PDA

View Full Version : Minder berichten dan dat er wordt aangegeven


Yvonne
01-11-2004, 13:31
Hallo,

Als (sinds kort) zeer regelmatige bezoekster van deze site, lees ik deze site op meerdere plaatsen op een dag. Nu staat er dit :

"Welcome back, Yvonne
There have been 6 threads and 7 posts since your last visit!
The time now is 11:24.
You last visited: 01-11-2004 10:03.
View New Posts"

Wanneer ik op ' View New Post' klik, verschijnt er dit

Displaying Topics 1 to 4 of 4
Met daaronder de topics.

Waarom zie ik geen 6 threads zoals aangegeven? Dit gebeurt op iedere plaats waar ik dit forum leest. Heeft iemand hier ook last van ? Of moet ik wat instellingen veranderen?

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Yvonne

Mark
01-11-2004, 13:41
Originally posted by Yvonne

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Yvonne

Mischien ;) Berichten die gepost worden in "Te koop / te huur / gezocht" zijn niet meteen zichtbaar voor het grote publiek. Ze worden wel al meteen meegenomen in de teller. Dat is één verklaring.

Een andere verklaring is het moderator- en adminstratorforum. Als een soort "intern postkanaal" laten de moderators en admins hier hun berichten achter die te maken met het reilen en zeilen achter de schermen van De Paddock. Ook deze berichten worden meegenomen in de teller.

Dus er is niks mis met jouw instellingen.

Sennake
01-11-2004, 14:40
Originally posted by Mark
Misschien ;) Berichten die gepost worden in "Te koop / te huur / gezocht" zijn niet meteen zichtbaar voor het grote publiek. Ze worden wel al meteen meegenomen in de teller. Dat is één verklaring.

Een andere verklaring is het moderator- en adminstratorforum. Als een soort "intern postkanaal" laten de moderators en admins hier hun berichten achter die te maken met het reilen en zeilen achter de schermen van De Paddock. Ook deze berichten worden meegenomen in de teller.

Dus er is niks mis met jouw instellingen.

En niet te vergeten : de threads en posts in het clubleden-forum, dat enkel zichtbaar is voor betalende leden...

Yvonne
01-11-2004, 22:00
Hi

Bedankt voor de uitleg. Nu weet ik tenminste dat het niet aan mijn PC (waar dan ook) ligt.