PDA

View Full Version : Ckc 2005


Speesman
28-12-2004, 20:25
Binnekort is het weer zover!! Op zaterdag 12 februari vindt de tweede Calamitas karting Challenge (of kortweg CKC 2005 ) plaats. Al diegenen die vorig jaar hebben deelgenomen, weten al dat ze deze race zeker niet mogen missen. Wegens het succes van vorig jaar, is de wedstrijdformule ook ongewijzigd gebleven. De wedstrijd zal bestaan uit een kwartier kwalificaties gevolgd door 1 uur race en dit op het zeer uitdagende en snelle circuit van Bilzen . Er wordt gereden met karts (Sodikart) met een 270cc Honda motor met maar liefst 9 pk. Wees maar zeker dat deze goed zullen vooruitgaan!!! Er zijn bekers voorzien voor de eerste 3 teams en voor het Calamitas voetbal team dat het hoogste eindigt in de race. Bovendien moet je het zeker niet laten voor de prijs. Je betaalt immers maar 55 euro per team . Bovendien krijg je nog 5 euro korting (maw, 50 euro/team ) indien minstens de helft van de piloten van je team lid zijn van Calamitas. Zeg nu zelf, goedkoper racen wordt wel heel moeilijk!!! Haast je dus om je in te schrijven, vol is vol (vorig jaar was de race heel snel volzet)!!!!

CONCREET:

Datum: zaterdag 12 februari 2005
Locatie: Bilzer karting (Bilzen)
Prijs per team: 50 euro (calamitas leden) / 55 euro (anderen)

Timing:
17.00 u: aanwezig zijn piloten + admin. formaliteiten
17.30 u: briefing
17.45 u: start kwalificaties
18.00 u: start race
19.00 u: finish race
19.15 u: podium + napraten in cafetaria
??.?? u: einde

Reglement: Binnekort terug te vinden op www.calamitas.be
Hoe inschrijven?
- Stuur een mail met teamnaam en naam van de piloten naar Dave.Singelee@esat.kuleuven.ac.be
- Stort het bedrag (50 of 55 euro) op rekeningnummer 063-9221584-23 (Dave Singelée) met vermelding van je teamnaam en CKC 2005.
- Inschrijving is pas definitief na ontvangst 50 of 55 euro.

Hopelijk tot binnekort!!

Mickey
28-12-2004, 23:59
Lol, zoals verwacht ziet het er heel interessant uit.

Wat ik me eigenlijk afvroeg:
zullen er ook teams zijn die vb. met 2 personen rijden of zijn de meeste team zo pro & overwinning-gericht (wat een woord :D ) dat ze wrs alleen rijden?

Speesman
29-12-2004, 00:42
Originally posted by Mickey
Lol, zoals verwacht ziet het er heel interessant uit.

Wat ik me eigenlijk afvroeg:
zullen er ook teams zijn die vb. met 2 personen rijden of zijn de meeste team zo pro & overwinning-gericht (wat een woord :D ) dat ze wrs alleen rijden?

Ik denk dat er meer teams met 2 personen zullen rijden als alleen. Er gaat namelijk 1 verplichte pitstop zijn tijdens de race (die bovendien getimed zal worden). Zo hebben teams met 2 personen geen nadeel. Alleen rijden heeft uiteraard wel als voordeel dat je sneller in het ritme komt.

Mickey
30-12-2004, 15:48
Zijn er hier kandidaten om met mij deze race te rijden?
(Je hoeft geen toprijder te zijn, zolang je maar een beetje kartervaring hebt ist goe ;))

gelieve dan zo snel mogelijk contact op te nemen:
http://kartgrid.be/phpBB/images/smiles/icon2.gif mike_meulemans@hotmail.com

*Edit: heb ondertussen een kandidaat gevonden ;)*

redje
30-12-2004, 19:13
Originally posted by Mickey
Zijn er hier kandidaten om met mij deze race te rijden?
(Je hoeft geen toprijder te zijn, zolang je maar een beetje kartervaring hebt ist goe ;))

gelieve dan zo snel mogelijk contact op te nemen:
http://kartgrid.be/phpBB/images/smiles/icon2.gif mike_meulemans@hotmail.com
Done. Ik heb zelfs meer dan een beetje kartervaring. :D

vertigo
30-12-2004, 20:09
Jippi ziet er weer leuk uit. Normaal zijn wij, Rhino Racing (voormalig LB Racing) met 2 teams aanwezig. 100% zeker ben ik wel nog niet. Maar als ik zie en vermoed welke teams er gaan meedoen beloofd dit weer een erg amusante en spannende race te worden. Dus willen we zeker ook aanwezig zijn.

Mickey en Redje samen (afwissellend :+ ) op een kartje daar ben ik eens benieuwd naar. Dat moet een sterk team wezen. :p

Nog paddockers die mee gaan doen ? :)

Mickey
31-12-2004, 01:37
Originally posted by redje
Done. Ik heb zelfs meer dan een beetje kartervaring. :D

You've got mail ;)

Speesman
11-01-2005, 02:26
Er zijn nog maar een paar plaatsen vrij. Dus als er nog teams aan het twijfelen waren om mee te doen, dan kunnen ze best niet te lang meer wachten.

Mickey
11-01-2005, 02:46
Moesten er nog twijfelaars zijn, het zal zeker de moeite zijn :D
al is het maar voor de fun (zonder oog op resultaat/prestatie) hoe meer zielen hoe meer vreugd he

Ik zal dus met redje deelnemen, zodat vertigo zich vooraan niet te veel zou kunnen vervelen :rolleyes: :p :D

vertigo
11-01-2005, 22:30
@ Mickey: Ik denk dat er zoveel van voor gaan rijden dat we geen verschil gaan zien tussen vooraan en achteraan :D :p

Mickey
12-01-2005, 18:30
Oei, zo'n hoog niveau toch nie zekers :eek: :p :D ?
da wordt strijden dan :D

vertigo
12-01-2005, 23:25
Das zekers da zo moet da :D :p . Dat het ma rap februari is. En ik ben vooral benieuwd of het dan weer zo extreem glad gaat zijn. :+

Pascal
13-01-2005, 01:35
Werner en ik hadden graag, net zoals vorig jaar meegedaan maar hebben helaas :( op 05/02/2005 al andere verplichtingen.

Hopelijk volgende keer beter...

Succes aan alle deelnemers en uiteraard ook aan de organisatie...

C U

FastFons
13-01-2005, 02:30
Het is wel op 12/02/2005 te doen, hopelijk heeft niet iedereen zich van datum vergist :)

FF

Pascal
13-01-2005, 02:46
Originally posted by FastFons
Het is wel op 12/02/2005 te doen, hopelijk heeft niet iedereen zich van datum vergist :)

FF

WOW, dat verandert de zaken. Effe onze agenda's langs elkaar leggen en misschien kunnen we alsnog aan de start...

C U

Mark
18-01-2005, 13:49
Originally posted by vertigo

Nog paddockers die mee gaan doen ? :)

Ja, "Team 200 KG" zal aanwezig zijn :D Ik ben het vlieggewicht van de twee.....alhoewel we elkaar niet zo heel veel ontlopen qua gewicht en snelheid ;)

We liggen wel vast op baan, als een blok beton :)

Speesman
18-01-2005, 18:00
Originally posted by Mark
Ja, "Team 200 KG" zal aanwezig zijn :D Ik ben het vlieggewicht van de twee.....alhoewel we elkaar niet zo heel veel ontlopen qua gewicht en snelheid ;)

We liggen wel vast op baan, als een blok beton :)


Een goede baanligging kan nog goed van pas komen in Bilzen. :) Wij (Calamitas Racing 1, zijnde de organisatie (Fastfons en ik) ) zullen wel al bijna in de buurt komen qua gewicht. Concurrentie onder de zwaargewichten dus :D

Speesman
18-01-2005, 18:02
Originally posted by Pascal
WOW, dat verandert de zaken. Effe onze agenda's langs elkaar leggen en misschien kunnen we alsnog aan de start...

C U

Omdat 1 team, dat onder voorbehoud ingeschreven was, uiteindelijk toch niet kan deelnemen, is er nog welgeteld 1 plaats vrij!!! Als jullie (of een ander team) nog willen meedoen, zullen jullie snel moeten zijn :)

Clubby1275
19-01-2005, 16:59
Ik ga ook meedoen samen met rappe106. Ik kijk er eigenlijk wel naar uit. 4 jaar geleden heb ik 5-6 maal een meeruren race gereden zoals 4,5,6 uren tot zelfs 12 uren. Ik hoop dat we veel plezier gaan hebben en da het gewoon dikke fun wordt!

Speesman
19-01-2005, 17:25
Dat komt wel in orde!!!

Clubby1275
26-01-2005, 00:52
Is er al iemand gaan trainen in Bilzen? Zoja, welke tijd draaide jullie?

Speesman
26-01-2005, 02:42
Een aantal piloten van Calamitas (en ook van Rhino Racing) gaan normaal gezien volgende week dinsdag gaan trainen (als er nog plaats is, moet immers nog reserveren). Zal u de resultaten laten weten :) (al moet ik er wel bijvermelden dat tijden vergelijken enkel zin heeft als ze op een zelfde moment gereden zijn, de grip is immers meestal variabel).

Frederik
28-01-2005, 13:09
Deze piloot van calamitas zal op een andere datum in bilzen gaan trainen :D Nog ff examens :(. Maar dan nieuw ckc en vooral de MAK zalig. Ik wens iedereen veel succes en vooral veel plezier en... moge de beste winne :)

jurgen L.
28-01-2005, 20:13
Ik ben 2 weken geleden geweest en toen reed ik een tijd van 44.1 en was het extreem glad, welke tijd reed jij?

Clubby1275
28-01-2005, 21:49
Ik ben dinsdag geweest. Ik had nog nooit in Bilzen gekart. Inderdaad het is daar best wel glad, beetje te glad soms. Maar het is wel leuk karten. Het eerste kwartiertje reed ik 44.4 . Daarna heb ik nog een half uurtje gekart en toen ging het stukken beter, 43.2 . Ik denk wel dat ik nog ietsje sneller kan want ik glij gewoon overal weg. We zien binnen twee weken wel. Hoop dat het dikke fun wordt!!

rappe106
31-01-2005, 14:10
ik heb er 42.9 gereden (ik rij meestal de gemiddelde tijden, ben nooit echt de snelste). maar ik moet er wel bij zeggen dat de karts voor verhuur begrenzd zijn. en bij een race worden ze opgedreven. veel fijner met zo pittige bakskes.
dikke driftmachienen zijn het. is ook wel eens fijn.
dan kan je een beetje rally technieken toepassen. linkervoet remmen en voet op de gas houden om sneller van richting te veranderen.
groeten
Yves

A.J.
31-01-2005, 14:25
Originally posted by rappe106

dan kan je een beetje rally technieken toepassen. linkervoet remmen

ik denk dat je met een kart geen andere keuze hebt :D

Speesman
31-01-2005, 15:45
Originally posted by rappe106
ik heb er 42.9 gereden (ik rij meestal de gemiddelde tijden, ben nooit echt de snelste). maar ik moet er wel bij zeggen dat de karts voor verhuur begrenzd zijn. en bij een race worden ze opgedreven. veel fijner met zo pittige bakskes.
dikke driftmachienen zijn het. is ook wel eens fijn.
dan kan je een beetje rally technieken toepassen. linkervoet remmen en voet op de gas houden om sneller van richting te veranderen.
groeten
Yves

Tijdens verhuur zetten ze de karts ook soms open (enkel als ze je kennen of als ze DENKEN dat je goed genoeg kunt karten ;) ). In de race worden ze zowiezo opengedraaid (anders is er niet veel aan).

Ik ben eens benieuwd wat ik er morgen ga rijden, want heb nog niet gereden op het nieuwe circuit.

jurgen L.
01-02-2005, 13:35
Ben de zondag nog eens gaan oefenen en de karts stonden open, en mijn beste tijd was 43.1s. En de beste tijd van de maand was 42.89s . Veel rapper zalt dan toch niet meer gaan, rappe106 :) .

Speesman
01-02-2005, 15:15
Zijn naam is dus niet voor niets RAPPE106 :)

Mickey
01-02-2005, 19:44
Nieuwe circuit? is da nu weeral veranderd? :) :p

ik d8 nu eindeljik is geen afgang te make :D

nee nee zo erg zalt nu ook weer nie zen, maar toch
als er een nieuw circuit is zal de training zeker niet overbodig zen :rolleyes:

R@ce@holiC
01-02-2005, 20:37
Ik hoop er nog eens te kunnen gaan rijden voor de wedstrijd :). Nieuwe baan is goed want was de oude eigenlijk beu na 3x een half uurtje erop gereden te hebben , het lag me ook niet echt...

Ik hoop in ieder geval dat het op de racedag vriest dat het kraakt en enorm glad is :D.

Mickey
01-02-2005, 20:44
idd, da kan ik toch ook mee akkoord gaan, de vorige baan lag me ook van geen kanten

liever terug is een anders en nu maar hopen dat het nog toffere layout is

Speesman
02-02-2005, 01:56
Snelste van vandaag was Vertigo (42.85). De rest volgde toch op enige afstand (Jurgen was 2de snelste met een tijd van 43.28). Wel spijtig was dat niet alle karts open stonden. :( Zo kon ik met de mijne niet beter dan 44.75 en ik ben zeker dat ik in die ronde geen fouten meer maakte.

Frederik
02-02-2005, 16:53
Jurgen 2e snelste :), kgaan volgende week dinsdag nog eens rijden en laten we hopen dat het nieuwe circuit mij ligt, et vorige was fijn, ma verandering kan geen kwaad eh :) Ciao Frederik

Speesman
09-02-2005, 02:45
Vandaag zijn Jurgen en Frederik gaan oefenen en deze avond ook Jordi, Mickey en ik. Ik vond dat het heel glad lag, meer nog dan vorige week en bijgevolg waren de tijden ook een pak trager (ofwel hebben we gewoon allemaal slechter gereden :) ).

De tijden (al zeggen die ook niet zoveel):

Mickey: 43.190 :eek: :eek: :eek:
Jordi: 43.700
Jurgen: 44.080
Dave: 44.490 :fight: :fight: :frusty: :frusty: (daar wil ik zaterdag toch nog een heel stuk afkrijgen!!)
Frederik: 45.640

Frederik
09-02-2005, 12:22
Originally posted by speesman
Vandaag zijn Jurgen en Frederik gaan oefenen en deze avond ook Jordi, Mickey en ik. Ik vond dat het heel glad lag, meer nog dan vorige week en bijgevolg waren de tijden ook een pak trager (ofwel hebben we gewoon allemaal slechter gereden :) ).

De tijden (al zeggen die ook niet zoveel):

Mickey: 43.190 :eek: :eek: :eek:
Jordi: 43.700
Jurgen: 44.080
Dave: 44.490 :fight: :fight: :frusty: :frusty: (daar wil ik zaterdag toch nog een heel stuk afkrijgen!!)
Frederik: 45.640 Het was de eerste keer dat ik er ging rijden, dus die 45.64 ging nog wel, maar ik had toch op scherm 45.0 gezien mss fout gekeken. Jurgen en ik waren praktisch de eersten op het circuit met als gevolg dat het er heel glad bij lag, praktisch onberijdbaar. Nu zaterdag met de opgelopen kennis een veel betere tijd neerzetten; waarschijnlijk is het circuit dan ook veel warmer en meer ingereden bij een race.
Tof maar moeilijk circuit, greetz en tot zaterdag

snelle
10-02-2005, 12:24
gisteren zijn wij met alle 4 de rhino piloten + jordi nog een gaan oefenen op het circuit.

we hadden geen slechter moment kunnen uitpikken...
niemand had ook maar 1 ronde een volledige vrije baan.
er reden namelijk 10 kerels mee die reden om te winnen. zij keken dus niet achterom, ramden je alsnog van de baan ook al had je ze net gedubbeld, blauwe vlaggen kenden ze blijkbaar niet...
racen om te winnen allemaal goed en wel, maar niet als je 4 tot zelfs 15 seconden trager bent dan ons vijven.

enfin de tijden (zonder vrije baan dus)
1) Johan 43.440
2) Kay 43.960
3) Dieter 44.230
4) Peter 44.820
5) Jordi 44.830

ps: de baan lag er niet zo glad bij als maandag naart schijnt

vertigo
10-02-2005, 13:59
Het stelletje kerels zoals Snelle al aanhaalde was tamelijk gelijk. Ze hadden allemaal een alternatieve rem. Hun motto was "Als die voorons remt en wij rijden daar tegen staan we ook stil". Erg sportief. Niet dan? De gekste dingen deden ze gewoon. Zo reed ik iemand voorbij op de brug en bij het afrijden van die brug ging die even leuk nog mijn kart proberen om te draaien naar de andere richting. Gelukkig lukte dat niet en kreeg hij een koekje van eigen deeg. Ik wil maar zeggen het de sessie een uitstekend voorbeeld was van hoe het zeker NIET moet ! :fight:
Je kan minder ervaren zijn en wat opletten. Dan loopt alles goed. Maar als je zo een 5sec trager rijdt en denkt dat je de snelste op de piste bent dan is dat vragen om problemen.
Maar zo zal het zaterdag beslist niet zijn. (laat ons hopen ! :fight: :+ )

Mickey
10-02-2005, 14:35
Originally posted by snelle
we hadden geen slechter moment kunnen uitpikken...
niemand had ook maar 1 ronde een volledige vrije baan.
er reden namelijk 10 kerels mee die reden om te winnen. zij keken dus niet achterom, ramden je alsnog van de baan ook al had je ze net gedubbeld, blauwe vlaggen kenden ze blijkbaar niet...

Dat soort gasten ben ik er ook (vooral vroeger) héél & té vaak tegengekomen. Ze rammen je wanneer ze goesting hebben, ze duwen je rond, wanneer je ze zonder te raken, bent voorgestoken (kunnen ze dat dan niet hebben ofwat?!) :rolleyes: :rolleyes: :(
Kortom ze trekken hun van niets iets aan, erg, heel erg vindt ik dat. Dat ze dat doen als zij alleen met hun groepje rijden, maar zeker niet als er andere (en in dit geval zelfs beter) piloten meerijden :o :mad:

Mja kveronderstel dat zaterdag zoiets (hopelijk) niet voorvalt. ;) :)

btw: hier waren de tijden van onze training (dinsdag avond)
http://img210.exs.cx/img210/9389/untitled19af.th.jpg (http://img210.exs.cx/img210/9389/untitled19af.jpg)
Thanks to ImageShack for Free Image Hosting (http://www.imageshack.us)!

Mark
12-02-2005, 13:12
Heren,

Jullie weten toch dat het verboden is om te gaan trainen op een circuit waar enkele weken later een Grote Prijs gereden gaat worden? Ik heb me daar keurig aan gehouden.........Team 200 kg is dan ook een van de weinige reglementaire deelnemers hedenmiddag :D Die trainigen hebben overigens weinig nut gehad als jullie geen rijdende chicanes hebben gesimulerd :D

When the flag drops..... the bullshit stops! ;)

Mickey
12-02-2005, 14:29
Originally posted by Mark
When the flag drops..... the bullshit stops! ;)

Da vindek nu is een heel schoon uitdrukking se!!! :D :p

Mark
12-02-2005, 22:45
Na de weging hebben we onze teamnaam aangepast, Team 200 kg + :D Als negende gestart en als 10 over de meet op een veld van 17 teams.....en dan met 2 pitstops. We lagen dus lekker op de baan.

De karting zelf is vlekkeloos verlopen, geen incidenten of andere onvolkomenheden opgemerkt. Sportief rijgedrag van de deelnemers, een "wedstrijd" zoals het hoort ;)

Speesman
13-02-2005, 00:02
Bedankt aan alle piloten, supporters, medewerkers, ... !!!!! Dankzij jullie is het een zeer goede en vooral faire wedstrijd geweest.

Voor de volledigheid de uitslag (als iemand de wedstrijdbladen wil inscannen, dan mag die dat altijd doen :) ):

1. CRT1 (43.859) (1)
2. CRT3 (44.100) (2)
3. G&Y Racing (44.299)
4. CRT2 (44.480)
5. F1world.be (44.950)
6. Wazda (44.740)
7. Rhino1 (45.140)
8. Rhino2 (44.560)
9. The dangerous brothers (45.760) (3)
10. Team 200kg (46.180)
11. Limburgse Biervrienden (45.899)
12. Ankaerts (45.770)
13. R&J Racing (45.629)
14. Chocolade Jacques (46.750)
15. The Newbies (45.760)
16. Team Banaan (46.319)
17. Dirty drivers (47.230)

(snelste tijd tussen haakjes)

(1) Niet mee in einduitslag opgenomen, want hebben deze race georganiseerd
(2) Snelste Calamitas team (organisatie niet meegerekend)
(3) Snelste Calamitas voetbalteam

Speesman
13-02-2005, 00:07
Had eigenlijk nooit op voorhand verwacht dat ik de CKC zelf zou winnen. Tijdens het oefenen lukte het niet zo goed (kon geen goede chrono's neerzetten), maar tijdens de race lukte echt alle. Daarboven hadden we een goede kart en zo kon ik naar de leiding rijden (en ook de snelste chrono erbovenop). Als mijn gas niet had blijven hangen, dan had ik zelfs nog heel stuk rapper gekund denk ik. Het circuit ligt me dus blijkbaar toch ... :)

redje
13-02-2005, 12:04
Ik denk dat Mike en ik geen consistenter team konden zijn. We hebben allebei dezelfde snelste tijd in de race gereden.

Ik moet zeggen dat het net als vorig jaar héél goed georganiseerd was. Wel had ik nadien de indruk dat de karts nog niet helemaal openstonden. Om 21u30 heb ik nog een heat gereden en toen haalde ik met kart 2 zonder problemen een 44'15 en er was minder grip dan in de race.

Clubby1275
13-02-2005, 13:27
Het was echt zalig gisteren. Goede organisatie enzo! Het was heel leuk rijden gisteren, zeer sportief ook. Ikzelf en Rappe106 (G&Y Racing) hadden nooit verwacht 3de te eindigen. Zijn er gisteren foto's getrokken? Zoja, komen die dan ergens op een site ofzo?

Mickey
13-02-2005, 15:59
Originally posted by redje
Ik denk dat Mike en ik geen consistenter team konden zijn. We hebben allebei dezelfde snelste tijd in de race gereden.

Ik moet zeggen dat het net als vorig jaar héél goed georganiseerd was. Wel had ik nadien de indruk dat de karts nog niet helemaal openstonden. Om 21u30 heb ik nog een heat gereden en toen haalde ik met kart 2 zonder problemen een 44'15 en er was minder grip dan in de race.

Volledig mee akkoord ;)
Maar vond van in begin tijdens de race & chrono's al wel duidelijk dat we met deze kart geen (wat naar-mijn-goesting) een goede chrono is, konden neerzetten,
ook daarom verwonderd het me niet dat je in die heat (om 21u30) 44'15 haalde,

Het is mss een rare manier van vergelijken he, maar als de kart open staan en ze knallen niet (als je bij hoog toerental gas lost) dan mag je er bijna zeker van zijn dat je zeker niet de snelste bent ze :rolleyes: ;)

Ik ben tijdens mijn chrono's binnen gekomen om het even te laten nazien, maar hij stond wel helemaal open (wat natuurlijk niet belet dat, de ene altijd wat beter gaat dan de ander). Dus niets aan te doen, maar ik vindt het zelf een heel goed resultaat volgens onze mogelijkheden zenne :D :p

Vond het voor de rest ook een redelijk faire race, en de meesten hebben heel spontaan en goed doorgelaten! :worship:
Enkel bij de chrono's was het wat te druk om meermaals een goede chrono te proberen rijden :p

btw: heel goede organisatie Dave ;) :applaus:

Mickey
13-02-2005, 19:43
Originally posted by speesman
Voor de volledigheid de uitslag (als iemand de wedstrijdbladen wil inscannen, dan mag die dat altijd doen :) ):


;)

Hier (http://img75.imageshack.us/gal.php?g=kwalicopy7kc.jpg&cols=1) klikken

vertigo
13-02-2005, 21:24
Leuke race, goede organisatie, sportieve rijders. :gas: Laat er zo nog maar komen. Pluim aan de organisatie !

Enkele foto':s -> www.rhino-racing.be/php/media_ckc_05.php
Met dank aan Brecht Decancq. ;)

Voor de leute kan je <a href="http://www.rhino-racing.be/php/05_ckc.php">hier</a> ook de uitslagen vinden met de splits tijdens de kwalificaties er bij. :+

Flitser
15-02-2005, 00:53
Originally posted by vertigo
Voor de leute kan je <a href="http://www.rhino-racing.be/php/05_ckc.php">hier</a> ook de uitslagen vinden met de splits tijdens de kwalificaties er bij. :+

Voor de leute mag je zelfs elk team dat buiten de top 5 is geëindigd een ronde extra geven daar de marshalls bij het afvlaggen te laat de pits hadden geopend waardoor de eerste vijf teams een ronde extra hebben gereden ;)

We hebben ons in elk geval geamuseerd en na het lezen van de verslagen van Rhino Racing en F1World.be zijn we enigzins opgelucht te moeten vaststellen dat we blijkbaar niet de enigen waren die te kampen hadden met een minder goed kartje. Of zo voelde het toch in ieder geval.

De strijd met Peter was inderdaad spannend, hij gaf me geen moment rust en was op de rechte stukken zelfs sneller. Jammer genoeg kwam er abrupt een einde aan onze sportieve strijd wanneer ik, na het voorbij steken van een gedubbelde, in de volgende bocht door diezelfde piloot achteraan wordt aangereden en dus rechtdoor werd gedwongen :frusty: .
Zowel de gedubbelde als Peter schoten me voorbij en ik werd dus op achtervolgen aangewezen.

Enkele ronden later kreeg Peter jammer genoeg van hetzelfde laken een broek. Net wanneer ik weer aan zijn bumper kleefde stak hij een gedubbelde voorbij die het blijkbaar ook nodig vond om hem in de volgende bocht aan te rijden :fight: . Beide karts spinden bij het inrijden van het tunneltje onder de brug en ik kon hen maar net ontwijken waarna het tunneltje achter me potdicht achterbleef. Wellicht heeft Peter daar kostbare seconden verloren want ik heb hem daarna niet meer gezien.

De rest van mijn stint heb ik dan vrijwel heel de tijd alleen gereden met enkel Rhino 1 en F1World.be (ver) in het vizier. Dichterbij komen zat er jammer genoeg niet in en na 30 minuten gaf ik dan maar het stuur over aan Yves.

Yves vertrok vol goeie moed en opende de jacht op onze voorliggers. Hij sloeg er vrij snel in Rhino 1 bij te benen waarna hij zeer sportief door hen werd doorgelaten :worship:
Ronde na ronde kwam hij dichter op de jongens van F1World.be maar de kloof was jammer genoeg net te groot en we strandden op iets van een zevental seconden van de top vijf.

Tot daar mijn verslagje ;)
Dave, proficiat met je overwinning!

vertigo
15-02-2005, 17:44
@ Flitser:Ik heb in de uitslag een rondeke bijgevoegd. Wel klopt er dan nog altijd iets niet als ik het tegoei bekijk. Maar tzal toch grotendeels kloppen nu. Bedankt voor de opmerking ;)

Clubby1275
20-02-2005, 15:44
Nog effe iets vermelden:p.Op mijn beker van de 2de plaats is het woordje Challenge verkeerd geschreven:p Er staat Callenge... Ni da dat erg is ze, gewoon dak het nu net pas gezien heb :d

Groetjes