begaan, maar ja, dat hoort erbij.
Ik hoop dat onze quiz over 2 weken ook zo mag verlopen en dat er in de toekomst nog een vervolg komt voor dit initiatief (zowel bij Depaddock als bij onszelf), want het was zeker en vast de moeite waard.
bluelite
23-01-2005, 20:49
Proficiat aan organisatoren, deelnemers en vooral ook de winnaars. Mijn indruk van de quiz was erg positief. Het ging er vooral ook vrolijk aan toe (moet kunnen). Net als redje is mijn kennis over de autosport niet zo uitgebreid. Ik moet toegeven dat wij (F1world.be 1) gefaald hebben op vragen die we in feite hadden moeten weten over Formule 1. Daarvoor wisten we dan wel weer dingen over DTM en algemene autosport (zoals die vraag over Camille Jenatzy, wie kent hem niet?) Voor ons is een score van 106 punten zeker niet slecht te noemen. We hadden slechter verwacht. Maar wat onze twee ploeg aanrichtte... een catastrofe!!! :)
Tot binnen twee weken ;)
Originally posted by bluelite
... Het ging er vooral ook vrolijk aan toe (moet kunnen). ...
Wij zijn dan ook altijd wel een vrolijke bende. ;) :D
Als een van de medewerkers van de quiz heb ik in de nacht ervoor toch onrustig geslapen. Gaat alles goed, hebben we overal aan gedacht? Vergeet ik morgen niks mee te nemen?
Echter bij de aanblik van een volgepakt Café Wheels bleek alles op rolletjes te lopen. Het was voor mij persoonlijk een geslaagde avond, de sfeer was super tussen de deelnemers en de supporters.
Aanwezigen, dankjewel!
Voor mij was het bangelijk maar ook (en vooral) geruststellend dat er nog gasten zijn die even crazy (of nog erger) zijn van onze sport als ik.
Bedankt, mannen van de organisatie, 't was de moeite !
Ik vond het ook een heel toffe avond. Uiteindelijk zijn we 5de geworden, maar misschien hadden we zelfs op de 2de of 3de plaats kunnen eindigen. We waren in ieder geval content dat we voor Fanclub Marc Goossens 2 geeindigd zijn. :)
Proficiat voor de organisatoren!!!
Het was echt schitterend voorbereid. Zeer mooie Powerpoint presentatie!
Peter
De quiz zat inderdaad bijzonder knap in elkaar... proficiat!
bluelite
28-07-2005, 15:26
Ik heb zin om nog eens te quizzen... wanneer is de volgende editie? :p
Ik heb zin om nog eens te quizzen... wanneer is de volgende editie? :p
Na de vakanties gaan we daar weer werk van maken ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.