De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2006, de overige berichten. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11623)

Jochie 16-01-2006 22:50

Quote:

Originally Posted by NGT Racing
Met mejuffer Schmitz achter het stuur gaat het altijd wel vooruit naturlijk :-)

Die ronde en move buitenom bij Alzen (in 996Cup) in de regen was zeker de moeite (zie www.nurburgring.de voor download) maar ze zomaar boven andere 996 Cup piloten zetten zou ik ook niet doen, Benett, Hulverscheid, Schoysman, Cooke, Otto ... het zijn ook geen krabbers.

En nu ik eraan denk, Sabine is eigenlijk wel een krabster :D

http://jvc.pingus.be/fotos/misc/Sabine.jpg

MichelRacing 16-01-2006 23:02

Moet je 'ns bij 't Duitse blad Sport Auto navragen, zij hebben test gehouden op HockenheimRing met de oude 996 en nieuwe 997 Cup, wel degelijk verschillen in rondetijden!

Jawaddeman 18-01-2006 02:35

TT racing kwam vorig jaar met een porsche en een audi; dit jaar komen ze met twee porsche's... Ik geloof wel dat die tweede niet bestuurd zal worden door Chris; maar door twee andere(hebben meegedaan aan race promotion night, samen met rudy penders).
Wie weet rijd Chris wel met die porsche waar hij in dubai mee reed van Speedlover, die reed daar trouwens een zeer behoorlijke kwalificatie...

strepper 18-01-2006 20:13

Rudy Penders heeft nu zelf een team.
Luc Goris zal er teammanager worden, dus ik denk dat TT-racing zal stoppen.
Rudy Penders neemt ook de teamleden over.
kort gezegd: TT-racing krijgt een andere naam en andere patron.

TT Racing 18-01-2006 20:34

Quote:

Originally Posted by strepper
Rudy Penders heeft nu zelf een team.
Luc Goris zal er teammanager worden, dus ik denk dat TT-racing zal stoppen.
Rudy Penders neemt ook de teamleden over.
kort gezegd: TT-racing krijgt een andere naam en andere patron.

Zoals gewoonlijk weeral helemaal fout. :D
Binnenkort worden onze plannen openbaar gemaakt, nog even geduld.

joost 18-01-2006 20:37

Quote:

Originally Posted by TT Racing
Zoals gewoonlijk weeral helemaal fout. :D
Binnenkort worden onze plannen openbaar gemaakt, nog even geduld.

Inderdaad. Er volgt op korte termijn een officieel communiqué van het team,

Joost

Mark 19-01-2006 20:42

Wellicht toch een AM DBRS9 aan het werk in een nationale klasse die dit jaar vaak te gast is in België:

Quote:

Barwell Motorsport rijders, Mark Lemmer en Leo Machitsky, die tijdens de Finales op Zandvoort ook aanwezig waren (in een BMW en een Honda) hebben beide een Aston Martin DBRS9 toegewezen gekregen waarin ze gaan deelnemen aan de FIA GT3 maar ook bij ons een aantal races zullen rijden.

www.supercarchallenge.nl
Liefst in Belgie met droogweer ;) Kunnen wij, de liefhebbers, bepalen of het in standaard spec nu een klasse 2 of klasse 3 wagen is. Overigens was er in 2004 reeds een vergelijking te maken tussen een FIA GT3 wagen en een GT2 wagen tijdens de 24 uur van Spa. Een Porsche RSR was dik 10 sec. sneller dan een Dodge Viper ;)

GT2-R 20-01-2006 22:51

Quote:

Originally Posted by Mark
Wellicht toch een AM DBRS9 aan het werk in een nationale klasse die dit jaar vaak te gast is in België

:drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl:

Laten we hopen. Het ziet er naar uit dat de belcar 2006 ondanks alle problemen toch een superjaar gaat worden.

Greets, Dr. Jozz

Mr.Dallara 21-01-2006 22:24

Quote:

Originally Posted by doctor jozz
:drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl: :drewl:

Laten we hopen. Het ziet er naar uit dat de belcar 2006 ondanks alle problemen toch een superjaar gaat worden.

Greets, Dr. Jozz

Tja zo lijkt het idd wel. Maar het had nog veel "superder" ;) kunnen zijn moesten de regelementen en klasse zijn gebleven zoals voordien...

A uit PDGRacing 22-01-2006 11:49

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Tja zo lijkt het idd wel. Maar het had nog veel "superder" ;) kunnen zijn moesten de regelementen en klasse zijn gebleven zoals voordien...

Wel dat is ook het gevoel dat ik heb bij de vernieuwingen van de 'Vlaamse Circuit Racerij'... Het zal nie slecht zijn, maar vrees dat we een en ander zullen missen door de vernieuwingen.

marcel 23-01-2006 01:05

ik weet niet of het voor Belcar is, maar dit vond ik zojuist toevallig op www.moore-racing.com:

Quote:

At the 2006 Autosport show at the Birmingham NEC, Moore Racing was proud to introduce their professionally built Honda Civic Type-R. The car is expected to be competitive in Britcar/PS1 Class 3 and the team has high hopes of a significant number of podium finishes and above. With Gary Coulson already confirmed for the complete season at the UK's most prestigious circuits and visits to Spa and Zolder confirmed, the team has seen significant interest in the remaining seat

Mark 23-01-2006 12:02

Lijkt toch meer op een vaste deelnemer aan het Britcar-kampioenschap. Die hebben dit jaar wederom twee races in Belgë. Eentje op Spa tijdens de Euroraces..........jawel, een avondkoers van 4 uur! De andere tijdens de Zolder Super Prix.

Thomaske 25-01-2006 19:48

Krijgen we dan toch een Ferrari 550 in de Belcar? Het ziet er zo naar uit.

Wieth Racing is opzoek naar piloten om de Euro GT EN de Belcar in 2006 te rijden.

Dit heb ik ontdekt toen ik op de Belcar site ging kijken bij "te koop".

Mvg...

A uit PDGRacing 25-01-2006 21:22

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Krijgen we dan toch een Ferrari 550 in de Belcar? Het ziet er zo naar uit.

Zou het dan toch nog leuk worden? :drewl: :worship:

JPMontoya 26-01-2006 00:00

eindelijk is een competitieve Ferrari in de Belcar...Daar hoop ik al jaren op...weg met die Amerikaanse spullen geef mij maar de Ferrari!

All times are GMT +2. The time now is 15:05.