![]() |
Quote:
Quote:
Quote:
Indien mogelijk (bekijk ik zodadelijk eventjes) bieden we de keuze tussen horizontaal of verticaal als keuze voor de gebruiker aan. |
Waar zijn de "new posts" naartoe, moet je nu elke thread gaan bekijken?
|
bovenaan in het menu ...
Tussen Calendar en Search ;) |
Tja, te rap zeker... ;-)
|
Hmmm, het valt eigenlijk nog wel mee.
Het forum is nu ongeveer hetzelfde als dat van Pitstop.tv, ik ken de knopjes en andere toeters ondertussen zo ongeveer wel. ;) Zelfs de smilies zijn dezelfde :cool: Denk zelfs dat pitstop nog ietske geavanceerder is. Enige minpunt vind ook ik de minder geslaagde indeling. De avatar bovenaan ipv links. Het valt mij ook op dat er nu geen exacte tijdsaanduiding meer staat bij elke post. Wel 1-2-3 minutes of houres ago. Als dat maar geen problemen gaat opleveren voor de prono. :) |
Quote:
Pitstop: 3.0.3 Depaddock: 3.07 (je kan dat onderaan elke pagina zien...) |
misschien heeft pitstop.tv gewoon een paar opties meer geactiveerd of zo... veel verschil maakt het alleszins niet
|
Quote:
pitstop.tv biedt ook een mogelijkheid aan tot "threaded view" waarin de posts in een soort boomstructuur getoond worden. Wij vinden dat de threaded view weinig toevoegt aan ons forum .... Vooral omdat om threaded view succesvol te gebruiken alle gebruikers dit systeem moeten toepassen. Dit verhoogt enkel de complexiteit :) |
Quote:
|
Het belangrijkste is dat het werkt. Een feilloze migratie is niet niks. Lijkt simpel, maar is het zeker niet. Kudos voor de IT-jongens!
N.B.: Ik vind de nieuwe interface best wel funky! Greetz, JFL |
Dit wordt wennen. Ik vind het niet zo geslaagd :mad: .
Enkele minpunten: te schreeuwerig, smilies zijn "goedkoop" en ik mis de exacte tijdaanduidingen. |
Het is wel even aanpassen, maar het ziet er best goed uit: vernieuwend, maar toch nog de gekende paddock stijl! :)
|
Ik vond het op het eerste ogenblik wat te druk, maar na enige tijd went het wel...
|
Bijna alle signatures die verwijzen naar een website zijn helemaal 'verward.'
|
dat komt omdat we geen html meer toelaten omwille van veiligheidsredenen ....
Veiliger alternatief is VbCode http://forum.depaddock.eu/misc.php?do=bbcode |
All times are GMT +2. The time now is 20:51. |