De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2006, de overige berichten. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11623)

Mark 26-01-2006 00:49

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
eindelijk is een competitieve Ferrari in de Belcar...

Nou, het is geen Prodrive of Italtechnica ;) In 2003 kwam ie niet onder de 2.22 op Spa. Resultaten van de FFSA GT 2005 kan ik niet 1,2, 3 terugvinden.........

Bramzel 26-01-2006 10:55

Wieth competatief? :applaus:

Pedro 26-01-2006 14:15

Op www.superserieffsa.com kan je de resultaten van de Franse GT terugvinden.

Gezien hun resultaten, zouden ze het wel moeilijk krijgen in de Belcar tussen de Corvettes, Porsches en Vipers.

Niettegenstaande zou het wel mooi zijn als die Ferrari in de Belcar enkele races kan rijden, want ik heb het altijd al een mooie wagen gevonden. :drewl:

Integra 26-01-2006 18:46

Quote:

Originally Posted by JPMontoya
eindelijk is een competitieve Ferrari in de Belcar...Daar hoop ik al jaren op...weg met die Amerikaanse spullen geef mij maar de Ferrari!

Als Wieth een Prodrive Ferrari had gekocht, ok, maar met hun zelfgebouwd machientje zullen ze zeker de duimen moeten leggen tegenover veel Belcar wagens. :)

Jawaddeman 27-01-2006 02:36

Quote:

Originally Posted by Integra
Als Wieth een Prodrive Ferrari had gekocht, ok, maar met hun zelfgebouwd machientje zullen ze zeker de duimen moeten leggen tegenover veel Belcar wagens. :)

Maar jongens toch, het is blijkbaar nooit goed... Stel je voor dat hier morgen twee duitsers alles met een prodrive ferrari met minstens één ronde voorsprong zouden winnen, was je dan contenter???

a wel ik zou het super vinden als hij komt...

christophe 27-01-2006 13:10

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
Maar jongens toch, het is blijkbaar nooit goed... Stel je voor dat hier morgen twee duitsers alles met een prodrive ferrari met minstens één ronde voorsprong zouden winnen, was je dan contenter???

a wel ik zou het super vinden als hij komt...

Of twee belgen;) ;)

Integra 27-01-2006 17:36

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman

Dan zou ik zeker tevreden zijn.

wiljo 27-01-2006 18:04

Toch nog een Marcos in de Belcar!

www.autosportcentrum.nl komt met een heel speciale Marcos Mantis GT EVO. Het gaat in de basis om de ex-Hadegro Mantis uit het Belcar, maar dan helemaal aangepast om dankzij gewichtsvoordeel en geen restrictoren goed mee te kunnen doen. De Mantis heeft onderandere nieuw aeropakket en suspension en een 5 liter KMS EVO motor. Ziet er zeer heftig uit kan ik je zeggen! In maart start uitgebreid testprogramma.

Lijkt me goed voor seconden winst tov de oude tijden zeker als die snelle coureurs die nu gefluisterd worden ingevuld kunnen worden. En als je dan kijkt hoe de Marcos vorig jaar meekwam dan is het toch een serieuze aanwinst.

Hoe meer merken hoe meer vreugde!

Mark 27-01-2006 23:16

Quote:

Originally Posted by wiljo
Toch nog een Marcos in de Belcar!

Als ik je goed begrijp is nog niet helemaal rond ;) Heb er wel alvast tussen gezet.

Bij GS Motorsport neemt de lijst van mogelijke kandidaten toe, het aantal beschikbare wagens voor de Belcar zakt van 5 naar 4 volgens de laatste newsletter:

Coureurs die 100% zeker zijn:
Arvid Steinberg (D)
Mario Josten (D)
Michel De Coster (B)
Philippe Broodcooren (B)
Georg Severich (D)

Coureurs die in de "offerte-fase" zitten ;)
Alex de Bock (B),
John van Loo (B),
Peter Heinrich (D),
Michael Prym (D),
Dietmar Schröder (D).

Alexandra van de Velde (B),
Philipp Cracco (B),
Olivier Mytjens (B),
Kenneth Heyer (D),
Luc Pensis (B),
Ricardo van der Ende
(NL),
Stef Vancampenhoudt (B),
Kurt Dobitsch (D).
Philippe Bonneel (B),
Philippe Robben (B)
Marc Neyens (B)

Voor de Belcar zet men de V8 GTR, 1 * E46 WTCC Body en 2 * Porsche 996 GT3-Cup in. Althans, dat is de intentie ;)

Plannen voor BTCS zijn niet gewijzigd. O ja, met die twee cupjes wil men ook naar de 24 uur van Spa en de Nürburgring.

El Torro 28-01-2006 00:37

En Broodcoren "möchte" met de GS Porsche 996 de 24 uur in Francorchamps rijden :gas:

marcel 29-01-2006 15:26

"G-Force Courage Pilot" klinkt dan ook beter dan "Werkloze Piloot" he ;)

moore 30-01-2006 09:47

Stealth B6 => Van Moerkerke/Hilleband

van Hillebrand zeker :p

Raceboy 30-01-2006 14:41

Quote:

Originally Posted by Mark
Hopenlijk dat ze dit jaar dan wel alle wedstrijden rijden ;)

Gt cup in Engeland, dus klasse 3 bij ons?

Mark 30-01-2006 22:26

Quote:

Originally Posted by raceboy
Gt cup in Engeland, dus klasse 3 bij ons?

Dat ligt eraan welke 360 het is. Als het een "Challenge" is dan is het idd een klasse 3 wagen................ Staat ook zo vermeld in het sportief reglement 2006.

Volgens de uitslag van de Masters 2005 zou het dus gaan om een "Challenge", zal het aanpassen ;)

Baron 30-01-2006 23:28

Wat het Belcarstartveld 2006 betreft, heb ik het een heel lange tijd somber ingezien. Ik vreesde ervoor dat we een soort veredelde 'Porsche McGregor Cup' gingen krijgen. ;)
Maar met de deelnemers die er de laatste dagen zijn bijgekomen (Marcos, Stealth, Viper, Ferrari), ziet het er ineens weer heel wat mooier uit. :drewl:

All times are GMT +2. The time now is 05:54.