De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   BSOT/ Belcar Sprint & Belcar Sprint Historic (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=38)
-   -   Voorbeschouwing Race 4 (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=10818)

B.V.S. 16-06-2005 11:18

Quote:

Originally Posted by RaptuningGirl
de drie porche's van AD zijn in ieder geval toch véél beter dan smartjes hé?
Gaan ze die nu terug laten meedoen in Francorchamps of wat heb ik gehoord?

Die willen in Francorchamps inderdaad terug meedoen, maar vorige race hebben alle piloten een petitie ondertekend om dit tegen te gaan... hopelijk helpt het.
Stel je dat snelheidsverschil in Francorchamps maar eens voor, in Zolder was het al erg...

pudding1 16-06-2005 16:06

Hmm, wij zullen dr ginder niet bij zijn (voorlopig) :(

Ik vraag me af of de porche van AD gaat marcheren deze keer, en wie dan op de pole gaat staan. Ik supporter voor elke niet porche :D

Chauffeur 16-06-2005 18:05

Eerst nog race 4 hé mannen, en deze is op Zolder - 10 juli

Jawaddeman 16-06-2005 18:58

Quote:

Originally Posted by B.V.S.
Waarom zouden het "***" of "***" zijn...? Weet je al wie ermee gaat rijden dan.
Is toch niet slecht... wat meer wagens voor de TC.

Omdat ik er zelf mee rijd... hihi...
Nee viel best mee, ben voor de eerste keer eens niet van de baan geraakt...

ZTCfan 16-06-2005 19:11

jawadde, drie porches is ook niet niks, leuk voor tc gezien de weinige wagens.
De oranje bmw van de backer zal er ook weer zijn(hopelijk zonder problemen)

race gtrz

ICEMAN 16-06-2005 20:41

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
Omdat ik er zelf mee rijd... hihi...
Nee viel best mee, ben voor de eerste keer eens niet van de baan geraakt...

En die ging toch zooooooooooooo slecht vooruit die porsche e. http://www.hetpostpaleis.be/images/smiles/evillol.gif ;)

Nee, serieus. Hy ging goed ze. ;)

936lover 16-06-2005 22:25

commentaar op commentaar van ne aaaaantwaaaarpenaaaar

nog ma weinig krabbers gezien bij adsport eerlijk gezegd

Thomaske 17-06-2005 06:59

Weet iemand ofdat de Porsche die in race twee is uitgevallen is met de vlam erachter terug van de partij is? Of komen ze terug met hun Mercedes?

Mvg

ZTCfan 17-06-2005 13:33

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK
Weet iemand ofdat de Porsche die in race twee is uitgevallen is met de vlam erachter terug van de partij is? Of komen ze terug met hun Mercedes?

Mvg

Ze hebben inderdaad een mercedes en porsche.Maar met welke ze komen weet ik niet, mss met beide wagens?

ICEMAN 17-06-2005 13:48

Als ik my niet vergis waren ze tydens de 2de race met beide wagens aan de start gekomen.

ZTCfan 17-06-2005 20:27

Quote:

Originally Posted by ICEMAN
Als ik my niet vergis waren ze tydens de 2de race met beide wagens aan de start gekomen.

neen dat denk ik niet (ik kan fout zitten hoor), eerste race waren ze met de mercedes, tweede race met porche en derde race terug met de mercedes.

GRTZ

Thomaske 18-06-2005 08:43

Yupz dat klopt. In mijn foto album van de tweede race kom ik geen Mercedes tegen! En normaal heb ik van elke wagen wel minimum één foto.

Mvg

garcia 19-06-2005 16:51

Quote:

Originally Posted by Thomaske_GLPK

Mvg

Wij zullen aanwezig zijn met beide wagens, de porsche zal tegen dan gemaakt zijn.

RaptuningGirl 20-06-2005 18:46

Quote:

Originally Posted by RaptuningGirl
Yep yep, wees daar maar zeker. De piloten zijn ook allebei een beetje sneller geworden.
Ik wil al de Tc piloten veel succes toewensen!
EL Systems go for it!!! :gas:

Ondertussen zijn ze al gaan trainen en jaja, ze zijn er weer beter op geworden :applaus:
Nu mag Brinkmann/ Jacobs serieus in zijn achteruitkijkspiegel gaan loeren, of zelfs helemaal nimmer :p

MichelRacing 25-06-2005 21:28

Sorry mensen, ik ben niet zo op de hoogte van ze ZTC, maar kan iemand er mij even uitleggen hoedat jullie 3 Porsches van AD-Sport bedoelen en wat dat betrekking heeft met Franchorchamps? (Sorry dat ik neit zo veel over de ZTC weet, en dit aan jullie vraag...)

All times are GMT +2. The time now is 18:46.