PDA

View Full Version : ESPN Classic Sport


manu
06-01-2005, 19:33
Volgens "Het Laatste Nieuws" zou Telenet vanaf Maandag 10 januari de zender E/Entertainment tijdelijk vervangen door ESPN Classic Sport.
Hier (http://www.hln.be/hln/cch/det/art_33926.html) is het bewuste artikel.
Ik heb eens naar de site van ESPN gesurft en blijkbaar zou er ook autosport te zien zijn. Kent er iemand deze zender en is het de moeite waard?

Raceboy
06-01-2005, 19:38
Historische sport. das nu ook ni echt ne vette. Voor autosport valt het nog mee het zijn documentaires. Gelukkig niet zoals bij de andere sport de 1987 wimbeldon nog is zien enzo :rolleyes:

Zapper
06-01-2005, 22:16
De zender komt op dezelfe kanaal als VijfTV, nadat hun uitzendingen zijn afgelopen.

Volgende week donderdag is er dit al te zien:

7:00
Racing through Time

Lotus
Deze aflevering concentreert zich op het verhaal van Lotus en de opname in de Britse race-industrie. Met speciale aandacht voor Colin Chapman.

8:00
Racing through Time

Jack Brabham and the Repco Brabham Story
Aandacht voor Sir Jack Brabham, de enige coureur die wereldkampioen werd in een auto van eigen fabrikaat - de Repco Brabham - in 1966.


Ik veronderstel dat het dus om 7 uur 's morgens is...

Raceboy
06-01-2005, 22:21
ja we hebben dat kanaal van iets na middernacht tot 12u. Van 12 tot 17 u is er dan discovery channel en van 17 u tot rond middernacht vijf tv.

Alain
07-01-2005, 10:27
Miljaar, die Telenetters hebben toch chance.
Jullie hebben Discovery Channel!!! Als ik moet afgaan op de tekst en de bijbehorende beelden van The Bloodhound Gang, kan dat alleen maar lachen en plezier zijn.... ;)

TommySoprano
07-01-2005, 20:50
Oh ja, wij telenetters hebben zoveel chance dat we niet eens Eurosport meer kunnen ontvangen.

Raceboy
31-03-2005, 14:03
Originally posted by alain
Miljaar, die Telenetters hebben toch chance.
Jullie hebben Discovery Channel!!! Als ik moet afgaan op de tekst en de bijbehorende beelden van The Bloodhound Gang, kan dat alleen maar lachen en plezier zijn.... ;)

we zijn hem al kwijt. we krijgen extra uurke ESPN classic en derna van 13u tot 1 uur wijftv. Dank u telenet, leert nu aub eerst is een langeterminbeleid maken.

Bart.Vandecavey
31-03-2005, 14:52
Originally posted by raceboy
leert nu aub eerst is een langeterminbeleid maken.

Het is net daar waar ze mee bezig zijn...

Voor die nieuwe digitale tv, testen ze gewoon allerhande zenders uit zoals ESPN, discovery,...

Raceboy
31-03-2005, 15:24
Originally posted by Bart.Vandecavey
Het is net daar waar ze mee bezig zijn...

Voor die nieuwe digitale tv, testen ze gewoon allerhande zenders uit zoals ESPN, discovery,...

Dus om iets uit te testen jagen ze alle klanten weg?