![]() |
Quote:
En nu ik eraan denk, Sabine is eigenlijk wel een krabster :D http://jvc.pingus.be/fotos/misc/Sabine.jpg |
Moet je 'ns bij 't Duitse blad Sport Auto navragen, zij hebben test gehouden op HockenheimRing met de oude 996 en nieuwe 997 Cup, wel degelijk verschillen in rondetijden!
|
TT racing kwam vorig jaar met een porsche en een audi; dit jaar komen ze met twee porsche's... Ik geloof wel dat die tweede niet bestuurd zal worden door Chris; maar door twee andere(hebben meegedaan aan race promotion night, samen met rudy penders).
Wie weet rijd Chris wel met die porsche waar hij in dubai mee reed van Speedlover, die reed daar trouwens een zeer behoorlijke kwalificatie... |
Rudy Penders heeft nu zelf een team.
Luc Goris zal er teammanager worden, dus ik denk dat TT-racing zal stoppen. Rudy Penders neemt ook de teamleden over. kort gezegd: TT-racing krijgt een andere naam en andere patron. |
Quote:
Binnenkort worden onze plannen openbaar gemaakt, nog even geduld. |
Quote:
Joost |
Wellicht toch een AM DBRS9 aan het werk in een nationale klasse die dit jaar vaak te gast is in België:
Quote:
|
Quote:
Laten we hopen. Het ziet er naar uit dat de belcar 2006 ondanks alle problemen toch een superjaar gaat worden. Greets, Dr. Jozz |
Quote:
|
Quote:
|
ik weet niet of het voor Belcar is, maar dit vond ik zojuist toevallig op www.moore-racing.com:
Quote:
|
Lijkt toch meer op een vaste deelnemer aan het Britcar-kampioenschap. Die hebben dit jaar wederom twee races in Belgë. Eentje op Spa tijdens de Euroraces..........jawel, een avondkoers van 4 uur! De andere tijdens de Zolder Super Prix.
|
Krijgen we dan toch een Ferrari 550 in de Belcar? Het ziet er zo naar uit.
Wieth Racing is opzoek naar piloten om de Euro GT EN de Belcar in 2006 te rijden. Dit heb ik ontdekt toen ik op de Belcar site ging kijken bij "te koop". Mvg... |
Quote:
|
eindelijk is een competitieve Ferrari in de Belcar...Daar hoop ik al jaren op...weg met die Amerikaanse spullen geef mij maar de Ferrari!
|
All times are GMT +2. The time now is 15:05. |