PDA

View Full Version : Wat was jullie kippenvelmoment van 2004?

The Interceptor
16-01-2005, 15:27
Naar aanleiding van de tread van vorig jaar ...

Voor mij was dit ongetwijfeld de pole-position van Jenson Button in Imola. Nog nooit zo hard zitten juichen achter een tv-scherm denk :D
En toen dacht ik natuurlijk dat die eerst overwinning er wel zou komen, sja mss dit jaar ...

Andere kippenvelmomenten ongetwijfeld Marc Goossens in de Corvette, vooral dan de kwalificatie van de 24u van Zolder, en zijn stint in het Racing Festival in Spa, indrukwekkend gewoon :eek:

Belle
16-01-2005, 16:20
Mijn kippevelmoment van 2004 was onder andere ook de kwalificatie van Marc tijdens de 24 uren. Ik heb er eigenlijk zoveel gehad dit jaar maar die sprong er wel degelijk uit.

En niet te vergeten, de overwinning van Kimi Räikkönen in Spa!

Brecht
16-01-2005, 17:09
Voor mij was het kippevelmoment van 2004 de indrukwekkende terugkeer van Marc tijdens de Spa Euro Race met de Corvette in het laatste uur.

Greetzz.. Corvetteboy

Yvonne
16-01-2005, 17:21
Hi,

Inderdaad...een aantal acties van Marc waren super. Maar voor mij waren op de Belcar Masters een aantal kippenvel momenten.

Het eerste...toch de start van de Corvette na de crash op zaterdagochtend. En vervolgens even de pole meepakken, waardoor Bert Longin niet meer op gelijk hoogte kon komen met Anthony Kumpen.

Het tweede...de 2e Mini Challenge race in de regen waar Markus Palttala fantastische dingen deed. Wat hoopte ik dat hij Gunther Raus nog voorbij kon. Compleet doorregend heb ik niets anders dan genoten.

Yvonne

Belle
16-01-2005, 17:59
Voor mij was het kippevelmoment van 2004 de indrukwekkende terugkeer van Marc tijdens de Spa Euro Race met de Corvette in het laatste uur.

Oh, absoluut!! Dat was ook zo'n topmoment... Zoals ik al zei, er zijn er zoveel om te sommen...

laurent
16-01-2005, 19:01
De eerste rondjes van de Volvo S40 en de eerste koers van de S40:-)

marcel
16-01-2005, 20:12
mijn eerste keer op Zolder :D
(en dan nog aan de pitmuur kunnen staan, da was echt super)

Swa
19-01-2005, 15:20
De laatste uren van de RPN! En natuurlijk de Touring-Cup titel binnenhalen met ons oud golfke!

Integra
19-01-2005, 16:07
Een paar momenten bijvoorbeeld de eerste keer GTR spelen in Spa. (zonder assists natuurlijk en in sim mode)
Het moment dat de Dallara als zijnde een wrak voorbijkwam. (wat ik heel spijtig vond)
En dan natuurlijk nog de geluiden van de Ferrari's, Corvette, de Judds in vele LMP's, etc ... :)

Thomaske
19-01-2005, 16:15
De laatste Belcar race van 't seizoen die de GLPK Viper heeft gewonnen was mijn kippenvelmoment. Ik zat toen vol spanning.

Mvg

A.J.
19-01-2005, 17:28
De eerste doortochten in de eerste linkse tijdens de ERAN DRIFTCHALLENGE. Door als eerste hier in België een dergelijk iniatief genomen te hebben wisten we niet waar we aan begonnen maar het was meer dan geslaagd...

In boekje van Michel Vaillant zouden ze schrijven :

VRROOOOAAARRRRRiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

B.V.S.
19-01-2005, 19:19
De aankomst van de 24 Uren van Zolder - 3e Toerisme, 2e TB
en de daarbij horende podiumfestiviteiten...

Guido
20-01-2005, 18:06
Top 5-je:

1. Tsjoen die vertrekt op KP2 Walshoutem in de Haspengouw 2004 ( :D WRC's zijn toch woest machines)

2. Tankjongen in TC (insiders know what I mean :D)

3. Het vertrek van de 1000km in Spa (dan weet eens mens weer, wat hij op een circuit loopt te doen en waarom hij met plezier inkom betaalt :D)

4. Goodwood 2004 over heel de lijn (de Barmah-hat story is er gestart :D )

5. de modelbouwavonden bij Wheels (nooit gedacht dat het zo'n vaart zou gaan lopen én dat de mensen zouden blijven terugkomen :D)

Juha
20-01-2005, 18:41
Dit:
http://img.photobucket.com/albums/v222/Juha_/aywaille04/47.jpg
En waarom? Ik had gerekend dat hij op de paal ging rijden, ofwel remmen. Maar hij reed er rond en we stonden rap 3 meter verder.

Voor de rest heb ik het veiliger gehouden. :+

Supra
31-01-2005, 00:03
Mijn eerst wielerzege ooit in Achel

ICEMAN
31-01-2005, 01:32
Het eerste podium van onze Mini tydens de World Series. Dat was echt een fantastisch gevoel! :cool:

Luigi
31-01-2005, 13:22
De start van de eerste vrijdagtraining van de F1 op Francorchamps. Het was mijn eerste bezoek aan een GP. Ik moe zeggen toen de eerste wagen naar buiten reed (een Jordan dan nog, hoera!!) kreeg ik tranen in mijn ogen. Het eerste half uur van de training stond ik te trillen op mijn benen, twas super!