PDA

View Full Version : Halve Finale: De Paddock Photo Award 2004


De Paddock
02-01-2005, 18:46
Halve Finale

Na het bekend maken van het reglement en het insturen van de foto's zijn we in de volgende fase aangekomen van deze eerste editie van De Paddock Photo Award. Vanaf begin januari 2005 tot en met 28 januari 2005 gaan we de halve finale organiseren.

Voor de halve finale hebben we de hulp van U nodig. Om tot een zo democratisch mogelijke keuze te komen willen we zoveel mogelijk stemmen verzamelen van de lezers en members van De Paddock. We verzoeken u om per categorie één foto te nomineren. U bent niet verplicht om in elke categorie een stem uit te brengen maar hoe meer stemmen we binnen krijgen, hoe democratischer de uitslag zal zijn.

De foto's staan online op http://www.depaddock.eu/photoaward/ In de linker kolom ziet u de verschillende klassen staan, per klasse staan de ingezonden foto's gegroepeerd. Elke foto heeft een uniek nummer, indien uw keuze gevallen is op een bepaalde foto dan vermeld u dat nummer in uw e-mail die u kunt sturen naar photoaward@depaddock.eu Tevens dient u in uw e-mail uw forum nickname en uw echte naam te vermelden. Alle ingezonden e-mails zullen vertrouwelijk worden behandeld.

Overzicht van de Categorieën:

. CF – Circuit formulewagens
· CP – Circuit prototypes
· CG – Circuit gesloten wagens (touring, GT’s, Cups, enz.)
· CA – Circuit andere (dragsters, oval, rallycross, enz.)
· RA – Rally (rally, sprint, slalom, heuvelklim, enz.)
· VA – Varia autosport (alles wat niet in bovenstaande categorieën thuishoort, maar de link naar de autosport dient wel duidelijk te zijn)
· PE – Mensen op en rond autosport evenementen
· JU – Foto’s genomen door jongeren (-16jr op 31-dec-2004.)

Stemmen kunnen alleen worden uitgebracht door geregistreerde gebruikers van www.depaddock.eu Let op: Uw e-mail adres dient te corresponderen met het e-mail adres dat bekend is bij de beheerders van het forum.

Belangrijke informatie voor de kandidaten:

Kandidaten die een foto hebben ingestuurd mogen ook hun stem uitbrengen maar niet op hun eigen foto's!! Aan de hand van de reeds ingezonden deelname formulieren kunnen we dit eenvoudig controleren. U zult dus op uw concurrenten moeten stemmen maar wees gerust, uw concurrent zal op u moeten stemmen.

Uitslag:

Op 31 januari zal de uitslag bekend worden gemaakt van de halve finale. De overgebleven kandidaten zullen dan worden beoordeeld door een vakjury. De uitslag van deze vakjury zal bekend worden gemaakt op de jaarlijkse ledenvergadering van de vzw De Paddock in de periode februari / maart.

We wensen u veel kijkplezier toe met de ruim 100 ingezonden foto's en hopen uw stem te verwelkomen op photoaward@depaddock.eu Alvast bedankt voor de medewerking.

Met vriendelijke groet,

Organisatie De Paddock Photo Award 2004

Pascal
02-01-2005, 19:24
Nu begrijp ik de deelnemers. Meerdere malen lieten ze blijken dat ze moeite hadden om een selectie uit hun collectie te maken. Wel nu zit ik helemaal met hetzelfde probleem. De allermooiste foto kiezen uit deze mooe foto's...

Zal er nog enkele nachtjes moeten over slapen...

C U

Brecht
02-01-2005, 20:05
Heb ze na stuk voor stuk te bekijken mijn favorieten ingezonden.

Greetzz.. Corvetteboy

Scapa
02-01-2005, 20:48
Ga ze morgen nog eens doornemen en zal dan mijn verdict vellen :D

206WRC-ke
03-01-2005, 12:44
Daar ik ook zelf meegedaan heb aan de wedstrijd zal ik ook nog in de komende dagen mijn favorieten doorsturen ;)

fiagt
03-01-2005, 13:23
Hehe, er doen er maar vier mee in de junior categorie. Zal straks of morgen mijn favo's ook nog doorsturen

JV1
04-01-2005, 23:01
Ik heb mijn favo's ook doorgegeven, nu maar wachten :D

Pascal
14-01-2005, 15:30
Na ettelijke malen bekijken en beoordelen heb ik mijn stem gegeven. Het was niet makkelijk om per categorie "de absoluut mooiste foto" eruit te pikken.

Er zitten meerdere beauty's tussen...

C U

Sennake
14-01-2005, 19:17
Ik heb ook eindelijk de knoop doorgehakt. Amai, dit was nog moeilijker dan mijn eigen foto's voorselecteren...

Jochie
15-01-2005, 02:06
Mijn voorkeur is ook verstuurd.
Idd nie makkelijk kiezen ...

slaapwel,

Jochie

Mark
23-01-2005, 20:24
We gaan de laaste week in van de halve finales dus mocht je nog willen stemmen vergeet het dan niet ;) Er kan gestemd worden tot en met 28-01-05. In de meeste klassen ligt de top 5 zeer kort bij elkaar, een stem kan daar het verschil uitmaken tussen een finaleplaats of stranden in de halve finales.

Overigens nog een proficiat aan alle deelnemers, het inzenden van de foto's is correct verlopen. Alle bijbehorende documenten waren in orde. Ook voor de mensen die reeds hun nominatie hebben uitgebracht een dankjewel. Tot nu toe geen verdachte stemmen ontvangen ;)

Bezemwagen
23-01-2005, 20:42
Mijn stemmen zouden moeten binnen zijn

Guido
23-01-2005, 23:37
Heb me bij deze moeilijke keuze laten bijstaan door mijn oudste dochter. ;)

Raceboy
24-01-2005, 00:11
En wat kreeg ze als cadeau nadat ze alle fotos van papa had gekozen?

Guido
24-01-2005, 17:32
Originally posted by raceboy
En wat kreeg ze als cadeau nadat ze alle fotos van papa had gekozen?

Strafpunten van Mark :p

Mark
24-01-2005, 18:09
Originally posted by raceboy
En wat kreeg ze als cadeau nadat ze alle fotos van papa had gekozen?

In ieder geval geen pets de billen, iets waar jij veel te weinig van hebt gehad tijdens je opvoeding :D

Jan
24-01-2005, 20:46
Originally posted by Mark
iets waar jij veel te weinig van hebt gehad tijdens je opvoeding :D

Welke opvoeding??? :rolleyes:

jan

Raceboy
24-01-2005, 22:56
Originally posted by jan
Welke opvoeding??? :rolleyes:

jan
de opvoeding: de paddockquiz komt boven alle andere afspraken maar dat zegt u niks zeker ;)

Jan
25-01-2005, 09:26
Hela, ik heb wel degelijk deelgenomen aan DePaddock live quiz...in avant-première ;) .
Maar in deze thread is dat :Offtopic:

jan

Mark
28-01-2005, 14:21
De laatste 11 uur van de halve finale zijn nu aangebroken.........stem dus nog even voordat het te laat is ;)

Stefan
30-01-2005, 22:32
Uitslag al bekent? ;)

Mark
31-01-2005, 20:03
Originally posted by Stefan
Uitslag al bekent? ;)

Ja.............wat betreft de halve finale ;)

Deze thread gaat op slot, binnen enkele momenten de Finale!!