PDA

View Full Version : Ticketverkoop DTM 2005 voor Spa-Francorchamps


S-F
04-01-2005, 18:06
Op de site van de DTM https://www.dtm.de/ticket/spa.de.php
kunnen de tickets worden besteld voor de race op Francorchamps.

Raceboy
04-01-2005, 20:26
Hoe betaal je je kaarten? Want er staat daar alleen iets van banknummer.

S-F
04-01-2005, 21:30
Ik weet van vrienden die in het verleden ook kaarten wilde bestellen dat alleen gaat als je een banknummer in Duitsland hebt, maar ik denk dat er ook een voorverkoop zal komen in Belgie, zal daar morgen eens over informeren.

Dit is dus een voorvoorverkoop voor de duitse fans, hoop dat er daarna nog kaarten zijn voor de tribunes voor de Belgen en Nederlanders!

S-F
04-01-2005, 22:37
Op
http://www.tickettravel.nl/DTM_Spa.htm
http://www.tickettravel.nl/bestelset.htm
kan men ook kaarten bestellen.

Weet niet of dat beter gaat, maar denk het wel.

Pölö
05-01-2005, 17:03
De voorverkoop is voor iedereen, ik heb de voorbije 2 jaar ook tickets gekocht voor de DTM race op de Nürburgring.

Ge moet niets invullen bij de bankgegevens als ge besteld via de site, ze sturen u een email met de IBAN en SWIFT code van hun bankrekening waarop ge uw geld moet storten.

Vorig jaar nog tickets besteld via www.motorsporttickets.de

Raceboy
05-01-2005, 18:21
ok bedankt voor de tip.

JPMontoya
09-02-2005, 17:01
https://www.dtm.de/ticket/spa.de.php?lang_code=fr

de ticketverkoop is gestart

Raceboy
09-02-2005, 17:15
al lang maar ik wil er daar geen kopen. Ik ga geen internationale overschrijving doen. Komen er in België geen te koop?

Mr.Dallara
09-02-2005, 20:28
Originally posted by raceboy
al lang maar ik wil er daar geen kopen. Ik ga geen internationale overschrijving doen. Komen er in België geen te koop?

Ik veronder stel dat de Bronze (staanplaats) tickets van 25€ voor het hele weekend ook wel gewoon tekoop zullen zijn aan de kassa's de dag zelf.
In Spa is er plaats genoeg voor een paar duizend man meer of minder achteraan het circuit...
Diegeene die hier al DTM bezocht hebben, weten die soms dat er in het buitenland de dag zelf nog aan de kassa's vrije tribune kaarten verkocht werden? en er nog "à volenté" staanplaatsen werden verkocht?

Raceboy
09-02-2005, 20:34
Mja dat is nu ook weer een risico dat ik niet wil lopen. Ik weet dat ik mijn kaarten voor Zolder in 2002 bij het circuit zelf besteld heb.

Raikkie
09-02-2005, 21:12
Jammer dat Markus Winkelhock World Series (wat is nu de nieuwe officiële benaming voor die Renault dingen?) gaat rijden.

Als je goede plaatsen wil zou ik toch maar op voorhand tickets kopen. Enkel toen de DTM in Zolder was hebben we ter plaatse tickets gekocht, maar dat was een zaterdag :)

Guido
10-02-2005, 01:58
Originally posted by raceboy
al lang maar ik wil er daar geen kopen. Ik ga geen internationale overschrijving doen. Komen er in België geen te koop?

Waarom wil je geen internationale overschrijving doen? Kosten? Die zijn vorig afgeschaft voor betalingen binnen de Europese Unie. ;)

Verkoop aan de kassa is +33% van de huidige prijzen. En ik verwacht niet dat er tikets zullen verkocht worden buiten Duitsland - maar dat is maar een vermoeden dat laatste.

Wat ik jammer vind, is dat een bronze ticket geen toegang geeft tot de paddock en dat die ook niet apart te koop is. Dus ben ik verplicht om een tribune ticket te kopen zonder dat ik er gebruik van wil maken.

Raceboy
10-02-2005, 02:26
Wat is die code bancaire enzo? Ik moet dat invullen, maar sturen ze dan een overschrijving of moet ik meteen betalen?

Pascal
10-02-2005, 02:57
Originally posted by Huudo
Wat ik jammer vind, is dat een bronze ticket geen toegang geeft tot de paddock en dat die ook niet apart te koop is. Dus ben ik verplicht om een tribune ticket te kopen zonder dat ik er gebruik van wil maken.

Dat is blijkbaar alleen in Spa zo. Heb eens een vluchtige blik geworpen op de hiervoor vermelde site en stel vast dat de prijzen daar zijn opgesplitst. Je kan daar een Paddockticket bijbestellen voor 15 €. Zo kan je zelf bepalen of je een Gold, Silver of Bronze kaart neemt, met of zonder "Fahrerlager".

Behalve voor Family kaarten. Deze zijn in Spa zonder Paddock en op de andere circuit met Paddock. Geen keuze.

Wat zou daarvoor de achterliggende reden zijn ???

Ben er nog niet uit maar zoals de zaken momenteel staan, ga ik niet. DTM spreekt me niet meer aan.

C U

Pölö
10-02-2005, 12:25
Bij de bankgegevens moet je niets invullen, dit is enkel van toepassing voor de duitsers zelf (ik denk dat daar het bedrag gewoon van de rekening gehaald wordt).

Je vult gewoon al de andere gegevens in, en een dag of twee later krijg je een brief (luchtpost!) met de bankgegevens (IBAN en SWIFT code) van de rekening waar je het bedrag op moet storten, en dit zonder extra bankkosten.

Op de kaarten moet je nog wachten tot ze gedrukt zijn, 2 jaar geleden kreeg ik ze 3 weken op voorhand, vorig jaar was het al een goede anderhalve maand.

JPMontoya
10-02-2005, 12:27
Originally posted by Raikkie
Jammer dat Markus Winkelhock World Series (wat is nu de nieuwe officiële benaming voor die Renault dingen?) gaat rijden.

Als je goede plaatsen wil zou ik toch maar op voorhand tickets kopen. Enkel toen de DTM in Zolder was hebben we ter plaatse tickets gekocht, maar dat was een zaterdag :)

Bwa ik ben vorig jaar naar Zandvoort geweest en je kon nog tribunekaarten kopen. Eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen dat ze 's zondags schandalig veel geld vroeger voor een tribuneplek. Tot 55€ en meer.

Raceboy
10-02-2005, 13:54
Originally posted by Pölö
Bij de bankgegevens moet je niets invullen, dit is enkel van toepassing voor de duitsers zelf (ik denk dat daar het bedrag gewoon van de rekening gehaald wordt).

Je vult gewoon al de andere gegevens in, en een dag of twee later krijg je een brief (luchtpost!) met de bankgegevens (IBAN en SWIFT code) van de rekening waar je het bedrag op moet storten, en dit zonder extra bankkosten.


Dat lukt niet, ik moet die gegevens invullen?

Pölö
11-02-2005, 00:54
Ahja, dat is waar ook, die velden moeten ingevuld worden...

Vul maar gewoon iets in, maakt niet uit wat.

S-F
13-02-2005, 11:58
Ik weet niet hoe men hier te werk gaat op het forum!?

Ik heb me een tijd geleden ook al ergens aan gestoord, over dubbel geplaatste threads of reply's.

Nu is het weer zo ver ik vermeld op 04-01-2005 dat de verkoop is gestart voor de DTM op Francorchamps en nu zie ik dat er een nieuwe thread is over voorverkoop DTM op Francorchamps 09-02-2005.

Wordt hiet soms geslapen!!??

Jullie weten hoe ik hier over denk en ik heb dan steeds minder zin om door te gaan met info te geven over de evenementen op Francorchamps.
Zal langzaam maar eens op zoek gaan naar een ander forum.

Morgen zal ik zeer waarschijnlijk de datum krijgen van de DTM test dag op Francorchamps, maar ik welk forum je dat zal lezen weet ik nog niet!

Hier wil ik het even bij laten.

Mark
13-02-2005, 21:43
Originally posted by S-F
Ik weet niet hoe men hier te werk gaat op het forum!?


Ik wel ;) Je kan van een stel welwillende amateurs geen 0% fouten-marge verwachten. Zoiets kun je zelfs niet van een betaalde organisatie verwachten. Over sommige betaalde organisaties voorbij Luik weet ik wel wat fouten boven te halen :D Dus mocht je zoiets nog eens opmerken.....stuur even een PM naar een van de moderators of admins ;)

Ondertussen is het foutje rechtgezet. Laat maar iets weten van die testdag

Raceboy
13-02-2005, 21:46
toch even een opmerking over die sites die s-f gepost heeft. natuurlijk bedankt voor de hulp maar tickettravel biedt de F1 tribunes aan dat klopt dus niet met de DTm zijn er meer tribunes en gold en silver zijn ook anders verdeeld. Die tweede link van tickettravel vind ik beledigend voor de firefox gebruiker zoals ik. die werkt gewoon niet in firefox.

Guido
14-02-2005, 00:00
Originally posted by S-F
Ik weet niet hoe men hier te werk gaat op het forum!?

Ik heb me een tijd geleden ook al ergens aan gestoord, over dubbel geplaatste threads of reply's.

Nu is het weer zo ver ik vermeld op 04-01-2005 dat de verkoop is gestart voor de DTM op Francorchamps en nu zie ik dat er een nieuwe thread is over voorverkoop DTM op Francorchamps 09-02-2005.

Wordt hiet soms geslapen!!??

Jullie weten hoe ik hier over denk en ik heb dan steeds minder zin om door te gaan met info te geven over de evenementen op Francorchamps.
Zal langzaam maar eens op zoek gaan naar een ander forum.

Morgen zal ik zeer waarschijnlijk de datum krijgen van de DTM test dag op Francorchamps, maar ik welk forum je dat zal lezen weet ik nog niet!

Hier wil ik het even bij laten.

Check PM. Wie niets doet, kan ook niets fout doen ;)

JPMontoya
14-02-2005, 00:06
Originally posted by S-F
Ik weet niet hoe men hier te werk gaat op het forum!?

Ik heb me een tijd geleden ook al ergens aan gestoord, over dubbel geplaatste threads of reply's.

Nu is het weer zo ver ik vermeld op 04-01-2005 dat de verkoop is gestart voor de DTM op Francorchamps en nu zie ik dat er een nieuwe thread is over voorverkoop DTM op Francorchamps 09-02-2005.

Wordt hiet soms geslapen!!??

Jullie weten hoe ik hier over denk en ik heb dan steeds minder zin om door te gaan met info te geven over de evenementen op Francorchamps.
Zal langzaam maar eens op zoek gaan naar een ander forum.

Morgen zal ik zeer waarschijnlijk de datum krijgen van de DTM test dag op Francorchamps, maar ik welk forum je dat zal lezen weet ik nog niet!

Hier wil ik het even bij laten.

Mijn excuses dat ik het hier nog eens post - heb inderdaad niet de moeite gedaan om eerst de andere threads te onderzoeken over voorverkoop. Tja daarvoor moet je geen ander forum zoeken.

Idd we zitten hier ook maar voor ons plezier en als ik eerst elke thread moet gaan uitpluizen voor er iets staat wat ik eventueel wil posten dan vergaat me ook t plezier hier.

tot zover deze OT

Mika 2000
11-05-2005, 22:13
Heb op de site van DTM gekeken en er wordt niets vermeld voor tickets te kopen om vrijdag te gaan, is deze dag dan gratis toegang..??

Raceboy
11-05-2005, 22:18
jep vrijdag is gratis