PDA

View Full Version : Touring Cup 2005


Thomaske
10-12-2004, 16:10
Bij deze wil ik een Thread openen om alles over de Touring Cup van 2005 op voorhand al te weten te komen.

Lijst mogelijke deelnemers Touring Cup 2005

HRT-Racing / BMW Compakt 325i / De Neef Kristof - Van Edom Manuel - ... (1,2)
BRI / Renault Clio / Bart Van den Broeck - Chris Voet - Dries Heyman (1,2,3)
GM Racing / Renault Megane / Luc Vande Casteele - Louisette Lievens (1,2)
European Formula Racing / BMW 325 DTC / ? - ? (1,2)
European Formula Racing / BMW M3 / ? - ? (1,2)
PDG Racing / Porsche 993 GT2 / Peter De Groote - Stefan De Cooman (1,2)
JP Racing / Renault Clio / ? -? (1,2)
JMDehaye Racing / Golf V / Jack Buytaert - Dirk Van Rompuy (3)
First Motorsport / Porsche 993 / ? - ? (4)
Surinx Racing / Honda Civic / ? - ? (4)
PJA Corse en Lizard Racing / Alfa 156 / Jan Mertens-Peter Bens-Jan Wouters-Alfons Mathieu (2)
PJA Corse en Lizard Racing / Alfa 156 / Serge De Beil-XXX-Alfons Mathieu/Jan Wouters/Peter Bens (beurtelings) (2)



Bronvermeldingen:
1 De Paddock
2 Website en/of medewerker van het desbetreffende team
3 Racingworld.be (www.racingworld.be)
4 Autosport.be (www.autosport.be)

Wat is allemaal welkom in deze thread:
- Welke teams en met welke wagens deelnemen
- Hebben de teams van dit jaar een andere wagen voor 2005?-
- Krijgen we ook nieuwe teams te zien in 2005?
- ...

Met vriendelijke groeten

pudding1
10-12-2004, 16:26
Voor ons staat deelname zowieso al vast, wagen BMW Compakt 325i (klasse3), Piloten: De Neef Kristof, Van Edom Manuel,....

Aantal wedstrijden die we gaan rijden zal afhankelijk zijn van budget.

Driesco
10-12-2004, 17:07
Wij doen mee, minstens met 1 Clio.

Piloten: Bart Van den Broeck - Chris Voet

2de Clio zijn we aan het bemannen.

Clio V6 is EVENTUEEL de derde als we zeker zijn van Clio 2

Zowel TC als BTCS

GM RACING
10-12-2004, 17:50
GM RACING doet ook verder voor een allerlaatste jaartje met wat anders dan ons "meganneke" welke uiteindelijk zijn vleugels gekregen heeft na al die jaren.
De piloten zijn : Luc Vande Casteele & Louisetteke Lievens, dus met 2 om zodoende een pitstop uit te sparen... willen we echt kans maken.
Voor de rest ligt gans de wagen kompleet uit elkaar.....blote kas en afgeschuurd tot op bloot ijzer, wordt daarna opnieuw gespoten en terug van nul opgebouwt met nieuwe electriciteit bekabeling en zekeringen ( het was een warboeltje geworden door de 3 opeenvolgende tuners welke hun "lusten" hebben botgevierd op "den elentriek")
We zullen zeker 1 kg winst hebben aan het weggooien van nutteloze bekabeling !
Daarna gaan we nog kilootjes afpitsen van de kas alhoewel we bijna aan de limiet zitten, ik schat hooguit nog 2 kg en daarna valt ie uit elkaar :)
Ziezo dat betreft ons teamke, de mechaniekers blijven ook allemaal dezelfden en hebben hoge verwachtingen voor het nieuwe seizoen.
Dus het zal deftig trainen worden voor Louisette welke nog enkele secondjes sneller moet kunnen........wat is er een betere training voor haar dan haar enkele malen te doen starten tussen de "zotte meute" ?? :D
Doei
Luc
GM RACING

christophe
10-12-2004, 21:21
European Formula Racing zal erbij zijn met volgende wagens :

BMW 325 DTC klasse 3 Piloten : Jorg Stehr en Roby Vissenbergh
BMW M3 klasse 2 piloten : Christophe Pampel en Tim Joosen

en in samenwerking met Johan Motorsport : BMW M3 klasse 3

PDG Racing
11-12-2004, 07:45
Wij zullen volgend jaar ook terug de rangen vervoegen, maar met de Porsche.

We hopen van tegen 17 februari de eerste rondjes te kunnen draaien op Zolder, zodat onze jongens het karakter van de wagen wat kennen tegen de eerste wedstrijd...


Vriendelijke groeten,

Christophe

Thomaske
12-12-2004, 14:28
Momenteel al wat meer te weten gekomen.

- Een team (weet niet welk team) komt afgezakt voor het hele seizoen 2005 met 1 of 2 Alfa's 147 GTA's. Bron (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=9622)
- JP Racing komt met een Clio voor 't hele seizoen. Bron (http://forum.depaddock.eu/showthread.php?s=&threadid=9621)

Mvg

Mark
12-12-2004, 14:35
Originally posted by Thomaske_GLPK
Wat kan allemaal in deze thread:


Volgens mij zijn het nog steeds de moderators van het forum die bepalen wat wel toelaatbaar is en wat niet ;)

Originally posted by Thomaske_GLPK
Momenteel al wat meer te weten gekomen.


Dat zijn gewoon twee advertenties op het forum (bronvermelding zou niet verkeerd zijn ;) )........daar worden nog mensen gezocht. Het is dus nog lang niet zeker of het ook daadwerkelijk doorgaat.

Thomaske
21-01-2005, 20:34
Ondertussen is het heel stil geworden omtrend de Touring Cup. Hopelijk komt het nieuws wat sneller binnen stromen.

Mvg

Driesco
21-01-2005, 20:37
Originally posted by Thomaske_GLPK
Ondertussen is het heel stil geworden omtrend de Touring Cup. Hopelijk komt het nieuws wat sneller binnen stromen.

Mvg

Heb jij al reglementen gekregen? Inschrijvingspapieren?
Je kan toch maar inschrijven als je weet wat het gaat kosten hé.
Renault schrapt zijn Clio Cup terwijl er nog geen vaste data's waren, ik zou me als piloot ook niet ingeschreven hebben hoor.

ICEMAN
21-01-2005, 22:13
euhm, de kalender is toch al bekend?

Driesco
21-01-2005, 22:26
Kan je de kalander voor de Clio Cup 2005 dan even posten aub, ik heb hem niet daarmee.

Autosport.be
21-01-2005, 22:31
Originally posted by Driesco
Kan je de kalander voor de Clio Cup 2005 dan even posten aub, ik heb hem niet daarmee.
De kalender was er (zie www.autosport.be of www.renault-sport.be), maar er schreef geen kat in omdat je goed gek moet zijn om inschrijvingsgeld te betalen voor een kampioenschap dat met 90% zekerheid niet doorgaat.

Wat mij tot deze (off-topic) vraag brengt: wat kan een sprint-piloot nog doen in België?

Mark
21-01-2005, 23:23
Originally posted by Autosport.be

Wat mij tot deze (off-topic) vraag brengt: wat kan een sprint-piloot nog doen in België?

Een omscholing volgen tot endurance-piloot ;)

Maarten
22-01-2005, 18:07
Originally posted by Mark
Een omscholing volgen tot endurance-piloot ;)

Meedoen in het sprint-endurance kampioenschap, dat tegenwoordig al in verschillende landen wordt gehouden...

Zowel Belgisch, Europees, Brits, Italiaans als Spaans, en misschiens zelfs Duits en Pools volgend jaar...

Jaja, met bakken die moeilijk kapot te krijgen zijn ... echte wagens voor het volk ...

De slimmerikken hebben het allang door ...

Ondergetekende heeft er al wel wat ervaring in ...

Lekker rond de pot aan het draaien ... de fun cup idd :D

Driesco
22-01-2005, 18:10
Wat is nu de kostprijs van zo een seizoen Maarten? Jij bent de geschikte persoon om ons wat prijzen te geven want de bedragen die ik hoor liggen zeer ver uit elkaar.

Maarten
22-01-2005, 18:12
ik zal het in een nieuwe thread doen om deze niet té veel te bezoedelen

coming up...

Driesco
22-01-2005, 18:14
Seizoen TC in een Renault Clio 2.0 ALL IN kost tussen de 13.500 en 15.000 euro afhankelijk van het aantal trainingsdagen. Dit even ter info voor zij die er nog willen aan beginnen.

Thomaske
28-01-2005, 08:34
Autosport.be meldt dat First Motorsport terug komt met een Porsche 993 en bij de zoekertjes is te zien dat Surinx Racing piloten zoekt voor de Honda Civic. Dus twee teams bij in mijn lijstje.

Mvg

Lemans
28-01-2005, 11:26
De drijvende krachten bij Raceprojects plannen wel enkele uitstapjes naar de TC. De wagen waarmee zal worden gereden zal bepaald worden naargelang de opborrelende goesting.
We mogen onszelf ook nog wat plezier gunnen. :gas::gas::gas:

Thomaske
28-01-2005, 18:16
Thanks Lemans voor deze info. Want alle info is welkom maar het komt maar magertjes binnen.

Mvg

serge
03-02-2005, 14:30
PJA Corse en Lizard Racing slaan voor 2005 de handen in elkaar en brengen 2 Alfa's 156 aan de start van de TC 2005.
Piloten op wagen 1: Jan Mertens-Peter Bens-Jan Wouters-Alfons Mathieu
Piloten op wagen 2: Serge De Beil-XXX-Alfons Mathieu/Jan Wouters/Peter Bens (beurtelings)

Selespeed
03-02-2005, 17:25
Hoe meer Alfa's hoe meer vreugd ;)

Driesco
03-02-2005, 18:07
Originally posted by Selespeed
Hoe meer Alfa's hoe meer vreugd ;)

Er komen er nog ;)

Thomaske
03-02-2005, 18:21
Vertel eens Driesco.

Mvg

Driesco
03-02-2005, 18:34
Betaal 5 euro en kom kijken naar de eerste TC wedstrijd hé ;) ;) :)

Thomaske
03-02-2005, 18:44
Ik ben er altijd. Maar misschien moet ik de eerste race missen omdat ik dan met examens zit.

Mvg

FIRE
03-02-2005, 19:15
Originally posted by Driesco
Er komen er nog ;)
Wagens uit de Nederlandse Alfa Cup?

Driesco
03-02-2005, 19:20
Originally posted by FIRE
Wagens uit de Nederlandse Alfa Cup?

Yep, volgens mijn ingelichte bronnen 3 stuks in totaal. 2 met een 3.0L in en eentje met een 2.0 rechstreeks uit de Cup. Rondetijden op Zolder 1.44

Thomaske
03-02-2005, 19:30
Dat zijn echt wel knappe tijden. Hopen dat ze 't 4 en 10 uur uithouden.

Mvg

serge
04-02-2005, 10:44
@ Driesco
Enig idee over welke 3.Ol motoren dat gaat?
GTA (weg)versie is een 3.2. Dus die basis is het al niet. Misschien wel de 3.0 V6 Alfa motor uit de Vertigo :-)

Driesco
04-02-2005, 10:59
Ik weet het niet. Kan er ook niet zo goed aan uit wat betreft die Alfa motoren allemaal. De ene breekt blijkbaar sneller dan de andere, das al wat ik weet. Ik denk dat de man die er gaat mee rijden, en hier ook op Depaddock zit misschien meer tekst en uitleg kan geven. De 3de Alfa zal een 2.0 zijn maar veel meer is er nog niet van geweten. Zij zoeken momenteel een manier om de VW Golf van Buytaert - Van Rompuy van de overwinningen te houden in klasse 4

Thomaske
04-02-2005, 12:36
Weet iemand welk team de Golf VW van Buytaert - Van Rompuy inzet?

Mvg

Mark
04-02-2005, 13:39
Originally posted by Thomaske_GLPK
Weet iemand welk team de Golf VW van Buytaert - Van Rompuy inzet?

Mvg

http://www.jmdehaye-racing.be/ ,gelegen aan de sluipweg Aubel-Battice richting Spa ;)

Selespeed
04-02-2005, 14:12
Originally posted by serge
@ Driesco
Enig idee over welke 3.Ol motoren dat gaat?
GTA (weg)versie is een 3.2. Dus die basis is het al niet. Misschien wel de 3.0 V6 Alfa motor uit de Vertigo :-)

Alfa heeft een betrouwbare 3.0 V6 24V die reeds geruime tijd in de 166 gebruikt wordt. Maar die ook terug te vinden is in de GTV en zelfs reeds in de 75, de 164 QV enz. Dus een motor met enige geschiedenis :)

Ik dacht dat de 2.5 V6 (uit oa de 156), de 3.0 en de 3.2 allemaal uit dezelfde basismotor bestaan. Er is zelfs nog ruimte over om verder op te boren naar een 3.7 (Autodelta doet deze big bore conversion). Dus een redelijk stevig blokje.

Bugalfa
04-02-2005, 23:17
V6 is inderdaad een betrouwbaar ding en't gaat allemaal over dezelfde basis ooit gelanceerd in de Alfa 6 in '80 (nog met 2 triple dell'orto carbu's nb...mjam) . Je zet wel niet rap effe de V6 in een 2.0 ts z'n plaats : bak is anders (zelfde basis als in de jtd's dus tegen pakken meer koppel bestand ook) . We hebben het gedaan met onze PJA-156 maar het heeft meer (beperkte vrije) tijd opgeslorpt dan we hoopten vandaar dat we pas einde 2004 weer in ZTC aangepikt hebben . 2.0 ts van voor 2001 zijn betrouwbaar, daarna is er iets structureel veranderd waardoor't ineens allemaal oliezuipers zijn geworden . De 156 Challenge spec. zijn allemaal van voor die datum dus no problem temeer daar tuning daar beperkt is . Wij hebben echter 3 jaar verknoeid met een tuning naar 147cup spec. en da's doffe ellende geweest ; ging wel snel (kapot) 1.54'9 (zelfs 1.52'3 ErAn) terwijl we'r tot in '99 na o.a. 2x 24u voll. Belcar en ZTC-seizoen na 17.000 racekm. met een nieuwe koppakking vanaf waren ! We hebben spijt dat we niet rapper die V6(+6 bak) of 156-challenge spec. geopteerd hebben een jtd is anders ook wel OK ...2006 1.9jtd16v Twinturbo 200 std.pk en 400nm in de 157 .
We weten intussen wel waar ge moet op letten bij ons Alfakes op't gebied van remmen en ophanging staan wij heel ver nu nog motor en bak (met broodnodige sper) en ze mogen nog meer rekening met ons gaan houden .

't werd tijd dat ik er me ook eens mee ging bemoeien hè Sergeke ?

Scapa
05-02-2005, 00:03
Welkom op ons forum stadsgenoot. Hopelijk bevalt het je hier. ;)

Bugalfa
05-02-2005, 00:09
Hiejelegaans mè m'n gusting Scapa . Da verstaode gij wel hè . Ik had alliejen mo da schots vlaggeske in't oog .
Wiendakikzenheddeweldeuzekers ? Kennekikaajal ?

Scapa
05-02-2005, 00:21
Originally posted by Bugalfa
Hiejelegaans mè m'n gusting Scapa . Da verstaode gij wel hè . Ik had alliejen mo da schots vlaggeske in't oog .
Wiendakikzenheddeweldeuzekers ? Kennekikaajal ?

Nieje, gij kent ma nog ni. Gij zij van die garaag zeker è :D

Nu in het A.N. zodat iedereen het hier wat begrijpt :+ Ik weet wel wie de Jan Wouters is, die z'n ouderlijk huis staat naast dat van mijn moeder daarmee. Af en toe zag/zie ik wel eens een bestickerde race Alfa 156 in de buurt van de watertoren ;) Ben zelf meer thuis in de Belcar als in Touring Cup daarmee dat ik jullie prestaties van de laatste jaren niet echt ken. Jullie hebben Belcar gereden in het verleden (moet rond 1998 ofzo geweest zijn denk ik?). Ben ook nog maar een jong gastje ook dusja :D

serge
06-02-2005, 18:45
@ Bugalfa
Eindelijk op het forum. Hoe meer (Alfa) zielen, hoe meer vreugd!!!
Zie of hoor je komende week wel.

Selespeed
12-03-2005, 21:11
Originally posted by Driesco
Yep, volgens mijn ingelichte bronnen 3 stuks in totaal. 2 met een 3.0L in en eentje met een 2.0 rechstreeks uit de Cup. Rondetijden op Zolder 1.44

Het ging blijkbaar in de Touring cup stikken van de alfa's. En ik alle alfisti al aan het warm maken om te komen kijken.

Maar wat blijkt :(
Van de Alfa 147 GTA nog geen enkele ingeschreven (volgens de touring-cup site)
Driesco komt aan de start met een Clio (en dus geen ALfa :( )
En ik dacht dat er nog ergens 2 156 waren gemeld hier op het forum ook.

Trieste eindbalans 1 op de 6 geconfirmeerd. En dus eigenlijk hetzelfde als vorig jaar.

Bugalfa
12-03-2005, 23:25
Valt wel mee met de Alfa's : Wij komen met de challenge versie van Serge De Beil als vaste inschrijver ; naast Serge treed ik de eerste maal op als 2e piloot en zal Franky Boulat waarschijnlijk 3e piloot worden voor deze gelegenheid . Als bep. piloten hun lic. examen achter de rug hebben wordt de bezetting v.a. race 2 Jan Mertens als 2e piloot en Jan Wouters/"Fonny Mathieu"/Peter Bens als 3e . De 2e 156 (2.5 V6) wordt pas ingeschreven als de "Sper" er is (einde april ten vroegste volgens leverancier dus met wat pech pas 4e race) ; Jan Mertens wordt dan 1e piloot op die wagen met telkens 2 van bovenvernoemd trio als back-up . Bart Ledent komt dan als 2e op de "challenge" versie na z'n opleiding . Voor de 10u is Jan Mertens met het trio voorzien . Serge & Bart krijgen dan Jef Verhulst en/of Franky Boulat als 3e/4e mee .
Philip Robben zal met Carlo De Cock present zijn met de 147 cup(Gta-look met 2.0ts) en een 2e 147 wordt daar ook klaargestoomd .

B.V.S.
13-03-2005, 11:27
Goed nieuws wb. de TC training op 17/3... voormiddag training, namiddag technische keuring... dit werd tijd! Nu kunnen we tenminste rustig trainen...

Selespeed
13-03-2005, 13:11
Originally posted by Bugalfa
Valt wel mee met de Alfa's : Wij komen met de challenge versie van Serge De Beil als vaste inschrijver ; naast Serge treed ik de eerste maal op als 2e piloot en zal Franky Boulat waarschijnlijk 3e piloot worden voor deze gelegenheid . Als bep. piloten hun lic. examen achter de rug hebben wordt de bezetting v.a. race 2 Jan Mertens als 2e piloot en Jan Wouters/"Fonny Mathieu"/Peter Bens als 3e . De 2e 156 (2.5 V6) wordt pas ingeschreven als de "Sper" er is (einde april ten vroegste volgens leverancier dus met wat pech pas 4e race) ; Jan Mertens wordt dan 1e piloot op die wagen met telkens 2 van bovenvernoemd trio als back-up . Bart Ledent komt dan als 2e op de "challenge" versie na z'n opleiding . Voor de 10u is Jan Mertens met het trio voorzien . Serge & Bart krijgen dan Jef Verhulst en/of Franky Boulat als 3e/4e mee .
Philip Robben zal met Carlo De Cock present zijn met de 147 cup(Gta-look met 2.0ts) en een 2e 147 wordt daar ook klaargestoomd .

Dus als ik het goed versta:
1 Alfa bevestigd voor de 1ste race
2x Alfa 147 Met een ? (Philip Robben)
1 extra alfa 156 in race 4 (of hopelijk vroeger)

Bugalfa
13-03-2005, 13:46
Inderdaad alleen heb ik van Philip Robben begrepen dat ze voor de 2e 147 nog piloten zoeken .

Driesco
13-03-2005, 18:35
Originally posted by B.V.S.
Goed nieuws wb. de TC training op 17/3... voormiddag training, namiddag technische keuring... dit werd tijd! Nu kunnen we tenminste rustig trainen...

En dan iedereen maar zeggen dat ik een zaag ben (@Rasse) maar het helpt toch hé, nu kunnen we tenminste rijden en in de namiddag rustig aanschuiven aan de technische controle.

bart VDB
13-03-2005, 20:50
Originally posted by Driesco
En dan iedereen maar zeggen dat ik een zaag ben (@Rasse) maar het helpt toch hé, nu kunnen we tenminste rijden en in de namiddag rustig aanschuiven aan de technische controle.

Is inderdaad een sterke verbetering. Nu is het veel beter gespreid. Ik heb het vorige systeem eigenlijk nooit begrepen. Je mocht wel trainen , maar je had eigenlijk toch geen tijd.
Een pluspunt voor de organisatie. Als het goed is mag het ook gezegd worden hé.

Driesco
13-03-2005, 21:33
Voila, zo denk ik er ook over.
@ Bart: morgenavond vliegen we er in. Donderdag zal alles klaar zijn. Motor inrijden samen met Wim Coekelberghs hé. Nog even kijken wanneer Ward de wagen kan beletteren en klaar.

Mark
13-03-2005, 23:25
Iemand een idee welke Porsche Boxter dat is van ene "Angelo"?

Speedgirl
13-03-2005, 23:46
Originally posted by Mark
Iemand een idee welke Porsche Boxter dat is van ene "Angelo"?
Angelo Callant ?

Driesco
13-03-2005, 23:47
Schoon venten en de vrouwen zijn daar ze

Speedgirl
13-03-2005, 23:51
Originally posted by Driesco
Schoon venten en de vrouwen zijn daar ze :p :p :p

Speedgirl
13-03-2005, 23:54
Trouwens zo ne schonen vind ik dat niet ze. Ik ken er knappere.

B.V.S.
14-03-2005, 00:02
Originally posted by Mark
Iemand een idee welke Porsche Boxter dat is van ene "Angelo"?

yep... mister "bachelor"

Mark
14-03-2005, 13:33
Hoe die kerel eruit ziet zal me een zorg zijn, maar welke Boxter is het? Die van AD/Speedlover of die ouwe van Russell Racing (die vorig jaar ergens in Frankrijk rondtufte)..........of iets compleets nieuws?

pipo
14-03-2005, 13:50
Originally posted by Mark
Hoe die kerel eruit ziet zal me een zorg zijn, maar welke Boxter is het? Die van AD/Speedlover of die ouwe van Russell Racing (die vorig jaar ergens in Frankrijk rondtufte)..........of iets compleets nieuws?

Die van Russel racing was geen Boxter maar een Speedster.

B.V.S.
14-03-2005, 15:51
Originally posted by Mark
Hoe die kerel eruit ziet zal me een zorg zijn, maar welke Boxter is het? Die van AD/Speedlover of die ouwe van Russell Racing (die vorig jaar ergens in Frankrijk rondtufte)..........of iets compleets nieuws?

Het is de ex AD, die nu getuned wordt door Dré Van Hoof
(rijdt ook in de Belcar)

pudding1
14-03-2005, 16:32
Hmmm,

Belcar en touring cup, ben eens benieuwd of ze onder de toegelaten db's kunnen blijven, als ik mij goed herinner maakte dat ding vroeger SERIEUS lawaai.

Mark
15-03-2005, 00:19
De Seat van S-Racing gaat voor de testkilometers:

Vandaag werd besloten om de Touring Cup-race van zondag aanstaande mee te nemen als testdag. Ward Sluys en kompaan Ivan willen immers tiptop aan de start komen van het nieuwe BTCS seizoen.
www.autosport.be

vince
15-03-2005, 14:52
Weet iemand eigenlijk van wie dat die rtm 996gt3cup was? Was die van penders of van rtm?

pipo
15-03-2005, 18:24
Originally posted by vince
Weet iemand eigenlijk van wie dat die rtm 996gt3cup was? Was die van penders of van rtm?

Ik dacht dat die van Van Roj zelf was.

Mark
15-03-2005, 20:20
Originally posted by pudding1
Hmmm,

Belcar en touring cup, ben eens benieuwd of ze onder de toegelaten db's kunnen blijven, als ik mij goed herinner maakte dat ding vroeger SERIEUS lawaai.

Volgens de press release van Circuit Zolder zou daar een Porsche 993 motor inliggen.............

Bugalfa
17-03-2005, 22:17
Wie van de afwezigen vandaag (17-3) gaat er zondag wel bij zijn ? 't was daar niet echt druk op de TC . We zijn paraat met de 156 met Serge De Beil, Franky Boulat en ikzelf(Peter Bens) . Als Jan Mertens z'n licentie heeft wordt die vaste 2e man met Jan Wouters, "Fonny"Mathieu en ikzelf als 3e . Zodra de sper voor onze 156 2.5V6 geleverd is verschijnt die ook weer op't toneel . Piloten die de rangen komen vervoegen zijn dan Bart Ledent & Jef Verhulst : de samenstelling per wagen is nog te bepalen .

RX-7 freakske
17-03-2005, 23:23
Enkele foto's van vandaag:

http://users.skynet.be/vbmkmarshalclub/IMAG0001.JPG

http://users.skynet.be/vbmkmarshalclub/IMAG0007.JPG

http://users.skynet.be/vbmkmarshalclub/IMAG0030.JPG

RaptuningGirl
30-03-2005, 22:40
Originally posted by Speedgirl
Angelo Callant ?
Ksnap niet dat ze zoiets laten rijden :confused:
Met de Race Promotion Night was hij al niet echt snel, en afgelopen tc ook niet :p

Selespeed
31-03-2005, 08:25
Let er wel op dat de Boxter waar hij in rijdt (ondanks zijn snelle uiterlijk en de 911 motor) eigenlijk maar een trage wagen is.
Tijdens de Belcar kon dezelfde wagen met andere piloten zelfs niet mee met de Clio.

Dus 100% toeschrijven aan de piloot zou ik het ook niet doen.

Wat niet wegneemt dat de wagen heel traag is.

serge
31-03-2005, 15:25
Sorry hoor, maar als je aan de tribune al begint te remmen en dan de eerste linkse volledig buitenom moet nemen omdat anders de andere auto's er gewoon zouden over rijden, dan mag het nog een trage wagen zijn...
Op de rechte lijn voor de chicane is hij mij voorbijgegaan, maar in de chicane zelf moest ik vol op mijn rem gaan staan of ik zat er gewoon over!

RaptuningGirl
04-04-2005, 20:58
wie ook nog deelneemt: EL- Systems: Danny Werckx & Guido Werckx BMW M3