De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   De Paddock - Aankondigingen (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=46)
-   -   Upgrade Vbulletin 3.0 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10342)

airco 02-04-2005 17:19

Quote:

Originally Posted by FIRE
Nog wel een minpuntje:
Ik vind het niet prettig/mooi dat de balk met avatar en naam boven de replies staat. Mijn voorkeur gaat uit dat deze info links naast de replies staat. Bijvoorbeeld bij Ten-tenths kun je dit wijzigen door een andere Forum Skin te kiezen.

Quote:

Originally Posted by Yannick R
Vbulletin 3 heeft zo zen voordelen maar het enigste wat me stoort is dat de avatar met info bovenaan staat !!!
Op een ander forum waar ik zit (www.games.telenet.be) hadden ze dit ook gedaan (de upgrade) maar de avatars toch links behouden.
Voor de rest is het zeer goed. :applaus:

Quote:

Originally Posted by S. Claeys
Dat is normaal aan users instelling die je kan veranderen die layout hoe jij het beschrijft.

Moet toegeven dat het voor mij wennen is ... Toch willen we de vernieuwing even een kans geven ...

Indien mogelijk (bekijk ik zodadelijk eventjes) bieden we de keuze tussen horizontaal of verticaal als keuze voor de gebruiker aan.

Steve 02-04-2005 17:24

Waar zijn de "new posts" naartoe, moet je nu elke thread gaan bekijken?

airco 02-04-2005 17:25

bovenaan in het menu ...
Tussen Calendar en Search ;)

Steve 02-04-2005 17:30

Tja, te rap zeker... ;-)

Superdiesel 02-04-2005 17:32

Hmmm, het valt eigenlijk nog wel mee.
Het forum is nu ongeveer hetzelfde als dat van Pitstop.tv, ik ken de knopjes en andere toeters ondertussen zo ongeveer wel. ;)
Zelfs de smilies zijn dezelfde :cool:
Denk zelfs dat pitstop nog ietske geavanceerder is.

Enige minpunt vind ook ik de minder geslaagde indeling. De avatar bovenaan ipv links.
Het valt mij ook op dat er nu geen exacte tijdsaanduiding meer staat bij elke post. Wel 1-2-3 minutes of houres ago. Als dat maar geen problemen gaat opleveren voor de prono. :)

Bart.Vandecavey 02-04-2005 18:39

Quote:

Originally Posted by Superdiesel
Hmmm, het valt eigenlijk nog wel mee.
Het forum is nu ongeveer hetzelfde als dat van Pitstop.tv, ik ken de knopjes en andere toeters ondertussen zo ongeveer wel. ;)
Denk zelfs dat pitstop nog ietske geavanceerder is.

Ik was ook zo curieus dus heb ik even gecheckt
Pitstop: 3.0.3
Depaddock: 3.07

(je kan dat onderaan elke pagina zien...)

marcel 02-04-2005 18:42

misschien heeft pitstop.tv gewoon een paar opties meer geactiveerd of zo... veel verschil maakt het alleszins niet

airco 02-04-2005 19:05

Quote:

Originally Posted by marcel
misschien heeft pitstop.tv gewoon een paar opties meer geactiveerd of zo... veel verschil maakt het alleszins niet

pitstop.tv biedt ook een mogelijkheid aan tot "threaded view" waarin de posts in een soort boomstructuur getoond worden.
Wij vinden dat de threaded view weinig toevoegt aan ons forum .... Vooral omdat om threaded view succesvol te gebruiken alle gebruikers dit systeem moeten toepassen. Dit verhoogt enkel de complexiteit :)

airco 02-04-2005 19:07

Quote:

Originally Posted by Bart.Vandecavey
Ik was ook zo curieus dus heb ik even gecheckt
Pitstop: 3.0.3
Depaddock: 3.07

(je kan dat onderaan elke pagina zien...)

De verschillen in versie vertellen weinig over de functionaliteit. Tussen 3.0.3 en 3.0.7 zijn er enkel een reeks bugfixes gebeurt ... Waaronder enkele vrij belangrijke security issues

JFL 02-04-2005 23:18

Het belangrijkste is dat het werkt. Een feilloze migratie is niet niks. Lijkt simpel, maar is het zeker niet. Kudos voor de IT-jongens!

N.B.: Ik vind de nieuwe interface best wel funky!

Greetz,
JFL

Baron 03-04-2005 00:04

Dit wordt wennen. Ik vind het niet zo geslaagd :mad: .
Enkele minpunten: te schreeuwerig, smilies zijn "goedkoop" en ik mis de exacte tijdaanduidingen.

The Interceptor 03-04-2005 02:00

Het is wel even aanpassen, maar het ziet er best goed uit: vernieuwend, maar toch nog de gekende paddock stijl! :)

B.V.S. 03-04-2005 10:48

Ik vond het op het eerste ogenblik wat te druk, maar na enige tijd went het wel...

Integra 03-04-2005 10:52

Bijna alle signatures die verwijzen naar een website zijn helemaal 'verward.'

airco 03-04-2005 11:13

dat komt omdat we geen html meer toelaten omwille van veiligheidsredenen ....

Veiliger alternatief is VbCode
http://forum.depaddock.eu/misc.php?do=bbcode

All times are GMT +2. The time now is 20:51.