PDA

View Full Version : www.racing-pictures.com


gdelissen
28-12-2004, 17:26
de mooiste foto's van het afgelopen race seizoen vind je op;
www.racing-pictures.com

Get connected, en blijf op de hoogte van alle nieuwe foto's in het komende seizoen.

Twisted
17-01-2005, 01:02
mooie foto's... maar de benamingen waar de races zijn gereden kloppen soms niet erg !!

Zoals bij de minicup staat er overal "belgie" bij... Terwijl er hier niet met een spoiler op de mini's word gereden en er Duitse namen van rijders opstaan ;)

gdelissen
17-01-2005, 01:15
Originally posted by Twisted
mooie foto's... maar de benamingen waar de races zijn gereden kloppen soms niet erg !!

Zoals bij de minicup staat er overal "belgie" bij... Terwijl er hier niet met een spoiler op de mini's word gereden en er Duitse namen van rijders opstaan ;)

De foto's zijn wel degelijk in Belgie genomen. Tijdens het F1 weekend op Spa-Francorchamps is er een race om het Duitse Mini kampioenschap geweest. Dus de teksten kloppen wel degelijk.

Belle
17-01-2005, 01:37
Maar ik ben er wel zeker van dat de piloot in de Red Bull Belcar Porsche Fred Bouvy is en niet Vincent Vosse! :D

Voor de rest echt een sjieke site. Tof dat je er zoveel raceklasses in terugvindt met fotomateriaal... Hopelijk komen er in 2005 nog veel Belcarfoto's bij... :)

Bart.Vandecavey
17-01-2005, 10:20
Originally posted by Belle
Maar ik ben er wel zeker van dat de piloot in de Red Bull Belcar Porsche Fred Bouvy is en niet Vincent Vosse! :D

Voor de rest echt een sjieke site. Tof dat je er zoveel raceklasses in terugvindt met fotomateriaal... Hopelijk komen er in 2005 nog veel Belcarfoto's bij... :)

Bouvy staat ernaast (aan zijn haarsnit te zien)

Op die laatste foto is het idd Bouvy

gdelissen
17-01-2005, 18:39
Mijn dank voor je leuke reactie over mijn site.
Ik zal mijn best doen om in 2005 weer de nodige foto's te plaatsen en dat je er maar veel plezier aan mag beleven.
Voor wat betreft de benaming van Bouvy, zal ik deze wijzigen.

gdelissen
18-02-2005, 19:33
zoals te zien op mijn site, www.racing-pictures.com ben ik al een tijdje actief op de circuits als amateur fotograaf.
graag wil ik mij gaan toeleggen op het meer proffesionel werken.
uiteraard is daarvoor van belang dat er opdrachtgevers volgen en dat er via hen of via andere wegen de mogelijkheid wordt geboden voor een perskaart voor de diverse circuits.

wie heeft tips, of kan mij op een andere manier helpen??

dank voor uw reactie.....

Gerlach

*** Edit: Gelieve het bij één thread te houden per site ;) ***