De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Quiz 2003 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Vraag 21 en 22 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=5529)

Mark 06-07-2003 16:38

Vraag 22 is wel te doen, alhoewel Sennake photoshop kunsten verboden dienen te worden :D

Vraag 21, ik herken het type wagen niet eens :confused:

A.J. 06-07-2003 16:46

Ik heb in ieder geval de twee tips meteen door maar nu nog jaartallen en uitslagen vinden :confused:

Mark 06-07-2003 20:35

Jiehaaaaaaaaaa.......heb de foto van vraag 21 teruggevonden op het internet!!

Een probleem, kan de tekens op de pagina niet lezen......die mensen schrijven met andere tekentjes ;)

Bestaat zoiets op internet? Een "vertaal-programma" van chinees naar engels, russisch naar engels......of elke andere niet te lezen taal voor ons west-europeanen?

Voordat ik de foto had teruggevonden wist ik al om welk rijders-duo het ging, bevestiging door de tip van Sennake. Maar nu zijn rally, uitslag en jaartal bijna zo goed als zeker......

edit * te vroeg van de daken liggen te schreeuwen, rijdersduo + jaartal is zeker........welke rally nondeju is het? aaaaaaaargggghh*

Raceboy 06-07-2003 20:36

Ik heb foto 21 alweer, fantastisch boek toch :D

Mark 06-07-2003 20:52

Quote:

Originally posted by raceboy
Ik heb foto 21 alweer, fantastisch boek toch :D

Hm, je wilt zeker niet mededelen om welk boek het gaat zeker? :+

Raceboy 06-07-2003 20:54

Quote:

Originally posted by Marshal
Hm, je wilt zeker niet mededelen om welk boek het gaat zeker? :+
Gevoelige informatie kost geld ;)
Je kan alle boeken bij roadrunner in Hasselt eens nakijken :cool:

sledge 06-07-2003 21:53

21 zie ik het type wagen niet eens, vraag 22 lijkt me wel te doen.

Jan 07-07-2003 09:54

De tip van 22 heb ik kunnen vatten, van die van 21 krijg ik hartzeren ;)

Toch snap ik de bedoeling van die extra vraag bij 22 niet zo best, als je het resultaat van de race moet opgeven, dan wordt je toch sowieso verondersteld te weten over welke race het gaat :confused:

jan

Sennake 07-07-2003 11:00

Quote:

Originally posted by jan
Toch snap ik de bedoeling van die extra vraag bij 22 niet zo best, als je het resultaat van de race moet opgeven, dan wordt je toch sowieso verondersteld te weten over welke race het gaat :confused:

jan

Dat is om de "kenners" te onderscheiden van de "gokkers" :)
Nu, geen paniek : ook als je het resultaat juist "gokt", krijg je de volle punten hoor :)

Rallyloverke 07-07-2003 15:45

Allez, m'n gokjes zijn al binnen. Hij (Sennake) kan weer beginnen lachen.

HHugo 07-07-2003 20:03

Quote:

Originally posted by Marshal
Jiehaaaaaaaaaa.......heb de foto van vraag 21 teruggevonden op het internet!!

Een probleem, kan de tekens op de pagina niet lezen......die mensen schrijven met andere tekentjes ;)

Bestaat zoiets op internet? Een "vertaal-programma" van chinees naar engels, russisch naar engels......of elke andere niet te lezen taal voor ons west-europeanen?

Voordat ik de foto had teruggevonden wist ik al om welk rijders-duo het ging, bevestiging door de tip van Sennake. Maar nu zijn rally, uitslag en jaartal bijna zo goed als zeker......

edit * te vroeg van de daken liggen te schreeuwen, rijdersduo + jaartal is zeker........welke rally nondeju is het? aaaaaaaargggghh*

Gelukkig dat ik altijd mijn antwoorden dubbelcheck, want ik had vraag 21 gedeeltelijk fout. Ik heb die site met de 'andere tekentjes' gebruikt ter controle. Met een beetje logica zijn die tekentjes om te zetten zonder vertaalprogramma hoor :)

Vraag 22 is ook al opgelost: 14 dagen rust... :D

A.J. 09-07-2003 01:05

Nu zijn ze ook binnen. Toch wel wat zoekwerk moeten doen. Maar nu ik in de Hall of Fame sta heb ik minder stress voor deze quiz. :D

Obi-Jan 15-07-2003 20:27

Ok, 'k denk dat ik ze heb.... vraag 21 grotendeels gevonden met op een verkeerd spoor te zitten (ne mens moet al eens geluk hebben... :D) , vraag 22 heeft onze photoshop freak net iets te weinig uitgegumd. :p

Wel heel het internet moeten aflopen om de uitslag van die race te vinden.... ja wadde zeg. Dat dat zo moeilijk langs een omweg en een achterpoortje moet is toch wel een schande voor zo'n belangrijk evenement. :mad: :no:

Jan.
=---

Mark 18-07-2003 21:28

Vraag 21 op de valreep naar de strenge quizleider ;) gemaild............ben toch niet zeker van de rally.........ach, 33% procent kans dat dat juist is.

Op naar de volgende twee vraagjes......

Guido 18-07-2003 22:49

heb 22 nog niet verteerd. Nog iets meer dan 24 uur. Komt wel goed... :rolleyes:


All times are GMT +2. The time now is 07:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.