PDA

View Full Version : *** Officiele aankondiging - DePaddock leden evenement 2004 ***


De Paddock
09-11-2004, 23:55
*** Officiele aankondiging - DePaddock leden evenement 2004 ***

Het is weer de tijd van het jaar. Alle rally's en races zijn achter de rug, of toch zo goed als, dus is het weer tijd voor ons DePaddock ledenevenement.
In tegenstelling tot andere jaren, zullen we dit jaar geen karting organiseren als leden evenement. We hebben een rondvraag gedaan bij alle DePaddock Club leden en een meerderheid sprak zich uit om eens wat anders te organiseren. De keuze viel uiteindelijk op het organiseren van een gezamelijke uitstap naar een automuseum en/of om gezamelijk naar de Motorshow in Essen te gaan.
Omdat het voor het organiseren van een museum bezoek nogal kort dag bleek te zijn, viel de keuze uiteindelijk op de Motorshow in Essen. Echter, de museumfans zullen in een later stadium zeker aan bod komen. Het zal dan niet als het DePaddock event georganiseerd worden, maar we zijn wel zinnes om hieromtrent iets op poten te zetten in 2005.

Het DePaddock Event 2004 - Bezoek aan de Motorshow Essen
- Wanneer? Maandag 29 november 2004
- Vertrek? om 06.00u aan "afrit 23" van de E313 Antwerpen richting Hasselt. Onderweg wordt er gestopt voor ontbijt. Voor de mensen die op deze plaats niet kunnen samenkomen om gezamelijk te rijden, kunnen natuurlijk apart rijden. Hoofdzaak is: we gaan om 10.00u. binnen.
- Vervoer? Indien er voldoende reizigers zijn, worden er 1 of 2 minibusjes ingelegd, anders wordt er gereden met auto's.
- Inkom? De inkom bedraagt 16 euro pp. Voor groepen groter dan 20 man bedraagt de inkom 14 euro pp. DePaddock zal een voor de clubleden een tussekomst doen in deze toegangsprijs. Hoeveel precies zal later bekend gemaakt worden. Niet clubleden betalen de normale toegangsprijs.
- Programma? Gans de dag wordt de beurs bezocht. In groep of een beetje individueel hangt van elkeen zelf af. 's avonds wordt er op de terugweg bij een wegrestaurant gestopt voor een gezamelijk avondmaal.
- Terug? We verwachten terug te zijn omstreeks 22.00u.

Aanmelden doe je in deze thread. Iedereen die in orde is met zijn lidgeld komt dus in aanmerking om voor een tegemoetkoming in de inkomprijs. Tevens zullen we in deze thread jullie op de hoogte houden van hoe we het transport zullen organiseren.

Meer info over de Essen Motorshow kan je hier vinden: Essen Motoshow 04 (http://www.essen-motorshow.de/)

Raceboy
10-11-2004, 01:34
Aznmelding 1: raceboy en zen ma :)

Pascal
10-11-2004, 02:26
Originally posted by raceboy
Aznmelding 1: raceboy en zen ma :)

2. Pascal

C U

Sennake
10-11-2004, 12:08
3. Sennake.

Rallyloverke
10-11-2004, 12:29
Als Bart en ik een auto vinden (lees : waarschijnlijk zijn auto) dan gaan wij ook, dat zou dan 4 en 5 zijn.

Driesco
10-11-2004, 13:13
6. Driesco ( wagen 5 plaatsen beschikbaar )

Guido
10-11-2004, 13:34
7. Huudo

Mark
10-11-2004, 13:46
8. Mark (wonderwel heb ik een verlofdag kunnen ritselen)

Ik rij mee vanaf de ontbijtplek. Als ik bij iemand kan instappen zal ik mijn ouwe kist daar ergens zien te parkeren.

Scapa
10-11-2004, 14:20
Hangt er bij mij nog vanaf. De week erna misschien paar dagen Milaan. Dat is nogal vrij kostelijk dus als dat dat doorgaat ga ik zeker niet mee.

Werner333
10-11-2004, 20:25
9. Werner

Bezemwagen
11-11-2004, 18:47
10. Dominique

Guy
11-11-2004, 19:49
Sorry mannen, kan niet mee.
(zaterdag, zondag en maandag evenement voor onze klanten in Durbuy).

Als jullie volgend jaar iets wil organiseren met een een museum, kan ik misschien wel enige tips bezorgen.

Je laat het maar weten .

Werner333
11-11-2004, 20:18
OK Guy. Je hoort nog van ons.
Have fun in Durbuy.

FastFons
13-11-2004, 00:02
11. Karel

Rallyloverke
22-11-2004, 12:45
Hum,

Ik vrees dat ik toch forfait ga moeten geven aangezien ik geen wagen ter beschikking heb om aan het vertrekpunt te raken...

Johan

Driesco
22-11-2004, 13:25
Originally posted by Johan
Hum,

Ik vrees dat ik toch forfait ga moeten geven aangezien ik geen wagen ter beschikking heb om aan het vertrekpunt te raken...

Johan

Kan ik je ergens oppikken. Ik kom van Lokeren

Rallyloverke
22-11-2004, 13:52
Ik zou vanaf "niet ver van het Bouwcentrum te Antwerpen" een taxi nodig hebben dan.

Jan
22-11-2004, 16:09
Voor dit evenement had ik reeds lang een verlofdagje opzij gehouden. De omstandigheden hebben er echter voor gezorgd dat ik die vrije dag aan andere prioriteiten zal spenderen. Hopelijk kan ik volgend jaar eindelijk eens mee.

Geniet ervan.

jan

Rallyloverke
22-11-2004, 16:30
Het gaat nog terug in orde komen, straks na een belletje ben ik daar zeker van. Waarvoor bedankt hoor, Driesco.

Sennake
22-11-2004, 19:00
Ik post alvast ons "strijdplan".

We komen samen om 05.50 uur aan afrit 23 van de E313 (Geel West). Dat is zeer vroeg, we weten het, maar daar staat tegenover dat je nog niet onbeten hoeft te hebben, want dat doen we gezamelijk. Wie van Antwerpen komt zal na het verlaten van de afrit recht voor zich de parking van winkel "Bertels" zien liggen. Daar moet je zijn. Wie van Hasselt komt moet na het verlaten van de afrit aan de lichten naar rechts, de brug over en dan zie je dezelfde parking aan je rechterkant liggen.

Vervolgens delen we ons in enkele groepen, zodat we zo weinig mogelijk auto's moeten inzetten, met dien verstande dat we wel comfortabel willen zitten, dus we gaan uit van 4 personen per auto. Moest het nu zijn dat we bv met 13 zijn, dan zetten we in de grootste auto 5 man natuurlijk.

De clubkas komt tussen in de transportonkosten en de parking van de bereidwillige chauffeurs, wat concreet betekent dat elke wagen 30 euro krijgt voor brandstof en parkinggeld. Wie dat wordt zien we wel, ik ben al sinds jaar en dag chauffeur en wil dat gerust blijven doen, en ik ben ervan overtuigd dat er nog wel wat goede zielen bijzijn.

Als iedereen ingestapt is (en we zouden graag om 06.00 uur vertrekken) rijden we richting Turnhout, om er de E34/A21 op te rijden in de richting van Eindhoven. We houden halt omstreeks 07.00 uur aan AC Hotel Venlo-Sevenum om te ontbijten. Dat is aan afrit 38 "Helden", maar wel aan de overzijde van de autostrade. Wie de afspraak in Geel gemist heeft kan ons daar vervoegen, we zullen er ontbijten van 07.00 uur tot 08.00 uur. We hoeven ons dus zeker niet te haasten. Hieronder staat een plannetje met de exacte place to be.

http://www.depaddock.eu/sennake/ontbijt.jpg

Ook in datzelfde restaurant worden de betalingen voor de tickets gedaan. Wie clublid is, betaalt halve prijs, dus 8 euro. De clubkas legt het verschil bij. Wie geen clublid is mag uiteraard ook mee maar betaalt wel 16 euro. Eens al het inkomgeld verzameld is, de magen gevuld zijn en iedereen die nog ontbrak op het appel toegekomen is, zetten we onze weg voort.

We gaan terug de E34/A67 op, richting Venlo. We steken de grens over en vervolgen onze weg naar Duisburg - Essen. Eens we in Essen zijn volgen we de aangegeven route die ons naar de Grugahallen zal leiden. In de stad is het wel zaak om goed aan te sluiten omdat er nogal vaak van richting veranderd dient te worden en er een boel rode lichten zijn die ons zouden kunnen uiteensplitsen. In principe rijd ik op kop en wacht ik de rest van de groep op indien dit zou gebeuren. Maar om zeker te spelen en op de juiste bestemming aan te komen als je toch om één of andere reden zou verloren rijden, is dit het adres :

MESSE ESSEN GmbH
Norbertstrasse
D - 45131 Essen

We parkeren in de ondergrondse parking, die vlak onder de expositiehallen gelegen is. We wandelen op ons gemakje naar de ingang waar de deuren opengaan om 10.00 uur.

Eens we binnen zijn kan je de groep volgen (was vorig jaar enorm plezant) ofwel je eigen gang gaan, naar keuze. In elk geval spreken we af om ten laatste om 18.00 uur terug huiswaarts te keren (dan sluiten de deuren ook trouwens) omdat we onderweg in hetzelfde restaurant in de buurt van Venlo een gezamenlijk en afsluitend avondmaal gaan nemen. Van daaruit is het nog hooguit een uurtje tot Geel en daar scheiden onze wegen zich weer.

Dat is het zo'n beetje.

Als er vragen zijn kunnen ze hier best gesteld worden. Wacht niet te lang, want ikzelf zal gedurende het weekend niet online kunnen (zit aan de zee) zodat last minute beslissingen door mezelf niet geweten zullen zijn en dat is nogal ambetant voor de meeting-coördinator...

Driesco
22-11-2004, 19:05
5.50? is de Versus zo lang open op zondag?
Wat ne mens allemaal moet over hebben om eens een beursken te gaan bezoeken :)

Ik zal er zijn, als chauffeur.

Rallyloverke
22-11-2004, 20:36
Dankzij Driesco kan ik er ook zijn als mede-co-piloot :) . Zolang we maar niet in Keulen gaan ontbijten of avondmaal nemen :D

Sennake
22-11-2004, 21:05
Originally posted by Johan
Dankzij Driesco kan ik er ook zijn als mede-co-piloot :) . Zolang we maar niet in Keulen gaan ontbijten of avondmaal nemen :D

Gij gaat al veel te lang mee en ge weet teveel om goed te zijn gij :D

Mr.Dallara
22-11-2004, 21:12
Originally posted by Johan
Dankzij Driesco kan ik er ook zijn als mede-co-piloot :) . Zolang we maar niet in Keulen gaan ontbijten of avondmaal nemen :D


Aangezien jullie blijkbaar al enkele malen de beurs in Essen hebben bezocht, kunnen julie mij dan aub ff helpen met mijn vertrekuur te bepalen.

Hoelang is + / - de reistijd naar Essen vanuit bv. Exit 23 vd E313 ??

Zijn er meestal (grote) verkeers problemen als je de place 2 be naderd daar in Essen???

Naart schijnt is het in de weekends zo druk dat je moet parkeren op gigantische parkeer tereinen tot 10km! van de beurs af, en dat je dan gratis kan verder rijden in metro stellen tot de inkom van de beurs...

Heeft er iemand hier ervaring met dergelijke toestanden in Essen, want ik bereid mij er alvast op voor... ...aangezien ik een verplichte weekendbezoeker zal zijn... :mad:

Driesco
22-11-2004, 21:18
Originally posted by Sennake
Gij gaat al veel te lang mee en ge weet teveel om goed te zijn gij :D
Mag ik meelachen mannen.

Netforce_1
22-11-2004, 21:35
[i]
Zijn er meestal (grote) verkeers problemen als je de place 2 be naderd daar in Essen???

Naart schijnt is het in de weekends zo druk dat je moet parkeren op gigantische parkeer tereinen tot 10km! van de beurs af, en dat je dan gratis kan verder rijden in metro stellen tot de inkom van de beurs...

[/B]

Ben meermaals naar Essen geweest maar steeds tijdens de week, over de drukte in het weekend kan ik je dus weinig vertellen? Heb de trip al een paar keer gedaan met eigen wagen en dan ter plaatse buiten de stad geparkeerd en de (gratis) bus genomen naar de Messe. Ben ook al met de bus (georganiseerd door een tuning-club) geweest en werd toen in de stad "gedropt" aan een metrostation.
Zowel bus als metro zijn (waren) gratis en zijn volgens mij even snel .

Have fun in Essen (kan dit jaar spijtig genoeg niet gaan) :frusty:

Scapa
22-11-2004, 22:17
Originally posted by Driesco
Mag ik meelachen mannen.

Ze zijn ooit eens een "beetje" verkeerd gereden :D

Driesco
23-11-2004, 08:21
Da meent ge niet. :D

Sennake
23-11-2004, 08:28
Ik beloof plechtig dat ik het volledige verhaal in geuren en kleuren zal doen tijdens ons ontbijt op de heenweg. Ook al om te vermijden dat nog wildere verhalen de ronde zouden gaan doen dan er werkelijk gebeurd is... ;)

Driesco
23-11-2004, 08:33
Ok.

Selespeed
23-11-2004, 09:34
Was graag meegegaan (had zelfs al verlof genomen), maar vertrek nog die nacht voor het werk naar Brazilië.

Maar voor het museumbezoek (wel auto-gerelateerd) ben ik zeker te vinden.

Pascal
23-11-2004, 17:38
Originally posted by Pascal
2. Pascal

C U

Moet helaas forfait laten gaan. Enkele pipo's op het werk hebben in laatste instantie een vergadering georganiseerd waarop ik aanwezig moet zijn...

Shit, hell en devil :fight: :fight: :fight:

C U

Driesco
25-11-2004, 08:47
12 (13) Dirk Heyman & nog iemand hier van op Depaddock die me PM stuurde en die uit de buurt van Gent kwam. Hij weet pas vrijdag of hij verlof krijgt.

Guido
25-11-2004, 11:27
Originally posted by Sennake
...

Als er vragen zijn kunnen ze hier best gesteld worden. Wacht niet te lang, want ikzelf zal gedurende het weekend niet online kunnen (zit aan de zee) zodat last minute beslissingen door mezelf niet geweten zullen zijn en dat is nogal ambetant voor de meeting-coördinator...

Tegen dat je terugkomt hebben we ervoor gezorgd dat iedereen een ander plannetje heeft, niemand op tijd is en iedereen al ontbeten heeft voor we vertrekken. :D :D :+

No worries mate. Wij zijn er ook nog he ;)

Guido
25-11-2004, 11:36
Dus eens even resumeren wie er meegaat om een overzicht te krijgen van de auto's die we nodig hebben.

Chauffeurs
1. Sennake
2. Huudo
3. Driesco

Meerijders
4. Raceboy
5. Raceboy's mama
6. Mark
7. Werner
8. Dominique (Bezemwagen)
9. Karel (FastFons)
10. Johan
11. Dirk Heyman

Nog niet zeker
12. Scapa (Gaat hij naar Milaan of Essen?)
13. sledge (bevestigt vrijdag)



Kijk eens of ik geen namen evt. over het hoofd heb gezien. Als er info foutief in staat, dan pas ik het in deze post wel aan. ;)

sledge
25-11-2004, 13:26
Die ene vanuit de buurt van Gent ben ik dus ;)
Vrijdagavond zal ik pas zekerheid hebben, blijven hopen dus :)

Driesco
25-11-2004, 16:52
Originally posted by sledge
Die ene vanuit de buurt van Gent ben ik dus ;)
Vrijdagavond zal ik pas zekerheid hebben, blijven hopen dus :)

Sorry Sledge. Als ge mee gaat hoor ik het wel. Zit zondag wel op GP Marc Goossens, dus als ik niet opneem, gewoon inspreken of mailke sturen hé. Waarschijnlijk ben ik dan de finale aan het rijden en aan het verliezen. :)

Speesman
25-11-2004, 17:02
Originally posted by Driesco
Sorry Sledge. Als ge mee gaat hoor ik het wel. Zit vrijdag wel op GP Marc Goossens, dus als ik niet opneem, gewoon inspreken of mailke sturen hé. Waarschijnlijk ben ik dan de finale aan het rijden en aan het verliezen. :)

Dat is toch zondag (ik rijd daar trouwens ook in mee ;) ).

Driesco
25-11-2004, 17:05
Waar ziet gij vrijdag staan ;). Sorry Spees, maar ik ga proberen om niet vierde te worden zoals vorig jaar.

Roverke 114
25-11-2004, 18:48
hallo is er iemand van de kanten van limburg die maandag ook naar essen gaat om misschien aftespreken ?

Guido
25-11-2004, 19:20
Originally posted by roverke 114
hallo is er iemand van de kanten van limburg die maandag ook naar essen gaat om misschien aftespreken ?

Ik rijd vanuit Sint-Truiden naar het RV punt in Geel West. ;)

Mark
25-11-2004, 19:50
Originally posted by roverke 114
hallo is er iemand van de kanten van limburg die maandag ook naar essen gaat om misschien aftespreken ?

Vanuit Nederlands Limburg (vlak achter Maastricht) rij ik naar de ontbijtplek in Sevenum.

Roverke 114
26-11-2004, 09:35
huudo zou het dan mogelijk zijn dat ge mij even belt op 0477 19 47 13 bedankt

Guido
26-11-2004, 18:03
Roverk114 gaat ook, Huudo pikt hem op onderweg in Hasselt. Dus even een nieuw overzicht posten op deze pagina.

Chauffeurs
1. Sennake
2. Huudo
3. Driesco

Meerijders
4. Raceboy
5. Raceboy's mama
6. Mark
7. Werner
8. Dominique (Bezemwagen)
9. Karel (FastFons)
10. Johan
11. Roverke 114
12. sledge
13. Peter (Ottooke)

Nog niet zeker
14. Scapa (Gaat hij naar Milaan of Essen?)




Kijk eens of ik geen namen evt. over het hoofd heb gezien. Als er info foutief in staat, dan pas ik het in deze post wel aan. ;)

sledge
26-11-2004, 20:26
Ik heb een dag vrijaf gekregen, dus zal ik van de partij zijn :)

Ottooke
27-11-2004, 16:52
En ik kan (weliswaar op het nippertje) bevestigen dat ik ook mee kan gaan :D Voor de eerste maal naar Essen !

Driesco
28-11-2004, 10:10
Even dit nog:

Dirk Heyman gaat niet mee wegens " wie vertrekt er nu midden in de nacht naar een beurs".

Ik pik Sledge op om 04.45 aan de Mc Donalds in Lokeren. Pik om 05.15 Johan op aan Permeke in Antwerpen. Kom tegen 05.50 naar de afgesproken plaats om dan de groep te vervoegen.

Guido
28-11-2004, 18:33
Ik pik Ottooke en Roverke114 (let 2x maal op de verkleinvorm :D ) op om 05.30 aan de parking van de Carrefour (ex-Bigg's) in Hasselt. 't is te zeggen 05.30 sharp vertrekken we ginder, want anders te laat in Geel.
Tot morgen.

sledge
28-11-2004, 19:24
't zal een lange dag worden maandag en dinsdag :)
Vannacht rond 3u opstaan, dan rond middernacht terug thuis, en dan dinsdagnacht er om 4 uur alweer uit om te gaan werken ;) 't Zal proper zijn.

Sennake
28-11-2004, 21:14
Originally posted by Huudo
Ik pik Ottooke en Roverke114 (let 2x maal op de verkleinvorm :D ) op om 05.30 aan de parking van de Carrefour (ex-Bigg's) in Hasselt.

Heel vriendelijk van u, Huudoke :D

Raceboy
28-11-2004, 21:18
Ma en ik komen niet naar geel. We zullen aan het buskotje voor de oprit aan de E34 in Turnhout wachten (iets na waar de snelheidsbeperking van 70 begint op de brug). Kunnnen jullie is schatten hoe lang jullie over Geel-Turnhout doen? Half uurtje?

Guido
28-11-2004, 21:29
Originally posted by Sennake
...

Als er vragen zijn kunnen ze hier best gesteld worden. Wacht niet te lang, want ikzelf zal gedurende het weekend niet online kunnen (zit aan de zee) zodat last minute beslissingen door mezelf niet geweten zullen zijn en dat is nogal ambetant voor de meeting-coördinator...


Originally posted by Sennake
Heel vriendelijk van u, Huudoke :D

:confused:

Gij ging toch heel het weekend niet kijken? Of uitgeregend aan de zee en dan vroeger teruggekomen? :D :D

Originally posted by sledge

.......
't Zal proper zijn.

Goed te horen dat ge u nog gaat wassen tussenin :D


Originally posted by raceboy

.......
Kunnnen jullie is schatten hoe lang jullie over Geel-Turnhout doen? Half uurtje?

Ja, zoiets zal dat ongeveer zijn. ;)


-----------------------------

Ondanks een verkoudheid, is Huudo al dik in form. Diegene die hem kennen weten wat ze mogen verwachten :D :D :+

sledge
28-11-2004, 21:31
Routenet.net zegt 30 minuten

Mark
28-11-2004, 21:34
Originally posted by Huudo
Diegene die hem kennen weten wat ze mogen verwachten :D :D :+

Jawohl, ein doppel endrohr edelsthal sportauspuff anlage :D

Rallyloverke
28-11-2004, 22:12
Ok,

Driesco, dat ziet er goed uit, om 04u40 opstaan , zien da'k niks vergeet en ontbijten thuis hoeft nie, da's makkelijk.

Tot vannacht/morgenvroeg
JOhan

FastFons
28-11-2004, 23:08
Ik ga in extremis moeten passen, heb geen vervoer. Tzal voor volgend jaar zijn dan.

FF

Sennake
28-11-2004, 23:10
Originally posted by Huudo
Gij ging toch heel het weekend niet kijken? Of uitgeregend aan de zee en dan vroeger teruggekomen?

Ja zeg, als ik in het holst van de nacht moet vertrekken naar Essen blijf ik natuurlijk niet tot middernacht aan zee eh ;)

Sennake
28-11-2004, 23:14
Even een nieuw overzicht posten :

Chauffeurs
1. Sennake
2. Huudo
3. Driesco

Meerijders
4. Raceboy (Turnhout)
5. Raceboy's mama (Turnhout)
6. Mark (Venlo)
7. Werner
8. Dominique
9. Johan
10. Roverke 114
11. Sledge
12. Ottooke

Nog niet zeker
13. Scapa (Gaat hij naar Milaan of Essen?)

Klopt dat zo ongeveer een beetje? Op basis van deze lijst gaan we morgen in Geel vertrekken als iedereen die er moet zijn, er is.

Scapa
28-11-2004, 23:38
Ik haak af. Werk voor school en sollicitaties verplichten mij voor beide opties af te haken :(

Mr.Dallara
30-11-2004, 20:10
Intussen is de bonde DP bende in Essen geweest, en word het hier plots heel stil! :confused:

Zijn ze daar allemaal opgepakt in Essen? :D

Of is de Essen Motor Show zo tegen gevallen dat we er niks over mogen weten??

Of is het zo mee gevallen, dat jullie er stil zijn van geworden??


Waren er toevallig ook fototoestellen aanwezig daar in Essen???

Werner333
30-11-2004, 22:18
Het verslag en de foto's staan hier: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=9554