![]() |
Euhm, aangezien we nog altijd niet beslist hebben wat we nu kiezen van prijs gaat het er dit jaar niet meer van komen door examens ed.. Mag ik mijn teammaten eraan herinneren dat die cadeau-bon moet teruggestuurd worden naar ??? (staat er op) opdat je de 2003-gids krijgt en we dus de activiteit die we willen doen mogen gaan doen! En het moet zeker deze maand opgestuurd worden anders is het niet meer geldig en kan je je prijs vergeten....
Ik zal zelf proberen het niet te vergeten :D |
zat daar ni gewoon nen brief bij waardoor da pakket geldig is tot eind 2003?
|
Ik heb op het MAK clubfeest het er nog over gehad met Maarten.
Ondanks het feit dat ik zelf niet gereden heb heb ik me toen geweldig geammuseerd. Dat was nog eens fun. Dus vergeet zeker jullie prijs niet te ontvangen. |
Na een week zonder internet terug op de paddock (stom internet op kot .... :( )
Ik denk dat het idd 2003 gaat worden om onze prijs in ontvangst te nemen. Als ik me ni vergis zat er bij onze prijs een brief die we moesten opsturen en we kregen dan in de plaats het pakket voor 2003. |
ik ben het pakketje onlangs nog eens tegengekomen
maar ik zou begot niet weten wanneer we die prijs kunnen gaan doen, ook voor mij ten vroegste21januari en beter na de 9de feb voor de zekerheid |
!!!!!!! Ik heb da pakketje nog eens nagekeken en we moeten dien brief samen met dien bon opsturen vóór 31/12/2002, anders vervalt dat, dus ik stel voor dat iedereen da zo snel mogelijk opstuurt!!!!!!!!!!!!
groeten en veel blokgenot aan iedereen en een vrolijk kerstfeest natuurlijk ;) |
Doeme, dan ga ik dat moeten terugzoeken! Ik zou dus ni weten waar ik het heb gelegd! Schandalig...kzal ma rap beginnen zoeken! Zalige kerst allemaal en dat den antwerp mag doorstoten naar de halve finale...
Greetzzz Benklak |
Ik zal dat van mij morgen ook maar eens opsturen (als ik het niet vergeet).
|
zalig als ge zo een dingen pas den 31ste leest
ik ben dus geschoren gelijk ze zeggen |
Probeert da nog op te sturen eh. Ge weet nooit... En verzint daar een zielig verhaalke bij, dan kunnen ze bijna nie anders als u geloven :o
|
kdurf het bena ni te zegge, maar kheb da van mij dus ook pas vandaag opgestuurd, los vergete.... kzal het op de exames steken
|
kheb de nieuwe versie van de kadeaubon vandaag ontvangen!!
khoop dat ik ni den enige ben. meerijden op circuit staat er in de nieuwe versie niet meer tussen, tspeelt zich precies allemaal int water en in de lucht af, da wordt dus iets voor van de zomer denk ik!! nog veel blokgenot iedereen! |
All times are GMT +2. The time now is 17:52. |