De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Formule 1 (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=2)
-   -   Weekendtickets Spa inclusief pitwalk en tribuneplaatsen op vrijdag ! (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11132)

Ferrari Forever 13-08-2005 14:19

Cool ! Wel een mager ventje, die Bas :)
Ik zal proberen om de eerste pitwalk tussen 10 en 13 uur ook mee te pikken, dat wordt dus ook vroeg opstaan op donderdag want het is toch al gauw een goeie twee uur rijden vanaf hier en dan moet ik nog terplekke geraken.
Ik ben van plan om woensdag ook al eens af te zakken naar francorchamps, kwestie van de sfeer al een beetje te gaan opsnuiven. Kan je dan al met je weekendtickets op het circuit?

Ferrari Forever 15-08-2005 21:48

Krikke,

Nog een ander vraagje.
Is het zo dat die pitwalk vorig jaar ook slechts op een bepaald tijdstip was of kon je de hele dag door in de pitstraat komen ?
Op het voorlopig programma staan 2 tijden, tussen 10u en 13u en tussen 16u en 18u30, maar ik weet niet of die uren nu op de pitwalk slaan of op de track activities die er naast staan.
Ik zou het nogal jammer vinden om 2 uur te rijden om dan te moeten constateren dat ik te laat ben of op het verkeerde uur toekom, vandaar.

krikke 15-08-2005 22:19

Als ik me goed herinner was het verleden jaar van 13 tot 18 uur... Volgens mij kan je tussen de opgegeven tijden rondlopen in de pit... Ik weet niet wat het dit jaar gaat zijn qua randactiviteiten, maar stel je er niet te veel van voor... Ik herinner me dat we in 96 nog in een simulator hebben gezeten van Marlboro, en dat er nog 1 en ander te doen was, maar de voorbije jaren is er buiten enkele tentoongestelde F1'ns niet echt veel te zien, behalve als je euro's te veel hebt om aan belachelijke dure merchandising te geven misschien... Het was verleden jaar idd een chaos toen ze met de wagens tussen het volk door moesten, waarschijnlijk naar de technische controle of zo, en misschien willen ze géén toeristen in de weg tussen 13 en 16...

redje 16-08-2005 08:08

Quote:

Originally Posted by krikke
Als ik me goed herinner was het verleden jaar van 13 tot 18 uur... Volgens mij kan je tussen de opgegeven tijden rondlopen in de pit... Ik weet niet wat het dit jaar gaat zijn qua randactiviteiten, maar stel je er niet te veel van voor... Ik herinner me dat we in 96 nog in een simulator hebben gezeten van Marlboro, en dat er nog 1 en ander te doen was, maar de voorbije jaren is er buiten enkele tentoongestelde F1'ns niet echt veel te zien, behalve als je euro's te veel hebt om aan belachelijke dure merchandising te geven misschien... Het was verleden jaar idd een chaos toen ze met de wagens tussen het volk door moesten, waarschijnlijk naar de technische controle of zo, en misschien willen ze géén toeristen in de weg tussen 13 en 16...

In de voormiddag kunt ge ook in de pitlane. ;)

krikke 16-08-2005 16:54

Heu, dit jaar blijkbaar wél... :gas:

redje 16-08-2005 17:21

Quote:

Originally Posted by krikke
Heu, dit jaar blijkbaar wél... :gas:

Vorig jaar ook, want ik ben toen in de voormiddag geweest en daarna ben ik nog even in de TF103-sim car gekropen. :gas:

krikke 17-08-2005 05:48

:( en je zei toen niks?? :D
Ik wist het niet, sorry... Wij kwamen toen aan rond een uur of 14, en gingen onmiddellijk richting circuit...

Mr.Dallara 21-08-2005 20:14

Mss is dit niet de locatie voor onderstaande vraag, maar ik vond het nogal stom om er een aparte thread voor te openen.

Waar is er ergens een complete timing te vinden vd GP¨in Spa??
met ook de exacte timing vd GP2 en de Porsches er bij...

Via wat googelen bekwam ik enkel een (complete) timing v 2004 :(

Voor de geïntereseerden: hier vind je de tarieven van parking en camping aan Les Combes...
€12 voor de Parking. Ik dacht dat men vorig jaar zelfs €15 heeft gevraagt aan les combes.

Als er iemand de tijdstippen en de plaatsen vd (monster)filles (op vrijdag) kan voorspellen.... Post ze dan zeker hier ;) :worship:

All times are GMT +2. The time now is 21:37.