![]() |
Quote:
|
Quote:
heb jij de stand naace 2 al ergens gezien????????????????? historics kan je beter gaan kijken bij bravo; en die zijn héél goed up to date...... |
Vorige keer heb ik't eerst teruggevonden op de site van VS racing, misschien is Bart nu net als ik minder enthousiast door het uitvallen .
|
Quote:
Normaal probeer ik de dag na de race de race de stand online te hebben... maar owv iele fiele druk heb ik er nog geen tijd voor gehad... Ik hoop voor vrijdag de nieuwe stand online te hebben... ik laat iets weten... |
Quote:
|
Quote:
oeps sorry... staat er inderdaad niet op... race's van 26 en 27 tellen wel mee voor historiks |
swa wat is er gebeurd met pascal kevers; heb iets horen zeggen tijdens briefing; maar weet voor de rest nergens van; alleen dat ik hem niet ben tegen gekomen in de race???
autofan rij jij ook sprinterscup en zo ja met welke auto aub... grts |
Voor de historics wel? Maar voor de anderen niet? Kunnen ze het nog gemakkelijker maken?
Dan telt dat toch ook niet voor den algemene stand? |
Quote:
thx |
als je alle uitslagen hebt, dan kan je die gerust doormailen. Dan zal ik ze eens bezien.
|
Wat er gebeurd is met pascal kevers weet ik niet, alleen kan ik vertellen dat hij tijdens de kwalificaties verschillende keren in de pit is geweest en de laatste keer dat ik de auto terug heb zien vertrekken zat er iemand van het team achter het stuur richting uitgang pitlane
|
Quote:
|
Wel, das vrij simpel. Pascal heeft nen fameuze schrik opgedaan tijdens zijn laatste wedstrijd en tijdens de training zei hij dat hij de wagen niet goed aanvoelde. Deze was qua power fameus ingebonden. Dan heeft hij de slimme beslissing genomen om niet te rijden. Normaal ging hij vandaag trainen op zolder.
|
Het mailtje van Peter De Sonville komt zojuist binnenrollen............met daarin de standen na race 3.
Jawaddeman staat op 7de plaats algemeen en 3de in de klasse 2. Totaal aantal punten is 51 (17-16-18) Excel bestanden passen helaas niet als attachement op dit forum. Anders had ik ze er wel aangehangen ;) |
Mark, zou je aub zo vriendelijk willen zijn om de standen naar mijn mail te sturen? wim_kwanten7@msn.com
Alvast enorm bedankt. |
All times are GMT +2. The time now is 20:59. |