![]() |
Quote:
|
Quote:
|
Aargh :( Ik had naar de testdag gewild maar hij blijkt samen te vallen met m'n diploma uitreiking :( Dus helaas moet ik hem gaan missen dit jaar...
|
En die testdag is nochtans echt de moeite. Niet teveel volk en je kunt rustig alle wagens zien in de pitlane. Ik vind het altijd zo'n zalig dagje uit. :)
|
Ieder jaar ontdekt meer en meer volk die testdag. Resultaat : meer volk ieder jaar. Het gaat nog zo ver komen dat er in de pits geen publiek meer zal toegelaten worden
|
Quote:
|
Ja voila, 't is echt wel de moeite moet ik zeggen (liep er vorig jaar ook rond).
Maar dees jaar zal ik het toch moeten laten passeren, kzit al volgeboekt de eerste weken van juli :) Wel jammer, want met de race zelf vrees ik ook er niet bij te zijn. |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
'Gelukkig voor ons is Fia GT niet zo bekend'...wat hij dus wil zeggen is dat de Fia GT nog niet zo ingeburgerd is in ons landje zodat er nog geen massa volk op afstormt (op de testdag dan). Dat is toch hetgeen ik eruit afleid. :) |
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
|
Quote:
De reden waarom ik nu nog maarpas ga kijken en niet vroeger is omdat ik tegen dan mijn rijbewijs heb en er dus geen probleem is inzake vervoer;) Even iets anders, buiten Prosspeed zijn er nog teams uit Belcar of dergelijke nationale kampioenschappen die zouden meedoen? (VBM viper uit ffsa gt hier even buiten te laten want zij zijn alles behalva van zeker dat ze meedoen) |
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 21:54. |