PDA

View Full Version : GLPK & Anthony Kumpen nieuws


glpk_racing
06-11-2001, 15:15
Na enkele weken afwezig te zijn geweest op jullie forum, doordat ik veel in het buitenland ben geweest oa. Petit Le Mans in Road Atlanta (3e in deGTS klasse), Fia GT wedstrijden (3e in Jarama), enkele tests, ... zie ik dat er heel wat vragen zijn binnen gekomen.
Ik heb het forum eens doorgenomen en ga zoveel mogelijk vragen die ik onthouden heb beantwoorden, moest ik iets vergeten zijn stuur je hier maar een nieuw vraagje.

1 GLPK in Daytona:
De situatie in Amerika maakt het voor ons moelijk om te beslissen of we als team al dan niet zullen gaan. We wachten nog even af en eind deze maand geven we uitsluitsel. Wat bijna zeker is is dat ik als piloot (Anthony) zal deelnemen. Ik ben met enkele teams aant onderhandelen, maar de kans is groot dat ik voor American Viper Racing, waarmee ik in de Petit Le Mans het beste Viper resultaat van 2001 in de ALMS (3e GTS), zal rijden.

2 Anthony Kumpen Emigreert
Dit kan ik nog niet volledig bevestigen. Zeker is dat ik oa. enkele wedstrijden in de ALMS zal rijden en eventueel het volledige kampioenschap.
Zoals vermeld op dit forum zal ik ook de Panos en de Saleen in de komende weken gaan testen.

3 GLPK test Britse GT piloot
Klopt: Michael Mallock heeft vorige week de GLPK porsche getest en zal in de komende weken samen met Robert Nearn ook de viper komen testen. Deze piloten komen eventueel in aanmerkin voor Daytona of enkele andere races volgend jaar.

4 GLPK verkoopt een Viper
Indien we een koper vinden is de kans groot dat de FIA GT viper verkocht zal worden. We trekken ons als team dus terug uit de Fia GT, maar wie weet kpmen we wel met 2 Vipers naar de Belcar. Wait and see, wij weten het momenteel zelf nog niet. Ikzelf blijf echter de Fia GT nog viseren en ben daarvoor aan het onderhandelen met enkele topteams. De kans is er dus dat ik ook FIA GT zal blijven rijden indien ik een deal krijg waarin ik de mogelijkheid zie om voor de titel te strijden. Voor mij was 2001 een leerjaar in de Fia GT maar in 2002 moeten er minimum enkele overwinningen kunnen inzitten.

Tot slot zal GLPK een stand hebben op de Grenslandhallen, ook mijn belmondo Viper zal hier staan. Kom gerust even langs ik ben zowel zaterdag als zondag namiddag aanwezig.

Als er nog vragen zijn...........

Sennake
06-11-2001, 19:03
Anthony, wij (de Paddockers) komen zaterdag vanaf 12 uur de ganse namiddag de racing show onveilig maken. We zullen je dan ook zeker een bezoekje komen brengen. Mogen we erop rekenen dat we een groepsfoto mogen maken met jou als ere-Paddocker in het midden? Dat zou symphatiek zijn :-)

Raceboy
06-11-2001, 19:43
Om hoe laat want ik kom zaterdags ?

Werner333
06-11-2001, 21:45
Hou ons op de hoogte van je tests met de Saleen en de Panoz.
Graag met foto's:D
Tot op de grensland racing show.

glpk_racing
07-11-2001, 01:12
ok see you on saturday

vincentdb2001
08-11-2001, 19:05
Spijtig dat ik niet in België ben... :( :( :( :( De Grenslandhallen bevinden zich heel dichtbij mijn huis in België (nog geen 3 kms)....

Bart.Vandecavey
09-11-2001, 10:05
Anthony

Gisteren was de vergadering waarop beslist werd wat er volgend jaar zal gedaan worden, was jij erbij. Of mag je er nog niets over zeggen?

glpk_racing
09-11-2001, 14:45
gisteren is er inderdaad een bespreking geweest over de mogelijke opties maar concreet is er nog niets beslist. Indien de details op punt staan laat ik wel iets weten.

Mark
09-11-2001, 22:46
een droom die naar ik hoop waarheid wordt: een three-car assault on the Belcar, 2 * viper en 1* porsche by GLPK:D :D

vincentdb2001
09-11-2001, 23:39
zou inderddad geweldig zijn. lets wait and see

Raceboy
09-11-2001, 23:47
kzal is naar die porsche komen zien want in maart mag ik er van Geboers een ritje in make in het 2de stoeltje . tof he mannen :)

vincentdb2001
09-11-2001, 23:50
stoefer

laurent
12-11-2001, 15:15
Hahahaha nice one raceboy