PDA

View Full Version : Een nieuwe 2005 Belcar.com?

Mark
13-02-2005, 00:30
De url www.belcar.com is al gelinkt aan deze url http://www.giganet.nl/belcar/index.htm/

Ja ik zal mezelf niet zijn als ik wat met de url ga liggen spelen :D Toch al leuke dingetjes kunnen zien. Het mooiste nieuws van allemaal? Het wordt een echte nederlands limburgse site :D De site, http://www.motorsportsmediaservice.com/, is de nieuwe partner geworden van de Belcar. Al het goede komt uit het oosten :D

De meeste mooie subpagina-knop die ik heb kunnen ontdekken is "fanlinkslogo". Na zoveel jaar eindelijk eens de fans in het zonnetje ;)

De "launch" van de nieuwe site, als ik goed tel, is voorzien op 2 maart a.s.

Raceboy
13-02-2005, 00:36
De flash intro die ze gepland hebben is maar wat magertjes :D

Baron
13-02-2005, 00:44
Ik geef die mannen alle krediet.
Slechter dan voorheen kan het moeilijk worden. :rolleyes:

AlainH
13-02-2005, 01:25
Originally posted by Mark
...De "launch" van de nieuwe site, als ik goed tel, is voorzien op 2 maart a.s.

setcountdown(2005,03,17,00,00,00)

Da's volgens mij 17 maart 2005 om middernacht ;)
Ziet er al niet slecht uit voor de rest, als je verder dan die ene pagina gaat kijken :)

Thomaske
13-02-2005, 10:00
Ziet er zeker beter uit dan de vorige.

Mvg

JPMontoya
13-02-2005, 11:29
Volgens mij is het wederom het zoveelste initiatief dat niets wordt met Belcar.com - Toen de site indertijd gelinkt werd aan autosport.be beloofde dat ook veel goed maar t is maar al die tijd een triestige bedoeling geweest.

Qua design ziet het er maar een mager beestje uit. Als je kijkt naar de andere designs van sites die die firma gemaakt heeft zal het niet super zijn.

Maar t allerbelangrijkste blijft natuurlijk dat er iemand zich bezig wil houden met die site qua inhoud dan want daar knelt altijd het schoentje voor de belcar site. Hoe fantastisch van design alles wel mag zijn als er niemand z'n schouders wil onderzetten of als gewoon de medewerking van de belcarorganisatie slecht is zal het een doodgeboren kindje worden die site.

Ik had persoonlijk liever gezien dat de belcarsite gelinkt was geweest geworden aan racingworld.be (toch wel de meest accurate belcar site - mag ook eens gezegd worden)

Stefan
13-02-2005, 12:13
Over het algemeen genomen word er in Belgie te weinig aandacht besteedt aan een website, ik ga geen voorbeelden noemen maar als ik sites van een aantal teams/organisatoren en piloten bekijk dan ziet het er vaak belabberd uit. Een website is een visitekaartje, een belangrijk marketingstool waar je als coureur/team sponsoren mee kan binnenhalen en waar je als organisator het publiek mee kan prikkelen om het eens een keer live te komen bekijken.

ikke
13-02-2005, 15:02
Originally posted by JPMontoya

Ik had persoonlijk liever gezien dat de belcarsite gelinkt was geweest geworden aan racingworld.be (toch wel de meest accurate belcar site - mag ook eens gezegd worden)

ben ik 100% mee eens wat racingworld betreft, snap niet dat Zolder niemand in belgie heeftgevonden die dat werkje wil doen!

Thomaske
13-02-2005, 16:18
Dan zijn de Belcar teams ook niet meer verplicht dit jaar stickers van autosport.be op hun wagens te kleven.

Mvg

Driesco
13-02-2005, 16:33
Achter de schermen zijn andere bezig met iets nieuws, maar dan onafhankelijk van Zolder. Een website maken is 1, hem voorzien van de juiste en up to date info is 2.
Het feit dat Zolder niet grijpt naar goede bestaande alternatieven is ook mij een raadsel al hangt aan alles wel een prijskaartje. Als dat het struikelblok is dan geef ik de sites gelijk dat ze het niet willen doen.

Wij zullen ook ons best doen om zoveel mogelijk info aan iedereen te bezorgen, maar wij maken een onderscheid. Je hebt nieuws-sites (racingworld - belcarworld - pitstop - autosport.be, enz...) die goed werk leveren. 25 keer hetzelfde doen heeft geen zin, daar hebben de mensen geen boodschap aan.
Wij gana trachten om info - klassementen enz.. te verzorgen waarbij we voor het nieuws gaan verwijzen naar de desbetreffende sites. Komt daar op korte termijn weeral zever over ivm. copyright dan zal het vlug gedaan zijn met nieuws.

En inderdaad, een goede up to date website is het visitekaartje van een bedrijf, vereniging, club. Raar dat ze daar ik Zolder niets aan doen om dat beter te doen, maar ook dat zal wel een gegronde rede hebben waarom niet.

Mark
13-02-2005, 20:18

Qua design ziet het er maar een mager beestje uit. Als je kijkt naar de andere designs van sites die die firma gemaakt heeft zal het niet super zijn.

Design? Dat is voor mij persoonlijk het minst belangrijke. Als de juiste content er maar op staat en vooral.........op tijd!

JPMontoya
13-02-2005, 21:08
Design? Dat is voor mij persoonlijk het minst belangrijke. Als de juiste content er maar op staat en vooral.........op tijd!

Akkoord, vind ik ook maar een mooie afgewerkte site die dan ook nog is up to date is spreek meer aan. En niet vergeten dat voor de matige internetgebruiker een mooie site direct een surplus geeft.

Mark
13-02-2005, 22:21
Akkoord, vind ik ook maar een mooie afgewerkte site die dan ook nog is up to date is spreek meer aan. En niet vergeten dat voor de matige internetgebruiker een mooie site direct een surplus geeft.

Tuurlijk jij hebt ook een goed punt, goede content en een mooi jasje (geen haute couture ;) ) zou uiteraard de beste oplossing zijn. Kijk, sites waar ik eerst een intro van 878 kb moet downloaden zijn te absurd voor woorden. Zodra ik iets van "flash" zie ga ik meteen op zoek naar de skip-intro knop. Heb een allergie voor dergelijke intro's.

M.b.t. de Belcar sites in het verleden

De sites uit '98, '99 en 2000 waren simpel maar werkten wel goed. Die sites staan overigens nog steeds online.

De flater van 2001 met Sport24 kun je de organisatie moeilijk verwijten. Als het bedrijf waarmee je zaken doet op de fles gaat of wordt ontbonden wegens een gebrek aan baten dan is dat pech hebben.

Waarom de samenwerking met autosport.be nooit tot volle bloei is gekomen weet ik niet. Zoiets zal wel van twee kanten komen.........of beter gezegd niet ;)

2005? Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hopenlijk hebben we een hit in huis ;)

Mistery
14-02-2005, 18:47
2005? Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Hopenlijk hebben we een hit in huis ;)

Volmondig akkoord met Mark en met zovele anderen. Laten we hopen dat er beterschap op komst is, zoals Mark het uitdrukt 'een hit'. Ik wens Peter Grijmans en zijn 'crew' dan ook enkel toe dat ze mogen slagen in hun opzet, nl: Belcar promoten.

M.b.t. de opmerkingen waarom er niet gekozen werd voor 'bestaande initiatieven', kan ik niet algemeen, doch enkel uit naam van Racingworld.be antwoorden: "Wij hebben gepraat met CZ/de Belcar organisatie, doch na het ontvangen van hun voorstel, hebben wij er voor gekozen om er niet dieper op in te gaan. Wij drukken echter de wens uit dat zowel voor CZ, de Belcar Organisatie en Peter Grijmans het opzet mag slagen en wensen hen welgemeend zeer veel succes toe. Wij zullen dan ook niet nalaten om hen te steunen wanneer we ons steentje kunnen bijdragen"

Driesco
14-02-2005, 18:59
Idem van deze kant uit ;)

Belle
14-02-2005, 23:39

Hmm...die mening deel ik toch niet...ik vond zijn site van Dakar 2005 van AD wel de moeite hoor. Een site overladen met flashy toestanden irriteert ook na een tijd. De lay-out moet inderdaad wel een streling zijn voor de ogen, maar de inhoud moet toch nog steeds primeren. En qua inhoud zijn ze wel in orde en vooral up to date. Dat laatste is voor mij het belangrijkste...dat ie up to date is.

marcel
15-02-2005, 00:47
ne zware flash site is goed voor ene keer te bezoeken, maar niet voor regelmatig nieuwe info op te zoeken

Raceboy
17-02-2005, 19:05
Ze hebben de datum van de eurorace al aangepast. ze zijn dus wel snel :)

Mark
11-03-2005, 19:04

Miljaar, ze zijn te snel ;) :D Ze zijn al online!!

Eerste indruk: Simpel maar degelijk...........voor mij precies goed ;)

ICEMAN
11-03-2005, 19:07
Bwa, kan er stillekes mee door.

Netforce_1
11-03-2005, 20:58
Eerste indruk: Simpel maar degelijk...........voor mij precies goed ;)
Helemaal me eens, als nu nog de uitslagen en tussenstanden Ã_ jour worden gehouden zullen we over een degelijke bron van info beschikken.

"Let the games begin" :D

NGT Racing
12-03-2005, 01:16
Ik krijg de melding dat de domeinnaam te koop is ??

Scapa
24-03-2005, 00:44
Als het goed is zeggen we het ook: ze zijn er daar echt mee bezig. Thumbs up! ;)

Mark
24-03-2005, 13:37
Zeker goed bezig daar, vanaf nu moeten ze nog één vuurproef doorstaan voordat wij het predikaat "cum laude" uitdelen ;)

Welke vuurproef? De uitslagen en het klassement na wedstrijd 2............

Yvonne
24-03-2005, 13:57
Hi,

De site ziet er inderdaad goed uit. Wordt netjes bijgehouden. Ik kijk ook wel eens naar het Engelse gedeelte...en daar valt nog wel iets te verbeteren..

Verwijzingen staan plots in het Nederlands. De team mededelingen staan er niet...

Over het Franse gedeelte kan ik niet oordelen, dat heb ik niet bekeken.

Hopelijk blijven ze er actief, want in het begin is iedereen nog enthousiast enz. Als ze maar up-to-date blijven.

Ook ik ben benieuwd naar de aanloop tot race 2, en de afwerking van race 1

Yvonne

marcel
25-03-2005, 01:33
er staan nu toch al foto's van de testdag van vandaag.. ze zijn dus nog actief ermee bezig

Vertigo Streiff
25-03-2005, 13:37
Er staan nu ook foto's bij vele namen op de deelnemerslijst, de site begint er mooi uit te zien :)

Misschien wel wat off topic

Maar de site van Zolder is ook vernieuwd en wordt nu blijkbaar goed onderhouden, foto's van gisteren staan er al op.
Vind deze site toch beter dan de vorige site, die helemaal niet up to date was...

Bart.Vandecavey
26-03-2005, 11:29
Ze zijn inderdaad wel rap... Gisteren aan het bellen met Kurt (Thiers) "Moet ophangen, ze hebben net gevraagd voor een foto om op de site te plaatsen" was om 18.30u staat er nu al op... (y)

Baron
26-03-2005, 19:04
Die nieuwe site is een hele verademing in vergelijking met het geklungel van de vorige jaren.
De tijden van de kwalificaties staan nu ook al online.

Ze zijn goed gestart. Laat ons hopen dat ze dit volhouden.

vipke
29-03-2005, 12:07
Prachtige nieuwe officiele Belcar site die up-to-date is
die algemeen veel informatie geeft
met prachtige foto's
kortom een juweeltje, waar je geen eeuwigheid hoeft te wachten op een verslagje, zo heb ik ze HEEL graag
Prachtig werk webmaster

pipo
19-04-2005, 21:46
Het duurt anders wel lang eer het klassement aangepast is.

ICEMAN
19-04-2005, 22:05
Dat zal altyd wel een probleem blijven vormen denk ik.

Thomaske
20-04-2005, 06:02
Maar iedereen moet toch toegeven dat deze nieuwe site er een HEEL stuk op vooruit is gegaan dan de vorige.

Mvg

Scapa
20-04-2005, 18:36
Klassement is aangepast!

Mark
14-06-2005, 19:22
De tussenstand staat er al op, na net iets meer dan 48 uur na de finish..........dat is dus een geweldige verbetering t.o.v. voorgaande jaren. :applaus: