PDA

View Full Version : VTM Telefacts 31-01-05, 22:05 =>Snel rijden op de openbare weg


Roverke 114
31-01-2005, 20:50
Vandaag te zien op vtm Telefacts ,snelle vrouwen in het verkeer en persoon van dienst is kelly jamers,zeker kijken !!!

Brecht
31-01-2005, 21:11
Khad er al zo een voorproefje van gezien, maar was niet zeker of het Kelly was.

Greetzz.. Corvetteboy

Mark
31-01-2005, 21:15
Preview is al online te zien.............

edit op verzoek: http://www.vtm.be/telefacts/video.htm

Raceboy
31-01-2005, 22:45
weer goed voor de autosport. Ze doet AUTOSPORT en ze RIJDT TE SNEL. de hoofletters zijn het enige wat jan zonder paddockpet daar weer van zal onthouden.

Mickey
01-02-2005, 02:18
en dan nog pff, kvind dat ze toch nie zó té snel reed :-)

Het leekt trouwens toch ook niet echt overdreven he, en dat het meestal de mannen zijn die een zwaardere voet hebben;

ja niet moeilijk he, er zijn ook veel minder vrouwen dan mannen die véél kilometers doen he (er zijn er wel maar toch pak minder)

aengelen10
01-02-2005, 11:38
Ik dacht eerst dat ze een reclame filmke aan het maken waren over Kelly Jamers, ma het bleek over te snel rijden te gaan!

Weer een goei voorbeeld over slecht reclame voor de autosport en de sensatie zucht van de betreffende zender :(

kulgan
01-02-2005, 11:41
Sensatiezucht?? Sorry he, maar volgens mij heeft Kelly Jamers de toestemming gegeven om deel te nemen aan de reportage.

Volgens mij is dit eerder in zijn (haar) eigen vel snijden...
De autosport komt er inderdaad niet goed uit...

Thomaske
01-02-2005, 19:13
Weer een slechte reputatie over de autosport.

Even OffTopic gaan maar als je in de ateliers van First Motorsport kijkt op 't filmpje zie je al een Porsche op de lift staan die klaar gemaakt wordt voor de Belcar.

Mvg

Raikkie
02-02-2005, 17:08
Vond het toch wel een beetje grappig :D Hoewel ik nog geen rijbewijs heb kan ik mij wel inbeelden dat ik hetzelfde zou doen :o Ik haat rode lichten en borden van 70 of minder !

Thomaske
02-02-2005, 17:17
Iedereen wil wel harder maar als je al een boete hebt gekregen van een paar 100€ dan duw je je pedaal toch niet zo diep hoor.

Mvg

Raceboy
02-02-2005, 17:20
Moet ze tegenwoordig hare auto buiten het circuit laten staan? Want als ge onder den tunnel binnenrijdt staat daar een groot bord. Crossen en slippen ten strengste verboden.

Bart.Vandecavey
02-02-2005, 17:39
Originally posted by raceboy
Moet ze tegenwoordig hare auto buiten het circuit laten staan? Want als ge onder den tunnel binnenrijdt staat daar een groot bord. Crossen en slippen ten strengste verboden.

Dat is hetzelfde als zo'n blad van "Beteugeling voor openbare dronkenschap" in een café hé

Johan Lambregs
02-02-2005, 18:14
Hallo iedereen,

Persoonlijk vond ik ook dat ze de autosport in een zwart daglicht heeft gestelt. Ik hou ook veel van snelheid en rij ook niet altijd 70 waar je 70 mag rijden. Maar voor een rood licht moet je toch echt wel stoppen als je dat nog kan vind ik. Als je er dan toch zou door rijden kom dan niet af met zo een zwak argument als "ik had geen zin om te stoppen".
Een vriend van mij is ooit aangereden door iemand die ook "geen zin had om te stoppen" dan denk je daar toch wel wat anders over denk ik.

redje
02-02-2005, 22:21
Originally posted by Raikkie
Vond het toch wel een beetje grappig :D Hoewel ik nog geen rijbewijs heb kan ik mij wel inbeelden dat ik hetzelfde zou doen :o Ik haat rode lichten en borden van 70 of minder !

Ik haat traag rijden ook, maar dat betekent niet dat ik overal ga vlammen. Er zijn regels en daar hou ik mij toch behoorlijk goed aan.

Van mijn part mag iedereen zo snel rijden als hij wil, zolang hij de boetes betaalt én, het belangrijkste, niemand zijn leven in gevaar brengt. Ik ken vele mensen die veel te snel rijden, maar nog nooit, of toch zelden, betrokken zijn in ongevallen. Als ik met een kameraad meerijdt, dan vrees ik soms voor een ongeval, want die rijdt enorm snel en remt enorm laat. Maar hij weet goed wat kan en niet kan.

Ik vond die opmerking van die kleuterleidster nog het ergste. Waarom zouden mensen die 90 rijden op een autostrade beboet moeten worden? Dat is pas je reinste egoïsme. De minimumsnelheid is 70kmh en de max is 120kmh, die mensen begaan geen fout. :no:

En ja, het is wederom geen goede reclame voor de autosport, want jan met de pet zal voor de 1000ste keer zeggeen dat alle autosporters constant te snel rijden.

Don Kamiel
03-02-2005, 11:30
Originally posted by Thomaske_GLPK
Even OffTopic gaan maar als je in de ateliers van First Motorsport kijkt op 't filmpje zie je al een Porsche op de lift staan die klaar gemaakt wordt voor de Belcar.

Moest het u interesseren, dat is inderdaad de porsche van vorig jaar, die klaargemaakt wordt.
Kevin Leest gaat er normaal mee rijden (naam van de tweede piloot schiet mij niet te binnen) ;)

B.V.S.
03-02-2005, 11:50
Originally posted by Don Kamiel
Moest het u interesseren, dat is inderdaad de porsche van vorig jaar, die klaargemaakt wordt.
Kevin Leest gaat er normaal mee rijden (naam van de tweede piloot schiet mij niet te binnen) ;)

2e piloot = Wim Jeuris...