![]() |
Quote:
Ivm de FIA GT Race die tijdens de 24Uren valt. Gelieve het reglement van de FIA GT eens na te lezen. Dit kan jullie misschien nog wat nieuws opleveren ivm de Corvette. Meer mag ik niet zeggen. Mvg... |
Quote:
Ik gun ook deze sport zonder twijfel hun media aandacht. Maar het is wel zeer triest om aan tezien dat zij zoveel middelen krijgen om het live in beeld te brengen. Daarentegen zien we bv geen enkele sec vd spectaculaire renault day's (waarin RFB aan de top is bij de Meganes en waar ook KTR in de voorste gelederen meestrijd) op een Vlaamse zender. Onbegrijpelijk voor mij! |
Quote:
Hopelijk is de schade niet te erg... |
Filip Craco heeft inderdaad gisteren beslist om niet te rijden bi jGabriël maar wel bi GS motorsport
|
Quote:
|
Quote:
Ze heeft in ieder geval meer ervaring als Caroline Grifnee...........op dit moment is Mevrouw Coronel actief in de BRL V6-Light. Ze was ooit actief in het DTCC.........weet niet of ze superveel ervaring heeft met achtertrekkers. O ja, wel karnemelk serveren met de lunch :D :D |
Quote:
Alvast bedankt |
Quote:
|
Quote:
- RSR: 1 of andere nieuwssite - Yab Yum: Heb ik ergens gelezen ghad, weet zelf niet meet van waar. - Virtanen: Virtanen zelf Quote:
|
Quote:
|
Hier omtrend kan ik u morgen misschien iets meer over zeggen. Ik zal me eens informeren en ik hoop dat het nieuws niet waar is want het zou erg zijn dat de belcar zo'n mooie wagen verliest.
Mvg... |
Quote:
En nu allemaal naar "De Foute Bakkerij" in Zichem voor die kaarten :D Persoon op zoek naar kaarten: "Ben ik hier bij de juiste bakkerij voor kaarten van de 24 uur?" Medewerker bakkerij: "Nee, u bent hier bij de Foute Bakkerij" Persoon op zoek naar kaarten: "Sorry voor het ongemak, dan ga ik maar weer" ;) |
Quote:
|
Ik ga eerst naar VLN wedstrijd Nurburgring zien en daarna kom ik naar Zolder.
|
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 01:33. |