PDA

View Full Version : De Paddock Modelbouwmeeting - vrijdag 17 december 2004


Guido
28-11-2004, 22:29
Zoals in het overzicht van de modelbouwagenda al stond te lezen, komt er dus een extra meeting op

17-december-2004 om 20.00 te Wheels.

Vorige meeting hebben we het uitgebreid gehad over decallen. We hebben toen afgesproken om het tijdens de meeting van Januari over drybrushen, wheatering enz. te gaan hebben. Ik stel voor om dat zo te houden en evt. een ander thema aan te kaarten.

Post je voorkeur maar en dan zullen we zien of we er iets van kunnen maken ;)

Pascal
28-11-2004, 23:50
Misschien wat we de vorige keer in de gekte zegden : op een avond een model bouwen. Wie eerst klaar is, wint :D :D :D :fight: :fight: :fight:

C U

Guido
30-11-2004, 22:54
Originally posted by Pascal
Misschien wat we de vorige keer in de gekte zegden : op een avond een model bouwen. Wie eerst klaar is, wint :D :D :D :fight: :fight: :fight:

C U

ik zie hier wel wat in. Kitjes van Heller op 1/43ste zijn hier uitermate geschkt voor! :D Ik ken iemand die er zo redelijk veel heeft. :D

A.J.
30-11-2004, 23:12
moet ik dan open blijven tot de laatste zijn model af is? :D

Sennake
30-11-2004, 23:14
Originally posted by Huudo
ik zie hier wel wat in. Kitjes van Heller op 1/43ste zijn hier uitermate geschkt voor! :D Ik ken iemand die er zo redelijk veel heeft. :D

Ik nie. Ebay heeft goede zaken gedaan...

Guido
30-11-2004, 23:21
Originally posted by Sennake
Ik nie. Ebay heeft goede zaken gedaan...

Ik zie er nog 4 en ik heb er nog een paar... Tenzij dat ge het niet ziet zitten zo'n wedstrijdje "plekken om 't er snelst" natuurlijk :D :D

Iedereen zou ook een kit van eigen keuze kunnen meebrengen. ;)

Werner333
01-12-2004, 22:00
Ik kan er deze keer niet bijzijn.

Sennake
01-12-2004, 22:46
Originally posted by Huudo
Tenzij dat ge het niet ziet zitten zo'n wedstrijdje "plekken om 't er snelst" natuurlijk :D :D

Is dat een uitdaging? :D :D :D

Alle gekheid op een stokje, als de kits onverkocht blijven kunnen ze meegebracht worden. Alleen : hadden we eigenlijk niet beloofd om een airbrush-demonstratie te geven? Ik heb een complete spuitcabine klaar...

Guido
01-12-2004, 22:51
Originally posted by Sennake
Is dat een uitdaging? :D :D :D

Alle gekheid op een stokje, als de kits onverkocht blijven kunnen ze meegebracht worden. Alleen : hadden we eigenlijk niet beloofd om een airbrush-demonstratie te geven? Ik heb een complete spuitcabine klaar...

Ik denk dat we die zullen moeten houden tot de eerste vergadering in januari. Er zijn wellicht deelnemers van toen, die dat aangestipt hebben in hun agenda en nu misschien niet kunnen komen. Ik zou hun dat niet willen ontzeggen owv deze extra bijeenkomst. Daarom dat we wat vrijheid hebben qua onderwerp denk ik.

Tenzij, de meesten wel kunnen komen natuurlijk. ;)

Dragonfly
01-12-2004, 23:36
Ik zal er natuurlijk bij zijn :) miss kunne we toch al e klein gesprekje hebbe over die airbrushen hé want dat zegt me wel wat(zal de mijne ook meebrengen). Maar het drybrushen is ook goed hoor want lukt niet altijd zo goed ;)

A.J.
02-12-2004, 01:38
Originally posted by Sennake
hadden we eigenlijk niet beloofd om een airbrush-demonstratie te geven?


oei oei, mijn interieur :D

Jimbo
08-12-2004, 10:05
Ik denk dat het gaat lukken om er ook nog es bij te zijn.

Misschien een extra ideetje m.b.t. "weatheren": hoe realistische "verbrandde" uitlaten maken o.i.d, want daar heb ik nogal wat last mee :D...

Jimbo.