![]() |
See-Saw - Anna Ni Ishodatta Noni :) is Japans
|
Circ - Destroy, she said
een echt anti-stil-sta-plaat |
DJ Tiësto - Traffic
|
DJ Tiësto - Nyana
|
DJ Visage - Schumacher :D
|
Opgedragen aan toekomstig ex-prinsesje Mabel Wisse Smit
Coolio - Gangsta Paradise :D :D :D Ja, het gaat lekker met onze Oranje-familie :D |
|
|
Quote:
|
Reamon - Supergirl
|
één of ander nummer van beethoven, de gezongen versie. Het cd'tje vind ik niet zosnel terug, dat ligt al terug tussen m'n vader zijn klassieke cd's, en ik was te tam om de naam op te schrijven.
|
Ok, Na het bekijken van Ghost Ship laat ik Beethoven voor wat hij is en ga ik voor het hardere werk, nl. Mudvayne - Falling
|
lol :D
Robert Duncan - Chosen (long version) legaal te downloaden op http://www.robertduncan.com/music.html :D |
Quote:
Ahh, de herinneringen :D :( |
Pennywise - god save the USA
gratis en legaal te beluisteren : http://media.epitaph.com/epicenter/core/56/324/3807.mp3 |
System of a Down - Chop Suey
|
Evanescence - My Immortal (band version) Veel beter dan de gewone versie.
Te beluisteren op www.evansence.com |
|
Demis Roussos - Rain and tears
|
gisteren voor een prikje gekocht: Deep Purple - Made in Japan.
Original Vinyl 1972 and Digitally remastered 1998. De eerste LP die mijn broer eind jaren 70 kocht. 'k moet toen een jaar of 12 geweest zijn. Pure nostalgie gewoon en nog steeds net zo goed als toen. Ken uw klassiekers :D . |
|
het Eligia clublied :D
|
Jewel - Stand
|
Daphne & Celeste - U.G.L.Y. :D
|
Steppenwolf - Born to be wild
|
Quote:
|
ja zenne ;)
|
dido - white flag
|
Onlangs een aflevering van de pré-historie gezien, en nu krijg ik dit niet meer uit mijn hoofd: The Beloved - Sweet harmony
|
Het laatste nieuwe studentliedje, genaamd "Zeg neen tegen nachtlawaai" spookt al heel de dag door mijn hoofd. Het wordt bij voorkeur gezongen op de terugweg na een nachtje stappen :D
|
De volledige cd van Wim Soutaer en nee ik heb mijn verstand niet verloren :)
|
Quote:
grapje ;) |
Quote:
|
Quote:
Quote:
|
lol @ finish :)
Nena and Kim Wilde - Anyplace, anywhere, anytime kvin die nena nog iet hebbe ook ;) allé, zo opt eerste zicht hé op m'n kleine tv'ke |
Quote:
Nena's zwarte woud :D Om nog maar eens een cultureel verantwoorde plaat erin te gooien: The Pixies - Alec Eiffel |
lol, das wss door dien bril dak da ni zag :)
khad wel al zo'n vermoeden zenne... |
Limp Bizkit- Behind blue eyes
|
aaaah...Nena !
Gib mir die Hand, ich bau dir ein Schloss im Sand ! Irgendwo, irgendwie, irgendwann ! Lebe die deutsche Sprache ! |
Ook goed en uit "Nena-land"
Liquido met Stay with me (bekend van de pringles reclame op dat vlot) |
All times are GMT +2. The time now is 14:43. |