PDA

View Full Version : zes uren wedstrijd


yannick88
13-12-2004, 01:40
Hallo beste karters ,

JP Racing organiseerd in samen werking met Surinx Racing en zes uren wedstrijd voor Karting teams
Waar ; Bilzer Karting
Wanneer ; zaterdag 5 februari 2005 van 13u tot 19u
Prijs ; € 320 per team van minimum 4 , maximum 8 piloten , eten inbegrepen

Er wordt een maximum van 18 teams toegestaan .
Wie eerst betaald geld als volgorde van inschrijving
Losse piloten kunnen ook meedoen aan € 40 voor 45 min te rijden, zij worden dan ondergebracht in een van de losse team(s)

Voor info gelieve te mailen naar jan0032@telenet.be
Betaling geld als volwaardige inschrijving .

Met sportieve groeten

JP Racing Team

vertigo
13-12-2004, 10:49
Mmmm ziet er leuk uit. Zeker leuk om mee te doen. Alleen wat te kostelijk voor bilzen als ik de prijs zo wat bekijk :(

Zitten er ook geen 15-30 min oefentijd bij normaal ?

yannick88
13-12-2004, 15:00
Originally posted by vertigo
Mmmm ziet er leuk uit. Zeker leuk om mee te doen. Alleen wat te kostelijk voor bilzen als ik de prijs zo wat bekijk :(

Zitten er ook geen 15-30 min oefentijd bij normaal ?

Er worden geen oefentijden gereden ,karts worden geloot om de startorde te bepalen .

Indien te kostelijk gelieve dan niet mee te doen .
Dit is een normale prijs , trouwens vorig jaar was alles tijdig volzet .

Met sportieve groeten

Frederik
14-12-2004, 11:22
Juw, vermits ik al elke dag zit te kijken of er eens een kartingevenement aankomt, is dit wel mooi meegenomen. Voor 75 % zal calamitas ook zijn eer vertegenwoordigen :) Thanks voor de invitatie, en dat de besten moge winnen

Speesman
14-12-2004, 15:05
Originally posted by Frederik
Juw, vermits ik al elke dag zit te kijken of er eens een kartingevenement aankomt, is dit wel mooi meegenomen. Voor 75 % zal calamitas ook zijn eer vertegenwoordigen :) Thanks voor de invitatie, en dat de besten moge winnen

Het zou leuk zijn moest er een Calamitas team aan de start komen, enkel zal het wel zonder mij zijn (heb de dag erna immers al een wedstrijd van het BIK).