![]() |
Quote:
Quote:
Quote:
|
1 KG Spykers is duurder dan een 1 KG goud ;)
Quote:
|
Ik heb er geen medelijden mee. Het zijn (helaas) toch de azijnpissers die gelijk hebben gekregen...
Column van fotograaf Frits van Eldik: Quote:
Van die 28 miljoen had je inderdaad vele, vele jaren plezier kunnen hebben in een "minderwaardige" klasse als FIA GT of LMS.... |
Quote:
Wat betreft die Mol aka the Lost Boy. Voor pa Mol is € 28 milj. niet meer dan loose change ;) De Molletjes slapen er geen nacht minder om :) |
Van januari tot en met september 2007: een verlies voor SPyker cars van 67,3 miljoen euro. Bedrag daarvan op rekening van het F1 avontuur: 36,1 miljoen euro.
Bron: De morgen |
Nog een kleine oprisping:
Quote:
|
Dus de bank heeft na de tip van Muller direct de AFM op de hoogte gesteld maar ook afgezien van verkoop en dus geluisterd naar Muller? Stelletje NSB'ers. ;)
|
Quote:
De bank weegt vervolgens eea juridisch af, concludeert dat ze nu over voorkennis beschikken en licht daar de AFM over in. Is niet leuk, maar wel heel zuiver. OK, dus het had niet gemogen, maar wat had je dan verwacht? Ik haal er mijn schouders over op. Dit soort dingen gebeurt. Mag niet, hoort niet, maar heel erg logisch dat er zo gehandeld wordt. Als ik Victor was zou ik even boos zijn op de bank en vervolgens de relatie toch maar voortzetten. Die boete hoort er dan gewoon bij. Onderdeel van de bedrijfsvoering; niet teveel aandacht aan besteden en lekker verder werken. |
Tijd om dit topic omhoog te kicken:
Quote:
:eek::rolleyes::rolleyes::rolleyes: |
Bij Koenigsegg was het geen kwestie van niet aandurven maar eerder van de financiën niet rond krijgen.
Maar het is inderdaad een raar zaakje als je het mij vraagt. Spyker maakt alvast het laatste jaar geen winst meer en dan zouden ze een merk overnemen dat de laatste 20 jaar miscchien 2 keer winst heeft gemaakt.... Waar gaan ze dat geld vandaan halen als ze zelf in het rood zitten? En dan zal je zien dan Saab dan plots winst zal maken....:p Iets dat onder GM in geen 20 jaar lukte zal die hollanders wél lukken. ;) Je zou toch denken dat ze iets geleerd hebben van hun F1 avontuur? |
Spyker sportwagentak gaat in de verkoop:
Quote:
Quote:
|
nochtans:
http://www.spykersquadron.com/?pag=71&newsid=674 Quote:
(btw: is dit ondertussen niet meer een topic voor pakweg autosport algemeen? met F1 heeft spyker niet bijzonder veel meer te maken) |
All times are GMT +2. The time now is 19:42. |