PDA

View Full Version : Ben jij de snelste? Bewijs het!


pascual
07-11-2004, 01:30
Ben jij de snelste? Bewijs het!

Van Hover – Vamo racing karting challenge

Eindig bij de eerste 6 en krijg een mooie prijs!

1ste prijs: Testrit met 2t. competitie kart
2de prijs: Printer Kyoceramita (waarde 500€)
3de prijs: GSM Tempo pack Nokia 3410
4de prijs: Draadloze telefoon
5de prijs: Houten tuinmeubelset
6de prijs: Health Care Products (waarde 150€)

Vamo racing sl. en Jürgen Van Hover organiseren samen een kartingwedstrijd van 2h. Deze zal plaats vinden op maandag 13 december 2004 vanaf 19h in de indoorkarting Aalst te Moorsel.

Inschrijvingsprijs: 160€ per team.

Deze bevat 20min. chronorijden om de startpositie te bepalen, gevolgd door een race van 2h.
Het aantal piloten is vrij per team.

Programma:
-19h ontvangst + inschrijving
-19h30 briefing
-20h kwalificaties
-20h30 start van de race (120min.)

De inschrijving zal geldig zijn na betaling van 160€ per team op rekening 293-0569075-31 en dit voor 6 december 2004. De eerste 5 ingeschreven team’s worden extra beloond! *

Het inschrijvingsformulier dient gestuurd, gefaxt of gemaild te worden naar:

Vamo racing
Leopoldlaan 69
9300 Aalst.

Fax: 053/82.82.02

E-Mail: vamokarting@hotmail.com

* (wordt bepaald op basis van de datum op de overschrijving).

pudding1
17-11-2004, 12:52
Yo pascual,


We zijn al ingeschreven, nu nog wat gaan trainen en dan is die overwinning zo binnen he :D

Netforce_1
17-11-2004, 22:46
Beste Pascual,

Probeer al gedurende 2 weken een team van 4 samen te stellen met gasten uit de regio AALST (deelnemen is voor mij belangrijker dan winnen).
Tot op heden geen succes :(
Indien jij nog kandidaten kent die zich in dezelfde situatie bevinden als mezelf stuur dan maar een PM (of reageer hier).

Aan de Paddockers : indien interesse geef maar een seintje maar denk er aan dat ik mij gewoon een avondje wil amuseren en dus zeker niet voor de titel ga :D

Cheers!

pascual
18-11-2004, 00:58
Originally posted by pudding1
Yo pascual,


We zijn al ingeschreven, nu nog wat gaan trainen en dan is die overwinning zo binnen he :D

Bedankt mannen, jullie waren een van de eerste dus je eerste prijs is al binnen (van de 5 eerste inschrijvingen).

Het zal tof worden! :cool:

pascual
18-11-2004, 01:00
Originally posted by Netforce_1
Beste Pascual,

Probeer al gedurende 2 weken een team van 4 samen te stellen met gasten uit de regio AALST (deelnemen is voor mij belangrijker dan winnen).
Tot op heden geen succes :(
Indien jij nog kandidaten kent die zich in dezelfde situatie bevinden als mezelf stuur dan maar een PM (of reageer hier).

Aan de Paddockers : indien interesse geef maar een seintje maar denk er aan dat ik mij gewoon een avondje wil amuseren en dus zeker niet voor de titel ga :D

Cheers!

Ik kijk wat ik kan doen, met hoeveel piloten wil je meedoen? Je mag ook altijd alleen meedoen, maar ik denk dat het dan zwaar zal worden.

Driesco
18-11-2004, 09:40
Ik wil meedoen maar zoek nog 1 laagvlieger om te winnen :)
Aalst ligt me goed dus...

Netforce_1
18-11-2004, 11:20
Originally posted by Driesco
Ik wil meedoen maar zoek nog 1 laagvlieger om te winnen :)
Aalst ligt me goed dus...

Driesco, ik wil U geen hartaanval doen krijgen en stel mij dus geen kandidaat :)
Ik kamp momenteel met 10 kilo overgewicht en heb sinds 2 jaar niet meer met een kart gereden. :+
Dus voor mij puur voor de fun :D

Speesman
18-11-2004, 16:14
Originally posted by Driesco
Ik wil meedoen maar zoek nog 1 laagvlieger om te winnen :)
Aalst ligt me goed dus...

Eventueel wil ik wel met u rijden, maar betwijfel of ik snel genoeg ben om voor de overwinning te gaan ...

pascual
19-11-2004, 20:23
Gisteren nog even gaan kijken naar het circuit te Moorsel, er is een kleine aanpassing aan de piste gebeurd; ze hebben 1 bocht volledig anders gemaakt (de 1ste bocht).

pascual
19-11-2004, 20:32
Originally posted by Driesco
Ik wil meedoen maar zoek nog 1 laagvlieger om te winnen :)
Aalst ligt me goed dus...

Ja de 1ste prijs is echt de moeite, nl. 1/2 dag met Q racing testen met één van hun Top karts (met een 2 takt motor erop, en dit op een buiten circuit).

pascual
19-11-2004, 20:34
Originally posted by speesman
Eventueel wil ik wel met u rijden, maar betwijfel of ik snel genoeg ben om voor de overwinning te gaan ...

Mists veel training komt dat wel goed.

pascual
19-11-2004, 20:38
Originally posted by Netforce_1
Driesco, ik wil U geen hartaanval doen krijgen en stel mij dus geen kandidaat :)
Ik kamp momenteel met 10 kilo overgewicht en heb sinds 2 jaar niet meer met een kart gereden. :+
Dus voor mij puur voor de fun :D

Dit 10 kilo zullen het niet maken zeker; met Duindistel hun 3h wedstrijd ook te Moorsel,heb ik ook meegedaan met heel goede piloten in ons team, ik woog ook zo'n 15 kilo zwaarder, de tijden waren maar iets trager, tienden maar zeker geen seconden hoor.

pascual
19-11-2004, 20:39
To: Netforce_1

Mooie banner dat jij hebt (Kamala), ken ik jou?

Netforce_1
19-11-2004, 20:59
Originally posted by pascual
To: Netforce_1

Mooie banner dat jij hebt (Kamala), ken ik jou?

Ik woon in Denderhoutem en heb denk ik met jou gesproken in de Mini-Paddock tijdens de Belcar Masters.
Als ik me niet vergis reed jij op de Mini van Romein ;)
Ik kijk al uit naar het seizoen 2005 (KAMALA)

pascual
19-11-2004, 21:11
Originally posted by Netforce_1
Ik woon in Denderhoutem en heb denk ik met jou gesproken in de Mini-Paddock tijdens de Belcar Masters.
Als ik me niet vergis reed jij op de Mini van Romein ;)
Ik kijk al uit naar het seizoen 2005 (KAMALA)

Neen, ik ben geen piloot. Mijn ouders en ik hebben Vamo racing, wij doen de service voor de Mini van BMW Romein, in 2003 deden wij mee aan de sportscars met een Comarth (spaanse sportwagen zoals een Kamala). Kijk op volgende link:

http://www.automobilindustrie.de/fachartikel/ai_autofokus_466301.html

Allé nu terug naar onze karting challenge.

Speesman
21-11-2004, 17:56
Ik ga toch niet meerijden. Heb die week namelijk al 2 wedstrijden (had ik even over het hoofd gezien), dus een 3de is misschien een beetje teveel van het goede.

pascual
03-12-2004, 20:03
Wie wil meedoen, zal vlug moeten zijn, wij hebben al extra karts moeten bij vragen; er mogen maar max. 23 karts rijden. Het zal tof worden!

pascual
12-12-2004, 21:45
Morgen is het zover! Er zijn nog 2 plaatsen open, wie nog wil kan meedoen, stuur snel een mailtje met je teamnaam, piloten en GSM # naar:

vamokarting@hotmail.com

pascual
12-12-2004, 21:47
Originally posted by Driesco
Ik wil meedoen maar zoek nog 1 laagvlieger om te winnen :)
Aalst ligt me goed dus...

Driesco heb je al iemand gevonden?

Driesco
12-12-2004, 22:05
Neen maar heb in tussentijd al een volle agenda en kan dus niet deelnemen. Zal voor een volgende keer zijn.

pascual
12-12-2004, 23:30
Originally posted by Driesco
Neen maar heb in tussentijd al een volle agenda en kan dus niet deelnemen. Zal voor een volgende keer zijn.

Spijtig, maar toch bedankt.

Wie wil kan natuurlijk eens komen kijken hé, er zal veel volk zijn.

pascual
14-12-2004, 13:57
Het was heel goed hé! 21 team's! Het was echt mooi om te zien, zo'n strijd tot op het laatst.

Iedereen bedankt en tot volgende wedstrijd.

Speesman
14-12-2004, 14:02
Wie heeft er gewonnen?

gti-r
15-12-2004, 00:58
jawadde Pascual
't was er dik in orde he, alles liep nogal sportief vond ik
en het grootste pak van de piloten mochten er wezen,
der is nogal gevlogen :gas:
en die prijzen hoedje af voor de organisatoren :applaus:
voor mij alvast voor herhaling vatbaar :worship:

pascual
15-12-2004, 14:00
Originally posted by speesman
Wie heeft er gewonnen?

Team: Fighter deden met 4 team's mee;

Industrial Service was steeds in gevecht met 2 team's van de Fighter's; I.S. kreeg lekke band; dankzij het aandachtig personeel van Indoorkarting Aalst stond er een draaiende kart met hun 2e piloot al te wachten, eens de eene kart binnen was, kon de andere vertrekken. Spijtig genoeg met koude banden, meer dan de 3e plaats zat er niet meer in. De fighters waren zeer tevreden met hun prijs, ze gaan met 10 man testen voor Karting team Q racing!!

Dus:

1e fighter
2e fighter
3e Industrial Service
4e Romein Mini

pascual
15-12-2004, 14:05
Originally posted by gti-r
jawadde Pascual
't was er dik in orde he, alles liep nogal sportief vond ik
en het grootste pak van de piloten mochten er wezen,
der is nogal gevlogen :gas:
en die prijzen hoedje af voor de organisatoren :applaus:
voor mij alvast voor herhaling vatbaar :worship:

Ja jullie hadden het niet makkelijk hé, bedankt voor de deelname!

En die herhaling zal er zeker komen, en weerom zullen er dikke prijzen te winnen zijn.

Ook bedankt aan de mensen van dit forum, dankzij hen hadden wij enkele inschrijvingen.