View Full Version : Reclame De Paddock
Thomaske
23-01-2005, 21:11
Beste Paddockers en Admins en co
De Paddock is al een bekend iets in de autosport wereld maar om het nog bekender te maken zou ik willen vragen ofdat ze misschien gaan stickers kunnen aanmaken, met www.depaddock.eu erop, om op de wagens te plakken voor diegene die 't willen. Onder de wagens versta ik wel onze eigen wagens hé :D.
Wie zou er bereid zijn dit op zijn wagen te kleven. Bij mijn thuis zijn ze normaal bereid om het op VIER wagens te kleven en ik wil mijn fietske ook wel beplakken hoor.
Met vriendelijke groeten
als ik mij niet vergis bestaan er al stickers van
die hebben al op onze biplace gehangen
en ik meen dat de achterkant van ons pitbord ook nog een aantal kleine mini paddock stickers bevat, teamcoaches Werner en Pascal kunnen daar nog wel van meespreken me dunkt ... (hint: iets met studenten en karting)
Thomaske
24-01-2005, 20:12
Dan mogen ze me er altijd wel wat bezorgen hoor.
Mvg
Maarten
Weet gij of die studentenrace op AK dit jaar doorgaat?
Mvg
Zou het weer in AK zijn? vorig jaar was da wel stom dat je ineens van dezelfde school moset zijn.
Originally posted by Swa
Maarten
Weet gij of die studentenrace op AK dit jaar doorgaat?
Mvg
sorry voor de off topic maar hier komt later zeker nog wel een volwaardige topic over .. nu even snel antwoorden en dan terug op topic ...
wij hebben indertijd meegereden met een student karting race in machelen, degene niet dezelfde is als de student karting in antwerpen. Deze laatste zal m.i. wel terug doorgaan in AK omdat dat al enkele jaren het geval is. Van die andere race waarvan sprake heb ik vorig jaar niets meer gehoord, dat was een andere organisatie maar weet ni meer dewelke, misschien FF of Speesman want die waren er ook ....
Originally posted by Maarten
als ik mij niet vergis bestaan er al stickers van
die hebben al op onze biplace gehangen
en ik meen dat de achterkant van ons pitbord ook nog een aantal kleine mini paddock stickers bevat, teamcoaches Werner en Pascal kunnen daar nog wel van meespreken me dunkt ... (hint: iets met studenten en karting)
Klopt, er bestaan kleine stickertjes van Depaddock. Die zijn in het bezit van Werner. Misschien het aan hem eens vragen.
Wat de stickers op de biplace betreft. Dat waren gewoon copies op een A4 stickerpapier. Het plakken daarvan liep niet van een leien dakje maar daarover gaan we hier niet verder, nietwaar Maarten...
C U
Originally posted by Pascal
Wat de stickers op de biplace betreft. Dat waren gewoon copies op een A4 stickerpapier. Het plakken daarvan liep niet van een leien dakje maar daarover gaan we hier niet verder, nietwaar Maarten...
C U
van het plakken weet ik niets, maar het eraf trekken ... miserie miserie :D
voor zij die stickers wensen, bestook de voorzitter maar met vragen ... ;)
vBulletin® v3.8.2, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.