![]() |
Sessies vastgelegd.
de eerste om 14:30 en de 2e om 15;15. dus een half uurke ertussen om wa te discussiëren hoe ge dienez eerste bocht nu het beste neemt :) BTW => max 15 man op de baan. maar ik denk dat we met +/- 12 man zullen zijn greets |
Das heel bon One!
Nooll |
Dus even samenvatten :
21 juli, 11 uur, station Berchem (inkomhall waar ook de cafetaria is) Ik zal er ruimschoots op tijd zijn en we wachten tot 11.15 uur, daarna blijven we wel nog in de buurt iets drinken (hoe heet dat café ook alweer Airco?) en mijn GSM staat op (0496/985541). Iedereen begrepen? |
Pa komt mee => 10
|
hoe da café nu ook alweer heet weet ik niet meer Sennake!! alsek er voorbij kom zal ik er nog eens naar kijken, mor das prob dees week nimmer, dus dan hebben we der ook nie veel aan he!!!
airco |
Wanneer komt nr 11 en 12 ????? Dan kan ik me inschrijven als nr 13 en dan heb ik tenminste een rede als ik een slechte beurt maak. Want voor mij zal 't maar de derde keer zijn dus ...........
:) |
ik heb vorige week vrijdag nog behoorlijk intensief gekart, en verwacht dus om toch ietske beter te doen dan de vorige keer!!
airco |
waar hebt ge gekart airco?
|
inkart in puurs!!!
het circuit van 1 km (buiten ook dus) en kmoe zeggen, het gaf wel ne kick!!! is op bepaalde stukken heel anders!! in die lange snelle bochten moet ge serieus kunnen doseren, of anders gaat ge serieus de mist in!! ook die nieuwe kartjes bij den Inkart geven serieus power (allé voor een kart toch) der is mor 1 nadeel bij inkart ==> tis een stuk duurder!! airco |
Mjah, idd, in puurs bennek ook al is 1x geweest.
Die is idd wel heel goed, mor wel duurder hé. |
Puurs? Bij mijn achterachterachterachter.....-neefje? Tof circuit hé. En de prijs weetek ni, altij al gratis gereje.
BTW ik zal er ni bijzijn den 21ste. |
Zeg One,ist goe dak me jullie meerij????
Nooll |
sprima
|
Ik laat mij zaterdag omstreeks 11u afzetten aan het station in Berchem, dan heeft mijn vriendin te wagen tot haar beschikking. Kan iemand mij omstreeks 16u30-17u00 ten laatste bij mij thuis afzetten? (niet ver van garage Permeke, wat voor een aantal Antwerpenaars zeer bekend klinkt, voor niet-Antwerpenaars : niet zo heel ver van 't bouwcentrum)
Dank bij voorbaat. |
All times are GMT +2. The time now is 19:22. |