PDA

View Full Version : Loge voor Race Promotion Night


Driesco
26-10-2004, 09:14
Voor de laatste keer dit jaar zetten we onze deuren open van loge nummer 9. Omdat we nog heel veel drank over hebben van de 24H willen wij er iets speciaals van maken.

Op zaterdag zetten we gedurende de ganse dag onze loge open voor supporters en teams Open van 09.00 tot 23.00. Daarna zakken we met z'n allen af naar de TC fuif.


Zie post onderaan

Scalle
26-10-2004, 15:56
Enkel als je de lekkerste nootjes in huis hebt !
:D

Driesco
26-10-2004, 18:00
Originally posted by Scalle
Enkel als je de lekkerste nootjes in huis hebt !
:D

Goe bezig ;)

Driesco
01-11-2004, 15:23
Beste vrienden,

Tijdens de 10H zetten wij onze deuren van de loge GRATIS open voor iedereen die het koud of dorst heeft.
Om onze stock op te ruimen zullen we alles aanbieden aan de prijs van 1 euro per consumptie. Hoe meer jullie drinken hoe minder wij zondag mee naar huis moeten sleuren.
Teams die nog drank dienen te gaan kopen voor de teammembers tijdens de race, spring even binnen en kom jullie voorraad maar halen.

In de aanbieding: witte wijn en Wittekes ( daar hebben we er nog massa's van staan) :)

Loge open op zaterdag vanaf 10.00 tot 23.00, nadien bij Andy in de Wheels.

Op vrijdag zullen we niet open zijn, fuif gaat dus niet door omwille van te weinig interesse. Zij die nog een warm plaatsje zoeken om te slapen, in de loge is het warm, soms te warm:)
Graag even verwittigen op 0474/95 23 86
Zo hoeven mecano's niet in een koude vrachtwagen te slapen en kunnen ze genieten van een pot lekkere warme koffie.

Wij horen het wel, we kunnen het enkel maar aanbieden.

Scalle
03-11-2004, 16:26
Leuk initiatief Driesco !
Wij zullen sowieso aanwezig zijn ... de wittekes zal ik voor mijn rekening nemen :D
Tot dan & greetz !

Pat
03-11-2004, 19:49
Driesco,
Wij springen zeker eens binnen.

En eh, zet toch maar een witteke opzij :p

Belle
03-11-2004, 20:59
En voor mij een wit wijntje Dries! :D :D