De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   24 uur Zolder, de aanloop. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10598)

Thomaske 18-08-2005 20:13

Quote:

Originally Posted by Mr.Dallara
Ook zeer raar vind ik de afwezigheid vd PK viper. Zij hebben na hun buildup vd wagen (na de zware crash in blanchimont) bij mijn weten nog geen meter gereden (mss in Spa???).

Als je dan de shake down, en het stelwerk allemaal moet gaan doen tijdens de trainingen vd 24uren zelf en dan ook nog eens de twee "gast" piloten de wagen moet leren kennen... (én dat dan ook nog eens af en toe "de stellers van dienst" in de helli moeten om op en af te vliegen om dan ff met een corvette te gaan rijden in Duitsland...[/URL]

De (GL)PK Viper GTS-R was vandaag afwezig omdat de laatste hand nog gelegt moet worden aan de wagen. Zaterdag met man en macht de laatste dingen doen en dan is hij klaar.

Ivm de FIA GT Race die tijdens de 24Uren valt. Gelieve het reglement van de FIA GT eens na te lezen. Dit kan jullie misschien nog wat nieuws opleveren ivm de Corvette. Meer mag ik niet zeggen.

Mvg...

Mr.Dallara 18-08-2005 20:24

Quote:

Originally Posted by raceboy
dit weekend => "marc hermans triatlon

Ahzo.

Ik gun ook deze sport zonder twijfel hun media aandacht.
Maar het is wel zeer triest om aan tezien dat zij zoveel middelen krijgen om het live in beeld te brengen.
Daarentegen zien we bv geen enkele sec vd spectaculaire renault day's (waarin RFB aan de top is bij de Meganes en waar ook KTR in de voorste gelederen meestrijd) op een Vlaamse zender.
Onbegrijpelijk voor mij!

R@ce@holiC 18-08-2005 20:44

Quote:

Verder was er op de RS Porsche een deftig probleem. Na 13u heeft hij geen meter gereden. Ze hebben er nog aan liggen sleutelen, maar rond 16uur was de trailer van RS al weg. Zonder twijfel problemen met de motor of boit, want er was veel olie onder de wagen en bodemplaat ...
Wel een zeer slecht moment om dit net nu voor te hebben...(met geen enkele trainings mogelijkheid meer voor de meeting zelf)

1 van de vele rode vlaggen vandaag zou veroorzaakt zijn door de RS porsche. Hij zou een oliespoort getrokken hebben over het hele circuit op de ideale lijn.

Hopelijk is de schade niet te erg...

jeep 18-08-2005 22:27

Filip Craco heeft inderdaad gisteren beslist om niet te rijden bi jGabriël maar wel bi GS motorsport

JV1 19-08-2005 00:17

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Meer mag ik niet zeggen.
Mvg...

Je maakt ons wel nieuwschierig zo hoor :frusty:

Mark 19-08-2005 00:28

Quote:

Originally Posted by A.J.
misschien leuk voor onze noorderburen: Gaby Uljee is deze namiddag met de Daikin Mini aan het rijden

En de oosterburen? ;)

Ze heeft in ieder geval meer ervaring als Caroline Grifnee...........op dit moment is Mevrouw Coronel actief in de BRL V6-Light. Ze was ooit actief in het DTCC.........weet niet of ze superveel ervaring heeft met achtertrekkers. O ja, wel karnemelk serveren met de lunch :D :D

Netforce_1 19-08-2005 10:03

Quote:

Originally Posted by Nicki_Mks
De VVK kaarten die ik ontvangen heb (na ongeveer de helft van de bakkers op de BonGou lijst af te lopen vooraleer één te vinden die er had)

Kan je mij vertellen welke bakker WEL kaarten in VVK heeft.
Alvast bedankt

Bart.Vandecavey 19-08-2005 12:16

Quote:

Originally Posted by Netforce_1
Kan je mij vertellen welke bakker WEL kaarten in VVK heeft.
Alvast bedankt

Dat staat volgens mij op de site van Bongou

ICEMAN 19-08-2005 17:23

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
- René Snel zou meedoen
- RSR van Beltoise word gebruikt door Bouvy, Menten, ...
- Yab Yum BMW was verkocht als ik my niet vergis
- Virtanen zou niet deelnemen

Bron: - René Snel zelf
- RSR: 1 of andere nieuwssite
- Yab Yum: Heb ik ergens gelezen ghad, weet zelf niet meet van waar.
- Virtanen: Virtanen zelf

Quote:

Tot ze stil viel met de Mini net voorbij de 1e linkse... (daarna heeft de Mini niet meer gereden, men heeft nog wel lang zitten werken aan de ophaning. Maar dit had niks te maken met het stilvallen denk ik)

Dit had wel te maken met het stilvallen. ;) Er was een schokdemper afgebroken.

Mr.Dallara 19-08-2005 19:33

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Bron: - René Snel zelf
- Virtanen: Virtanen zelf

Met als reden dat ERG (het team vd LM600) failliet zou zijn... :(

Thomaske 19-08-2005 21:18

Hier omtrend kan ik u morgen misschien iets meer over zeggen. Ik zal me eens informeren en ik hoop dat het nieuws niet waar is want het zou erg zijn dat de belcar zo'n mooie wagen verliest.

Mvg...

Mark 19-08-2005 21:58

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey

Idd, http://www.bongou.be/bongou/deelnemende_bakkerijen.htm

En nu allemaal naar "De Foute Bakkerij" in Zichem voor die kaarten :D

Persoon op zoek naar kaarten: "Ben ik hier bij de juiste bakkerij voor kaarten van de 24 uur?"
Medewerker bakkerij: "Nee, u bent hier bij de Foute Bakkerij"
Persoon op zoek naar kaarten: "Sorry voor het ongemak, dan ga ik maar weer"
;)

24u.be 20-08-2005 08:44

Quote:

Originally Posted by Mark
M.a.w. de kans dat we dit jaar 50+ bij de start halen is aanwezig, het hoogste aantal sinds 2000. Met wat geluk het hoogste aantal van dit millenium. Af en toe ben ik blij als ik ongelijk heb, want volgens de trend in dit seizoen en dat van de laatste jaren hadden we al blij mogen zijn met een getal van 40+.

Het zal nipt worden om meer dan 50 bolides op de startgrid te zien verschijnen. Momenteel staan er 55 wagens op de inschrijvingslijst, maar daar vallen er (met 99.99% zekerheid) nog twee van weg. Bovendien blijkt het ook moeilijk te zijn om voor sommige andere wagens nog rijders te vinden. Er zouden dus nog wel eens een drietal inschrijvingen 'surplus' kunnen sneuvelen. En dat zou het aantal ingeschreven wagens dan terugbrengen op 50. Als die dan allemaal de kwalificaties overleven en op zaterdagnamiddag de start halen, dan zouden ook onze verwachtingen worden overtroffen. Ook wij dachten een paar weken geleden aan 40+ (in ons geval een 44-tal), en net zoals Mark zijn we dan blij te mogen vaststellen dat het er hoogstwaarschijnlijk toch een paar meer worden.

strepper 21-08-2005 00:03

Ik ga eerst naar VLN wedstrijd Nurburgring zien en daarna kom ik naar Zolder.

Netforce_1 21-08-2005 10:59

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey

OK, maar blijkbaar heeft de helft van de "foute" :) bakkers geen kaarten in VVK, dus daarom de vraag, welke bakker wel?

All times are GMT +2. The time now is 01:33.