Log in

View Full Version : Skynet E Mail Problemen

jpm
30-10-2004, 00:31
Hallo allemaal,

Sinds drie weken sukkel ik met het probleem dat ik in mijn skynet mailbox geen mails meer kan ontvangen tenzij ik ze wil lezen op webmail van belgacom. Er is hier zelfs een kennis geweest die pc ervaring heeft beroepshalve. Dacht eerst dat er problemen waren met mijn pc. Niet dus. Pc vraagt altijd paswoorden als ik outlook open doe en de mails blijven steken bij het ontvangen bv. 2 ontvangen van drie tot er een time out is. Nu blijkt dat er vele mensen zijn met dit probleem. Het zou een onderhoud van de servers zijn van belgacom, maw, vele klanten staan in de kou. Maar het strafste moet nog komen, na 4 telefoons, 3 mails heb ik eindelijk nieuws van skynet van het onderhoud van de servers en dat ze zich excuseren. Als op het technisch forum van belgacom surft zijn er daar heel wat ontevreden klanten die hun verhaal doen. Is er ook hier iemand die dezelfde problemen heeft met het binnehalen van mails via skynet? Maar mij niet gelaten binnen twee maand zitten we bij telenet. Laat jullie verhaal eens horen! Ik denk dat snelle Marcel van Belgacom op zijn scooterke een bus nodig zal hebben voor zijn ontevreden klanten op te halen ipv adsl te gaan instaleren.

sledge
30-10-2004, 10:35
Er stonden gisteren 9 mails op hun server, die ik in geen geval kon binnenhalen

airco
30-10-2004, 11:27
Heb zo de indruk dat er bij Skynet regelmatig een en ander misgaat bij de ISP diensten.

Dan is de webspace van klanten langdurig onbeschikbaar ...
Dan is de mailserver enkel dagen behoorlijk nukkig ...
etc ...

Mijn ervaring is dat Telenet zijn zaakjes op dat vlak iets beter geregeld heeft.
Dat er problemen zijn ... dat kan iedere ISP overkomen ... Maar 3 weken ... en nog geen oplossing ... dat is :no:

laurent
30-10-2004, 11:37
Blijkbaar heeft Skynet hun mailservers (relay en smtp) afgesloten, er werd teveel spam langs daar gestuurd. Met als gevolg dat hun klanten ook in nesten zitten. Bron: vriend op corporate helpdesk

Rallyloverke
15-11-2004, 12:34
Ik zit ook dikwijls met dat probleem => mail binnenhalen lukt ... tot er een time-out-probleem is. Als er bv eens 6 berichten klaarstaan, kan ik er 3 binnenhalen, de volgende niet meer. Dan moet ik terug opstarten om te proberen de andere binnen te halen of zelfs iets te verzenden ... Niet echt een goeie manier van werken ...

Peter Baert
19-11-2004, 15:40
Bij mij werkt alles weer perfect!

Rallyloverke
22-11-2004, 17:19
Wel, ... ik moet zeggen , en nu de houten bureau vasthouden :) , sinds enkele dagen lukt het skynet-mailen bij mij ook terug beter!