![]() |
Quote:
|
Quote:
Vindt het maar een rare redenering! Mvg... |
ik denk dat het eerder iets met geld te maken heeft.
|
Marc is niet in onderhandeling met een Marcos team.
Omdat hij met die wagen niet kan winnen denk ik . Hij is wel in ondehandeling met dat ferrari team uit klasse 1. |
Het zal eerder zijn dat een Marcos niet zo past bij Marc dan dat Marc in een Marcos past ;)
|
Quote:
Toon v/d Haterd zal best een goede peer zijn, zijn prestaties in de autosport zullen ook in orde zijn. Echter zijn media-strategie kan een punt van discussie zijn ;). Ligt dat aan Toon of zijn adviseur(s)? Geen idee, gebruik de search-functie van dit forum en vorm uw eigen oordeel! Terug naar de keiharde feiten. Op één naam na heeft Severich zijn 4 wagens voor de Belcar 2006 bezet. De woorden uit de persberichten van november/december worden dus wel waarheid. Kijk, dat is de Duitse mentaliteit. We zeggen wat we willen gaan doen, we doen wat we gezegd hebben ;) Grundlich wie Immer. Daar kan menig Nederlander (of zijn het de Hollanders ;) ) eem voorbeeld aan nemen. Deze week weer de nodige prietpraat vernomen van Hans E. uit Z. en Paul van S. uit de Nederlandse Porsche GT3 Cup Challenge. (Wegens succes :D na welgeteld één jaar gestopt) |
De racekwaliteiten van Marc Goossens staan buiten discussie. Waarschijnlijk kan hij met elke auto prima uit de voeten. Omdat er niet onderhandeld is heeft niemand een idee of een ander bugetair haalbaar zou zijn geweest. Persoonlijk denk ik dat financieel niet zoveel verschil maakt Goossens of Paltalla te benaderen.
Met niet passen wordt bedoelt letterlijk niet passen. Marc Goossens is te lang om in deze AANGEPASTE Marcos voor hem een goede rijpositie te bewerkstelligen. Dit onderandere omdat de zitpositie in een andere hoek is komen te staan en er minder (been)ruimte in de cockpit is vanwege technische doorontwikkelingen. Danny van Dongen is een stuk kleiner (1.81 volgens mij) dan Marc Goossens en rijdt in een andere auto. Normaliter is zelfs deze doorontwikkelde Marcos inderdaad geen partij voor bijv. de Corvette dus overall-winnen zou zelfs Marc Goossens er moeilijk mee kunnen. De Marcos start echter in klasse 2 en Marc Goossens liet zelf optekenen (zie persrelease) dat hij ook voor aanbiedingen uit de klasse 2 open zou staan. In de klasse 2 is deze Marcos zonder twijfel een sterke kanshebber. Toon van de Haterd heeft zich op geen enkele wijze in de discussie gemengd of zich op welke manier dan ook in de media uitgelaten over het seizoen 2006. ACS is niet Toon van de Haterd. Gelieve hem dan ook buiten de discussie te laten. Hij is een van de hele weinigen die bewezen heeft echt snel te zijn in een Marcos. Onderandere door de auto te kwalificeren voor de 24u van Le Mans. Ik kan er nog drie opnoemen (wie nog meer?). Het zou leuk zijn als er in de Belcar van 2006 minimaal 1 naam aan dat korte rijtje kan worden toegevoegd. Bijvoorbeeld die van Paltalla. Iemand nog suggesties? Zover als ik het lees zijn er nog twee zitjes beschikbaar voor rijders die de uitdaging aandurven en serieus mee willen doen om de prijzen in klasse 2. Dankzij deze discussie zal dat nu wel bekend zijn.... Verder zijn er geen Hollanders bij het Marcos project betrokken. Vooral Limbo's en een enkele Brabo. |
Feit blijft dus dat Marc noch in de auto heeft gezeten, noch in contact is geweest met het team. Louter op basis van z'n lengte gaan ze er vanuit dat hij niet in de wagen past. Op zich al merkwaardig aangezien Marc niet zo groot is en in het verleden probleemloos in allerlei formule-wagens en proto's paste die nu toch ook niet gekend zijn om hun ruim bemeten cockpits.
Toch moet er in de press-release melding worden gemaakt van het feit dat ze zelf GEDACHT hebben aan de naam Marc Goossens. Van hoogmoed gesproken... |
Kumpen en Longin rijden het hele seizoen Belcar in klasse 1, is nog niet bekend met welke wagen, in elk geval geen Viper.
De GLPK Viper is volledig gerepareerd en inmiddels verkocht aan een ander Belcar team ?! www.belcar.com |
Op 20-02 hebben we reeds 34 wagens te pakken die via diverse kanalen bevestigd zijn voor een seizoen Belcar 2006. Ondanks het late verschijnen van het reglement en de mogelijke nadelige gevolgen voor sommige Toerisme wagens lijkt de schade mee te vallen. Overgangsjaar 2006 gaat gewoon weer een Grand Cru worden ;)
|
Quote:
|
Quote:
Dat zijn alvast drie Marcossen in de 24U! |
Quote:
"Het kan verkeren!" zie Bredero. ;) |
Quote:
|
Op racingworld staat hij er wel bij.
|
All times are GMT +2. The time now is 11:22. |