![]() |
Is er trouwens enig nieuws wanneer de testdagen dit jaar plaats vinden?
|
Quote:
Greetz |
|
Inderdaad :) DVD, handtekeningen, meet & greets,...
Opvallend nieuws ook uit de LMS: Jack Leconte zou verteld hebben dat hij naar Spa komt met één of twee wagens. Dit hangt af van het resultaat in Le Mans... bron: forum endurance-info. |
Quote:
EDIT: heb het ondertussen gevonden op de RACB site. Maar toch raar dat ik niks vernam, want daarmee hadden we ook steeds korting voor de 24 uren. |
Quote:
Heeft iemand weet of de Test Day al bevestigd is? Één dag maakt voor mij toch wel wat verschil omdat ik mijn vakantie wil plannen naar gelang van wanneer de testdag precies plaats vindt |
Quote:
|
En alles van 2006 is intussen verwijderd van proximus24hours.com
Er staat opnieuw overal 'coming soon'. Toch een bewijs dat ze er mee bezig zijn... |
Quote:
|
Ik heb nochtans niets ontvangen.
|
De timing van de 'Total Hours of Spa 2007' is inmiddels ook verkrijgbaar op http://www.proximus24hours.com/pictu...0Draft%207.pdf
|
Tijdens de 24 uur van Spa zullen we Steve Vanbellingen ook zien in de Champcar-kleuren.
Steve Vanbellingen: “Maar wat of wie het zal worden, maken we volgende week bekend. In ieder geval kan ik al verklappen dat het om een Amerikaanse wagen gaat, want met een Corvette C5-R, dat wil ik al kwijt, strijden we in de ChampCar-kleuren tegen de Europese waarden in de FIA GT zoals Ferrari, Porsche of andere Maserati en Aston Martin. En hoe kan je onze samenwerking mooier symboliseren?” Bron: pitstop.tv Zeg lekker niet met wie maar wel waarmee ik ga rijden.... :) zou mij niet verbazen als deal gemaakt is met SRT. |
Steve Van Bellingen op een C5-R... Ik denk aan PK Carsport mss.
Maar er waren geruchten dat Mollekens, Bouvy, Longin en Kumpen die zouden besturen... Maar aangezien Steve een aantal weken geleden met PK op stap was, veronderstel ik dat er gesprekken zijn (waren) |
Quote:
Ik vermoed dat het om de C5-R van PK Carsport of SRT zal gaan. Mvg... |
Wat houden die 'Champcar' kleuren eigenlijk in?
|
All times are GMT +2. The time now is 10:16. |