![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Vertel , vertel ! Zijn nieuwe kartloopbaan is alleen te volgen op racexpress.nl .....maar daar heb ik dit toch niet gelezen. Of zouden ze daar aan subjectieve berichtgeving doen? :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
Vorige week tijdens een manche van het BK Karting Genk heeft Verstappen zich weer laten gelden als pugilist :D Gevolg? Zijn resultaten van die wedstrijd zijn geschrapt en een schorsing voor de komende 2 wedstrijden. Hij kan zo goed als zeker een streep zetten door zijn BK titel aspiraties. Kijk, toch jammer dat je zoiets niet leest op racexpress.nl, http://www.racexpress.be/index.php?nav=Artikel&nid=7086;) |
ik zie dat Joske zijn helm ook al helemaal naar Spyker kleurtjes heeft overgezet :)
|
Nee, die helm zou hij dragen tijdens de A1GP van Zandvoort...
|
2007 zou het jaar worden dat ons blaagje uit Laren de stap zou maken van teams zoals Spyker / Minardi naar een topteam in 2008. Nobel streven, echter wat lezen we vandaag:
Quote:
|
Oops, het management van Spyker is niet tevreden over de heertjes:
Quote:
|
Albers en zijn management zijn uit elkaar:
Quote:
Dit maakt de positie van Albers bij Spyker in ieder geval niet sterker. Varossieau en Mol zijn volgens mij goede maatjes. Bovendien brengen veel sponsors sinds dit seizoen direct geld binnen bij Spyker ipv via Albers (aldus Albers/Spyker aan het begin van dit seizoen; dus Albers is payed driver ipv pay driver ;)). |
Zet deze quote er nog bij uit die persbabbel:
Quote:
|
Eindelijk heeft Telfort Guido een Spyker kunnen testen maar wat lezen we hier:
Quote:
Clown nummer 2 in het verhaal heeft wederom een goed gevoel: Quote:
|
Er is weer rumoer op het financiele vlak:
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 23:21. |