PDA

View Full Version : HRT Voorbereiding 05


pudding1
31-01-2005, 12:15
Aan allen die dit gaan lezen nog een laat nieuwjaar toegewenst :)


Het is al even stil geweest rondom ons maar we hebben dan ook des te harder gewerkt (gefeest) ....
Vooral de remmen worden eens flink onderhanden genomen lagers worden vernieuwd en het body ondergaat enkele wijzigingen.

Daar de keuring op onze benzinetank verlopen is moet deze ook vervangen worden

http://www.hrt-racing.be/documents/images/Remklauw.jpg

http://www.hrt-racing.be/documents/images/Remschijf.jpg

Hmmm, wou hier enkele foto's posten maar weet ni of dat gelukt is?

Selespeed
31-01-2005, 12:45
Foto's zijn niet gelukt :(

pudding1
31-01-2005, 14:18
Hmmm, ok 2e poging

http://www.hrt-racing.be/images/Remklauw.jpg
http://www.hrt-racing.be/images/Remschijf.jpg

Selespeed
31-01-2005, 14:44
Veel beter ;)

pudding1
15-02-2005, 11:55
En ook de motor krijgt een upgrade :D
http://www.hrt-racing.be/images/Uitlaatcollector.jpg
Als de vering terug binnen is gaan we volop gaan monteren; 6 maart is het Testdag in Croix

pudding1
01-03-2005, 11:14
Gemonteerd ziet dat er dus zo uit
http://www.hrt-racing.be/images/remmen detail.jpg

pascual
01-03-2005, 16:00
Originally posted by pudding1
Gemonteerd ziet dat er dus zo uit
http://www.hrt-racing.be/images/remmen detail.jpg

Niets dus, want ik zie niets :D

Selespeed
01-03-2005, 16:43
--> Pudding1: Probeer spaties in je naamgeving van files te vermijden, dit geeft bijna altijd problemen met het plaatsen van de foto nadien.

pudding1
02-03-2005, 14:10
Ik moet eens cursus gaan volgen om hier foto's te posten :D

ok volgende poging.
http://www.hrt-racing.be/images/remmen_detail.jpg

pudding1
08-03-2005, 11:11
Op zondag 6 maart ging onze eerste nawinterse testdag door in Croix en Ternois.



In de voorbereiding was er hard gewerkt aan de remmen en de ophanging. Alsook werd er door de nieuwe remmen twee nieuwe zijvleugels geplaatst (voorlopig onafgewerkt) zodat de wielen de kas niet konden raken.

In afwachting van onze nieuwe gehomologeerde benzinetank (uit Engeland) plaatste we voorlopig een reserve tank in de wagen.

http://www.hrt-racing.be/imager/Training_Croix.JPG

In de voorbereiding van de laatste dagen kregen we af te rekenen met twee benzinepompen die telkens vastliepen. Maar derde keer goede keer…dachten we, de derde pomp plaatsen….en de wagen draaide normaal; opgelost.

Éénmaal aangekomen in Croix werden de piloot en wagen klaargemaakt om de testsessie aan te vangen. Bij het starten van de wagen sputterde de motor en viel de benzinepomp terug stil…



Er werd nog hard gezocht, naar de oplossing maar uiteindelijk hebben we Croix toch moeten verlaten zonder te rijden…

De ontgoocheling was toch ergens aanwezig….



Maar geen getreur, beter nu dan voor de start van een race EN, waarschijnlijk hebben we de boosdoener al te pakken: reservebenzinetank.

Dus wachten we op onze gekeurde tank voor we de volgende test plannen en dan zou alles moeten rijden….



Het vervolg zal zeker te horen zijn in de volgende weken….



Met vriendelijk groeten



Het HRT-team

Selespeed
08-03-2005, 14:09
Mooi verslag, maar de foto's komen er nog steeds niet door :(
(Edit: De hele site is momenteel niet berijkbaar, dus misschien komen ze er later wel door)

Misschien toch even herbekijken?

pudding1
08-03-2005, 15:24
Server bij onze provider is down :mad: zou snel moeten opgelost zijn

pascual
08-03-2005, 18:04
Onze test was dan weerom zeer goed, spijtig dat ik jullie niet kon helpen. :frusty:

Gelukkig kon ik iets voor je piloot (Kristof) regelen, die is denk ik nu heel "happy" hij kon met een van onze wagen even rijden.

Donderdag gaan wij naar Zolder, wij hebben nog veel testwerk aan de Mini. Spijtig genoeg gaat de test op vrijdag te Francorchamps niet door, is is teveel sneeuw op de piste (50 cm).

pudding1
09-03-2005, 11:21
Na onze miskleum van zondag overwegen we ook om Donderdag naar zolder te gaan. Hosting server ligt nog tot donderdag plat :mad:

pascual
09-03-2005, 23:15
Originally posted by pudding1
Na onze miskleum van zondag overwegen we ook om Donderdag naar zolder te gaan. Hosting server ligt nog tot donderdag plat :mad:

Komen jong, racing show of niet :D ! Het zal druk worden morgen.

pudding1
15-03-2005, 15:56
Pfff, even een drukke week gehad, dit week-end stonden we op de race-en tuningshow te wieze, ganse week bezig met opbouw en materiaal overbrengen.
http://www.hrt-racing.be/images/evenementen/Racing_Wieze.JPG

pascual
15-03-2005, 20:32
Moest ik kunnen zet ik een foto op dit forum van jullie die mijn Yaris aan't vol kleven zijn op einde van deze show (met overschotten van AS belettering :D Wacht maar! Ik zal jullie ook eens hebben :fight: . En makkelijk dat die eraf gingen :frusty:

Die mannen van HRT hé! :D

pudding1
16-03-2005, 10:26
Ah, maar dat is het net, dat kunt ge niet, omdat ik er niks mee te maken heb :frusty:

Trouwens als ge over zo'n zaken wilt beginnen ken ik nog wel enkele corrupte zaken hoor :fight:

Bugalfa
17-03-2005, 22:09
Zijn jullie vandaag op de TC en ZTC training geweest ? 't was daar niet erg druk : met de SC wagens samen hoop en al 30 wagens .

pudding1
18-03-2005, 09:48
Helaas ik moest werken, ben 's avonds wel even langs geweest (vooral de wheels dan :D ), auto is ook nog niet klaar; hebben nog geen benzine tank; geen budget; geen......

Bugalfa
18-03-2005, 13:56
Dat is spijtig om horen . Ik heb hier op de site gezien dat Cristophe Pampel van Euroracing een 120L tank te koop had staan maar op de vraag tot wanneer ze gekeurd was is er geen antwoord gekomen . Wij zijn voor de 156 V6 op zoek naar een nieuwe tankzak van 120L (huidige verloopt keuring in juni) tegen dat we de sper hebben in mei ; als je ergens profijt hebt met samen aan te kopen laat maar weten . Wij leggen in mei alle offertes naast mekaar .

Bugalfa
23-03-2005, 22:13
Moest de auto klaar zijn en ge wilt enkel op 24-4 en 15-5 rijden in T3 willen wij wel een Nr. voor't hele seizoen kopen en bvb. die 2 races aan jullie startrecht voor een prijs minder dan de € 750 per race(dat kost't normaal per race) doorverkopen . Zo kunnen we evt. samen met het Nr. een mooie Jaarklassering halen .
Dries Heyman/BRI verkoopt ook een 120L tank trouwens met nog 4 jaar keuring .

pudding1
24-03-2005, 15:11
Hmm, goed idee, zie ik wel zitten; tank van dries gaat niet, is te hoog :( bel mij gerust eens zie www.hrt-racing.be (manuel)

Bugalfa
24-03-2005, 22:47
Ik mail of bel evt. morgen even op 016 nr. tenzij Gsm beter is . Vanaf Zondag ben'k 'n weekje ribbedebie met de familie .
Welke motor zit er eigenlijk in jullie auto ?

pudding1
25-03-2005, 10:40
Origineel M50 b25 is een 2500 cc (geen vanos).
Mischien best mn gsm proberen (0479/24 86 67)

ZTCfan
07-04-2005, 19:36
HOOP dat jullie met je bmw toch eens aan de start komen in de TC.
Elke auto is welkom want veel wagens stonden er niet aan de start van de eerste race

pudding1
08-04-2005, 13:18
Hou u vast 24 april komen we er aan :D

Nu donderdag training voor te kijken of alles ok is, de donderdag voor de wedstrijd nog een juiste afstelling zoeken en de zondag ...


Op naar een eerste plaats he ;)

ZTCfan
08-04-2005, 13:26
Leuk om dat te horen! :D
veel succes and see ya the 24th of april

AlainH
08-04-2005, 23:59
Nu donderdag training voor te kijken of alles ok is, de donderdag voor de wedstrijd nog een juiste afstelling zoeken en de zondag ...


Als die "nu donderdag" slaat op donderdag 14 april en de training is gepland op Zolder, annuleer dat dan maar best, circuit Zolder is gesloten... Een ganse dag enkel moto's...

pudding1
11-04-2005, 16:29
:( lap, een lelijke streep door de rekening, 't Zal dan een week opschuiven HELAAS.

Bugalfa
11-04-2005, 21:17
Met minus 95 dBa kan je ook op ErAn dagen terecht...en't is nog minder duur ook .

pudding1
19-04-2005, 16:05
Ok, alles staat zo goed als klaar, nog wat schroef en laswerk en we gaan Donderdag 21/04 eens kijken of we klaar zijn voor Zondag :)

ZTCfan
19-04-2005, 16:22
Tis te hopen
veel succes

pudding1
22-04-2005, 10:34
Ondanks dat we pas maandag onze nieuwe benzine tank hadden toch klaar gekregen om gisteren te gaan testen; niet alles is zoals het moet zijn maar het lijkt er op dat ons winterwerk ons toch een seconde of twee heeft opgeleverd :p

Nu hebben we nog wat testwerk met de vering te doen want het lijkt soms of ik thuis in de weide aan't rondrijden ben.

In ieder geval wij tekenen present en hopen op wat regen :D

Bugalfa
22-04-2005, 11:38
Ik kom supporteren alleszins . Zijn jullie overalls 8856-2000 en helmen Snell 2000 ? Moest't niet zijn laat't weten dan kan ik evt. de mijne bezorgen .

Bugalfa
24-04-2005, 20:25
En is't na 16u15 verder goed verlopen ? 3e gebleven of 2e toch nog of...

serge
24-04-2005, 20:52
Volgens het verslag zouden ze 2de moeten zijn.

ZTCfan
24-04-2005, 21:13
Mooie prestatie :applaus: !

Bugalfa
24-04-2005, 21:28
Nice... dan hebben ze die Raceprojects-M3 terug kunnen pakken .

pascual
26-04-2005, 20:21
> LAATSTE UPDATES OP :WWW.HRT-RACING.BE BESTE AUTOSPORTVRIENDENZONDAG
>STONDEN WE MET 41 WAGENS AAN DE START VAN ZOLDER TOURING CUP. BIJ DE
>KWALIFICATIE IS KRISTOF VAN START GEGAAN OM ALLES WARM TE RIJDEN EN DAN HET
>STUUR OVER TE LATEN AAN MANUEL DIE DE CHRONOTIJD HEEFT NEERGEZET.
>UITEINDELIJK ZIJN WE OP EEN 25e PLAATS ALGEMEEN UITGEKOMEN NA EEN HORDE
>PORSCHES EN BMW M3's.HET ENIGE TECHNISCHE PROBLEEM DAT WE HADDEN WAS DE
>ONTLUCHTING OP DE TANK DIE TE TRAAG WAS WAARDOOR WE VERPLICHT WAREN TRAGER
>TE TANKEN.(ONDERTUSSEN ZIJN DE NIEUWE STUKKEN REEDS BESTELD!!)ONZE TAKTIEK
>BESTOND UIT EEN EXTRA PITSSTOP OM DIT PROBLEEM OP TE LOSSEN. NA 1 UUR RACE
>TIJD KWAM MANUEL BINNEN,DIE DE START GENOMEN HAD, OM BIJ TE TANKEN; HIJ HAD
>GEZIEN DAT DE SAFETY CAR OP DE BAAN KWAM.NA HET TWEEDE RACE UUR WERD ER
>TERUG GETANKT EN GEWISSELD VAN PILOOT. KRISTOF KON NU DE TWEE RESTERENDE
>UREN RIJDEN ZONDER TE MOETEN BINNENKOMEN.WEDEROM HEBBEN WE GELEERD EN
>ZULLEN
>DIT VERBETEREN IN DE VOLGENDE RACE!!MET SPORTIEVE GROETEN !!
>
>Motorsport Marketing & Consultancy. Europe
>
>BESTE AUTOSPORTVRIENDENZONDAG STONDEN WE MET 41 WAGENS AAN DE START VAN
>ZOLDER TOURING CUP. BIJ DE KWALIFICATIE IS KRISTOF VAN START GEGAAN OM
>ALLES
>WARM TE RIJDEN EN DAN HET STUUR OVER TE LATEN AAN MANUEL DIE DE CHRONOTIJD
>HEEFT NEERGEZET. UITEINDELIJK ZIJN WE OP EEN 25e PLAATS ALGEMEEN UITGEKOMEN
>NA EEN HORDE PORSCHES EN BMW M3's.HET ENIGE TECHNISCHE PROBLEEM DAT WE
>HADDEN WAS DE ONTLUCHTING OP DE TANK DIE TE TRAAG WAS WAARDOOR WE VERPLICHT
>WAREN TRAGER TE TANKEN.(ONDERTUSSEN ZIJN DE NIEUWE STUKKEN REEDS
>BESTELD!!)ONZE TAKTIEK BESTOND UIT EEN EXTRA PITSSTOP OM DIT PROBLEEM OP TE
>LOSSEN. NA 1 UUR RACE TIJD KWAM MANUEL BINNEN,DIE DE START GENOMEN HAD, OM
>BIJ TE TANKEN; HIJ HAD GEZIEN DAT DE SAFETY CAR OP DE BAAN KWAM.NA HET
>TWEEDE RACE UUR WERD ER TERUG GETANKT EN GEWISSELD VAN PILOOT. KRISTOF KON
>NU DE TWEE RESTERENDE UREN RIJDEN ZONDER TE MOETEN BINNENKOMEN.MET EEN 2e
>PLAATS IN KLASSE 3 EN EEN 17e PLAATS ALGEMEEN MOGEN WE TOCH OP EEN
>GESLAAGDE
>WEDSTRIJD TERUGKIJKEN.MET SPORTIEVE GROETEN !!!
> ALGEMENE FOTOGRAFIEWERKENNEUJENS03/481.87.71

pascual
26-04-2005, 20:27
Ze hebben met dood versleten banden nog een 1'56" gedraaid! :worship:

Wacht maar, ik verwacht veel van de 16e mei! Er ging nu nog teveel tijd verloren bij het tanken, maar dat komt wel inorde! Zonder het tank probleem hadden ze volgens mij gewonnen.

pudding1
26-04-2005, 21:13
Mischien wel, maar ge bedoeld in de klasse 3 :p

Volgende race wat minder in de pits staan en wat meer rondjes draaien zeker

Toppunt van al is eigenlijk nog wel die twee smartjes die mekaar er uit gekegeld hebben, iedereen maar uitkijken om dr niet eentje te vernielen en lappen ze het elkaar nog :frusty:

DE smartjes vond ik maar niks, maar de piloten mochten altijd wel eens langskomen :p