![]() |
haha, Jordan maakt wel reclame op dit moment ;)
niet echt goede reclame, maar ze komen wel in beeld. En dat gaat Ford graag hebben hoor :) |
Bash (Crash) Leinders was zopas te "bewonderen" op TV Limburg.
Natuurlijk was het geen fout van hem! Er lag olie op de baan... en daardoor is hij in bocht zeven van het toneel verdwenen... Maar...hij heeft één groot voordeel, volgens hemzelf dan toch : "Het komt er niet meer op aan de mensen hier in de F1 te overtuigen van mijn kunnen, maar wel de mensen in België waar ik budgetten zoek. In de F1 kennen ze mijn palmares..." :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Mijn "standaard" TV had echt wel een breedbeeldmodus nodig toen Bassie dit vertelde : zijn bovenlijf en hoofd konden nog op het scherm, van het stuk tussen bovenlijf en hoofd kon slechts 10% op het scherm... :D :p :D |
Lijkt hier wel een Verstappen-toestand : net zo'n pathologische voor- als tegenstanders.
|
Bwa, Verstappen heeft toch al meer dan 6 bochten gereden in een F1-wagen ;)
|
Hoeveel heeft dat geintje nou per gereden Kilometer gekost?
|
Tja, uwe TV zal toch nooit groot genoeg zijn daarvoor, ik vraag mij af waar hij passende kledij vindt trouwens.
En ge hebt gelijk het is nooit zijn fout, als er geen olie op de baan lag dan was er wel ne vogel die op zijn helm had gescheten ofzo... In ieder geval, zo ga je volgens mij geen sponsors vinden... FF |
Quote:
|
Quote:
FF |
Quote:
17 keer 5 kilometer ... ongeveer 85 kilometer ... we nemen aan dat Basje 300.000 euro betaalde voor zijn test dus ... 300.000 euro / 85 km = 3530 euro / km ik doe wat anders met mijn spaarcentjes :rolleyes: |
man man, wa heeft iedereen hier opeens tegen bas leinders? zelfs als hij zegt dat er olie op het wegdek, gelooft niemand hem blijkbaar, omdat hij toch zo'n grote sukkelaar is...
zelfs zonta zou bevestigen dat er olie lag, afkomstig van een renault dan nog... maar ja, Bas is een sukkelaar, en dus zou hij ook zonder spoor in de eerste bocht gecrasht zijn, zeker :mad: . voor hetzelfde geld loopt de test vlekkeloos, en zet hij wel een goede tijd neer. dan zou je waarschijnlijk dingen horen als: "hij zal wel met heel weinig benzine gereden hebben", of "de condities waren tijdens die ronde juist heel voordelig", of nog van die zever. waarom kunnen Belgen alleen (gemakkelijke) kritiek geven? |
hij heeft er tenminste mee kunnen rijden
|
De beste stuurlui staan aan wal.
|
Volgens mij is het alleen maar logisch als ge uzelf omschrijft als de beste piloot ter wereld en altijd de fout op iets of iemand anders schuift dat de mensen u op den duur niet meer geloven. Das zo gelijk op een indoorwedstrijd de mannen die altijd een slechte kart hebben gekregen/getrokken.
Verder kan het best zijn dat er olie lag, maar Zonta is er niet afgegaan en Bas wel. Nu ben ik op mijn eerste rondje in Zolder er ook al afgegaan, maar ik beweer niet dat ik de beste piloot ter wereld ben en geef ook toe dat het volledig mijn fout was... Misschien moeten ze hem eerst eens met z'n voeten op de grond zetten en dan nog eens laten rijden. Volgens mij zal het dan veel beter gaan... FF |
In het 19 u journaal van VRT zit ook een kort stukje over Bas Leinders. Ik had eerder op dit forum en ook nog elders iets anders gelezen.
Nooit te vroeg oordelen, tenzij je een glazen bol hebt en weet wat een ander gaat doen ... |
voor diegenen die snel zijn. NU ongeveer ;)
merci eric voor de tip! |
All times are GMT +2. The time now is 08:16. |