PDA

View Full Version : De Standaard en het WRC


TommySoprano
24-01-2005, 12:40
Voor één keer eens positief nieuws over de Vlaamse dagbladpers. Blijkbaar gaat de Standaard dit jaar op het WRC focussen (enfin, dat hoop ik toch). Ik vond het al cool dat François Duval tussen de mensen van 2005, stond in de laatste Standaard Magazine van 2004. Vrijdag ll. een voorbeschouwing op de Monte en het WRC van één blz. met overzicht van alle fabrieksteams, zaterdag interview van één blz. met François Duval en vandaag wedstrijdverslag van een halve blz. We hebben al slechter gezien.

Scapa
24-01-2005, 13:52
Mooi van De Standaard. In het HLN ook redelijk veel aandacht voor WRC.

Thomaske
24-01-2005, 18:07
HLN heeft altijd al goed vol gestaan met autosport.

Het Laatste Nieuws noemt zijn sportkrant een krant met de meeste sport in maar dan kennen ze daar nog geen autosport hoor. Bijn anooit iets van in.

Mvg

TommySoprano
24-01-2005, 18:27
Originally posted by Thomaske_GLPK
HLN heeft altijd al goed vol gestaan met autosport.

Het Laatste Nieuws noemt zijn sportkrant een krant met de meeste sport in maar dan kennen ze daar nog geen autosport hoor. Bijn anooit iets van in.

Mvg

Ahum, je bedoelt HBVL, zeker? Anders is je post op z'n minst een beetje tegenstrijdig, eh..

Thomaske
25-01-2005, 19:54
Over HBVL mogen we niet klagen wil ik zeggen. Dat staat altijd goed vol autosport. Zeker onder de weekends enzo maar HLN daar in tegen is wel iets anders. Zij (HLN) durven zich de grootste sportkrant noemen. Misschien is dat wel zo maar is autoSPORT dan geen Sport meer?

Mvg