![]() |
Panizzi is nog over Solberg naar de 6de plaats
of was dat hier al gepost en heb ik dat in alle drukte overlezen? |
Duval 6/10 punten das niet slecht.
Freddy 4/10 is juist gebuisd. Kan nog wel gedelibereerd worden denk ik. ;) :D :D |
Over twee weken ZWEDEN !
geen problemen met bandenkeuze dan want daar rijden ze enkel met sneeuw (nagel) banden. Loix heeft daar al sterk gereden met de Hyundai (mischien best een beetje gips aandoen deze keer opnieuw) Duval zal het daar waarschijnlijk moeilijker hebben want hij is zelfs niet door Ford geselecteerd als officiele piloot, maar het zou ferm zijn dat hij voor Tuohino eindigt. |
Bravo voor de Swa , FF en Didi Junior
|
ons record van gisteren meer dan verbroken, al 400 posts :D
|
al aan 81 pagina's, we are posting well
|
En natuurlijk ook Larry!!!!!!
prachtig :applaus: pompierke |
volgens mij heeft cols weer de scratch gezet bij JWRC voor de hyundai accent WRC van Välimäki
|
Als WRC volgen via De paddock altijd zo plezant is, ga ik hier nog dikwijls zitten denk ik :)
|
Cols gaat op de laatste KP waarschijnlijk weer de scratch pakken in JWRC.
|
Larry Cols rijd toch maar de scratch in de laatste 2 stages.
Goe gedaan :applaus: pompierke |
A.J., nu is het toch een feit eh : Ford, die niet goed wisten of ze wel gingen meedoen, staat aan de leiding van het WK! Toch wel een rare wending...
|
IT WAS A NICE RALLY FOR THE BELGIUM PEOPLE
|
Quote:
|
Quote:
|
Huudo, gij zijt al aan het tellen zeker? :D
|
ja, drie belgen in de top 10 op de laatste stage
ik denk dat er landen zijn die het met minder moeten doen en cols de scratch volgens mij nu zeker, al de mannen die voor hem in het algemeen klassement staan zijn trager op deze proef dus een vierde plaats in het JWRC als ik me niet vergis |
Quote:
|
Quote:
Wat is da? Wheels? :p |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Als ik de nieuwe Peugeot vergelijk met de nieuwe Mitsu, dan is er vooral bij Mitsu nog veel werk percies...
|
Dada allemaal
|
Het is voorbij. Alle 20 nog in koers zijnde wagens zijn binnen.
|
Quote:
|
Quote:
de corsa, saxo? |
Quote:
|
Cols is zelfs pas 6de als ge Rosetti mee teld, maar die rijdt buiten klassement zeker?
|
Quote:
volgens mij is de Larry dan toch maar 6de geworden zenne, want er staat een clio, saxo, corsa, punto en ignis voor hem? (en die hyundai) Tenzij er één van die kleine wagens niet meedoen in JWRC is larry zesde, niet? |
Quote:
pompierke (mijn 100 ste!!!!!!) :applaus: voor mij zelf |
ik heb het in de entry list even opgezocht en zowel de clio, saxo, corsa, punto als ignis behoren tot klasse A6
als dit gelijk staat met JWRC dan is hij 6de ik vind daar op de site niet direct een stand van precies, onder welke hoofding vind ik dat? |
Teamorders?
Als je de splits van Martin en Duval bekijkt kun je zien dat Duval bij de laatste tussentijd van de laatste proef 3 seconden sneller is dan Martin en virtueel 2e is in het algemeen klassement.
Op het einde van de proef is Duval 5 seconden trager dan Martin. Dat betekent dat Duval 8 seconden prijs gegeven heeft op een stukje dat amper 2 minuten lang was. Ofwel heeft Duval een fout gemaakt op het einde, ofwel... Het scheelt natuurlijk 2 punten die belangrijk kunnen worden voor MM. |
Op WRC.com
links onder : Filter Results by : daar staat overall, pijltje aanklikken: JWRC en enter en daar staat hij 5 de : Larry Cols groetjes pompierke |
Cols pakt een scratch op de 2 laatste specials , nice !
Spijtig van de eventuele teamorders :(. Aangezien Swa enkele rally's nie mee mag doen is dit wel een logische keuze van Ford. Jammer voor Swa :(. Loix toch nog 5e (y). Go freddy ! |
En toen werd het weer stil in deze thread ... :)
|
Leuk om dit allemaal te lezen! Ik moest werken gisterenavond en ik lag vanmorgen nog in mijn bed. Trouwens Sennake ik zie het al voor me in Wheels, jij die daar aan de pc zit en wij die allemaal mogen kijken hoe je typt...
Loix die over Loeb zegt dat hij "not well in his head is" zei hij over Grondholm vorig jaar ook... |
Dit is de 3e grootste thread op Depaddock na Happy Birthday en de Plaat van de dag topic :)
|
misschien maar de derde grootste, maar wel degene met al die posts op één dag, dus ik vermoed in verhouding met die twee andere die al vele maanden lopen, misschien wel de naam van grootste waard!!
|
op pitstop.tv staat dat Duval in de laatste split zich nog even verslikte in een haarspeldbocht, dus waren het teamorders of niet?? we weten het dus nog niet! Maar het zou idd heel goed kunne aangezien Duval niet elke rally voor punten rijdt :( en dus Martin in princiepe meer kans heeft om kampioen te worden, maar zo gaan ze binnenkort de Swa zene eerst zege toch niet afpakken zeker? :D (al een beetje aan't dromen he :p)
|
All times are GMT +2. The time now is 15:38. |