PDA

View Full Version : Limburgs Karting kampioenschap 2005


Johan Lambregs
12-12-2004, 20:36
Hallo Racevrienden,

Voor de tweede maal organiseert Johan Lambregs Racing events een Limburgs indoorkarting kampioenschap. Alle piloten van 7 tot 77 jaar zijn dan ook welkom om met ons te racen.
Het kampioenschap zal vereden worden over 10 wedstrijden, deze wedstrijden zullen je punten opleveren waarvoor de drie eerste deelnemers een beker zullen ontvangen maar voor de rest is er uiteraard ook een aandenken.

Meer info op: johanlambregs@pandora.be

Mvg, Het bestuur van Johan Lambregs Racing Events vzw.

Jo Smets
17-01-2005, 01:18
Dag iedereen,

het is nu het juiste moment om in te stappen in onze competitie.

Aanstaande dinsdag om 19u gaan we van start met het nieuwe seizoen.

De eerste manche zal gereden worden in Hasselt. Action Kart.
Races zijn om 19u30 en 20u00.

Je betaalt eenmalig 10 euro, en dan 30 euro per keer (2 wedstrijden). Dit is iets meer dan de normale prijs maar je krijgt je eigen geld altijd terug aan het eind van het jaar in de vorm van een etentje, bekers etc... en een envelope met het overblijvende geld.

Het is een toffe bende, waartussen een gezonde concurentie heerst, en we hopen er een aantal mensen bij te krijgen.

Eenmalig meedoen kan natuurlijk ook, je komt dan wel niet in het eindklassement.

Hopelijk zien we iemand van jullie as dinsdag in Hasselt.
Race-groeten,
Jo Smets

Jo Smets
19-01-2005, 14:34
Besten,

Gisteren een mooie wedstrijd gezien, en meegereden natuurlijk.

Eerste manche was even zoeken op het voor ons nieuwe parcours. Lekker technisch en enkele bochten waar je tegen een serieus gevaarlijke snelheid doorkan.

De tweede manche was verdeeld tussen enkele koplopers en een groepje van 6, deze laatste 6 hebben zich extra goed geamuseerd dankzij de sensatie die dit opleverde.

We hebben de wedstrijd met 11 gereden en degenen die er niet waren hadden ongelijk.

Hopelijk tot volgende maand,
groeten,
Jo

Johan Lambregs
19-01-2005, 17:37
Hallo,

Het was echt een fantastiche race daar in hasselt iedereen heeft zijn snelste tijden gereden in de tweede manche waarin uiteindelijk Henry Librecht zou winnen, Jo smets werd 2de dankzij een fantastich gemiddelde. Ikzelf werd derde.

Volgende wedstrijd is te maasmechelen op 15 februari, meedoen kan nog steeds. spanning verzekerd zou ik zeggen. voor meer info kan je me steeds mailen op jlracingevents@telenet.be

Mvg,
Johan Lambregs

Clubby1275
26-01-2005, 00:56
Hallo,

Moet je op voorhand ingeschreven zijn om mee te kunnen racen, of kun je je inschrijven per race?

Johan Lambregs
26-01-2005, 20:12
Hallo clubby,

Je kan je steeds inschrijven op de avond zelf. We rijden op Dinsdag 15 februari om 7u (15min) en 8u (15min) te Maasmechelen. Om mee te rijden betaal je € 10 inschrijving voor het ganse seizoen. En voor de wedstrijd betaal je €30 voor de twee heats. gelieve minstens 15min op voorhand aanwezig te zijn.

Als je je e-mail adres doorstuurt dan stuur ik jou het volledige reglement door.

Greetz

Jo Smets
14-02-2005, 12:54
@Clubby,

ge zijt verplicht om morgen mee te doen :):)

als ge vervoer nodig hebt, evt samen met rappe106, dan hoor ik het graag.

mvg,
Jo

Clubby1275
14-02-2005, 17:31
@ Jo Smets

Ik zou heeeeeeeeeeeel graag mee willen doen maar ik zit in Arnhem voor school eh... En waarom ben ik verplicht om mee te doen? Ik heb de zaterdag al samen met Rappe106 gekart. Een éénuurswedstrijd. Echt heel sjiek!! We zijn 3de geworden! We hadden het nooit verwacht dat we zo hoog gingen eindigen. Maar als ik ooit eens tijd heb en niet in school zit dan wil ik wel eens mee komen karten...

Johan Lambregs
18-02-2005, 00:24
Hallo racevrienden,

Dinsdag was het weer tof in Maasmechelen. Zoals verwacht was er daar wel weer een groot verschil in de karts. Maar de meeste onder ons hadden toch wel in één van de twee manche's een goede kart. Voor mij was het natuurlijk nog net iets leuker want ik kon als eerste over de streep gaan. Yves ponet (rappe106) was tweede en Jo smets was derde.

Groetjes,
Johan Lambregs
Jlracingevents@telenet.be

Jo Smets
14-03-2005, 13:57
Dag iedereen,

het is weer zo ver, aanstaande donderdag gaat de 3e manche door van het Limburgs indoorkarting kampioenschap.

Dit keer rijden we een wedstrijd in Jupille, meer bepaald SOKA Liege.

Zo als altijd zijn er 2 heats van 15 minuten.

Geinteresseerden kunnen nog steed meedoen.
Meer info op: johanlambregs@pandora.be
of josmets@hotmail.com

Racegroeten en hopelijk tot binnenkort,
Jo Smets

Johan Lambregs
12-04-2005, 18:07
Hallo Iedereen,

Dinsdag 19 April rijden we race 4 van Limburgs Indoorkarting Kampioeschap 2005. Ditmaal zijn we te gast bij Bilzer Karting. Eerste Manche om 19u30 Tweede Mache om 20u15. Voor zij die wensen mee te doen gelieve 15min op voorhand aanwezig te zijn.

Race Groetjes
Johan Lambregs
jlracingevents@telenet.be