De Paddock

De Paddock (http://www.depaddock.eu/forum/index.php)
-   Belcar Original (http://www.depaddock.eu/forum/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Startlijst Belcar 2006, de overige berichten. (http://www.depaddock.eu/forum/showthread.php?t=11623)

Autofan 13-11-2005 14:18

Quote:

Originally Posted by moore
willie moore zal niet meer alle races meedoen in belcar, enkel de 6u en de 24uren.
hij zal zich inzetten in een gans seizoen VLN of BTCS

Dat is spijtig :(

Mark 13-11-2005 14:53

Quote:

Originally Posted by Jawaddeman
Mark je stelt me een beetje teleur; heb hier onlangs ergens op deze site een porsche 993 te koop aangeboden; enkele reacties verder schreef JIJ!!! "Dit is dan de eerste deelnemer voor belcar 2006"; maar ik vind me hier nergens terug...
grtz

Ik ben maar een amateurke ;) Toch leuk om te lezen dat jullie zoveel belang hechten aan deze lijst. Op 12 maanden tijd van een Sprinters Cup Clio naar een Belcar Porsche Biturbo, steile leercurve ;) Veel succes.

Scapa 13-11-2005 15:28

Quote:

Originally Posted by Autofan
Dat is spijtig :(

Maar begrijpelijk als je ziet hoe de organisatie omgaat met z'n toerismeklasse...

Jawaddeman 13-11-2005 15:33

Quote:

Originally Posted by Mark
Ik ben maar een amateurke ;) Toch leuk om te lezen dat jullie zoveel belang hechten aan deze lijst. Op 12 maanden tijd van een Sprinters Cup Clio naar een Belcar Porsche Biturbo, steile leercurve ;) Veel succes.

Nee nee jong, ge zijt ne goeie...

En thx we zullen wel zien waar we uitkomen zeker...

grtz

El Torro 13-11-2005 23:55

Quote:

Originally Posted by Scapa
Maar begrijpelijk als je ziet hoe de organisatie omgaat met z'n toerismeklasse...

Tja, en als je dan ziet dat vele Porsches uit de GTB in klasse 3 worden ingedeeld daar waar dus ook de TB'ers in gaan vallen is dat dan nog competatief genoeg voor die tourisme wagens ???
Daarbij dat de hele Belcar (hoogstwaarschijnlijk) in 3 klassen wordt onderverdeeld is het voor iedereen die inschrijft voor 2006 minder aantrekkelijk omdat het podium (en bekers) over minder (en grotere) klassen verdeeld zullen moeten worden.
Het Belcar concept was op zich helemaal niet zo verkeerd, hopelijk voor de Belcar (en z'n rijders) dat dat dan zo gaat blijven ??? :(
We zullen zien als het nieuwe regelement uit komt.......

Baron 15-11-2005 14:27

Ik wil het nieuwe Belcar-reglement wel een kans geven. Positief is dat we misschien een aantal nieuwe wagens gaan zien. Maar dat zulllen dan allicht wel GT's zijn. Net zoals Scapa en El Torro vrees ik dat de Tourings helemaal in de verdrukking zullen geraken. De TA's zoals de V8 BMW's van GS en G&A zullen nog wel hun mannetje kunnen staan, maar voor de TB's zal er niet veel meer weggelegd zijn dan een rolletje als startveldopvulling. Ik vrees er dan ook voor dat er nog touringteams het voorbeeld van Willie Moore gaan volgen en zullen vluchten richting BTCS, VLN, DSC, GDC of zelfs Britcar. Er zijn tegenwoordig immers uitwijkmogelijkheden genoeg. Dat zou jammer zijn want touringcars zijn toch altijd een essentieel onderdeel van de Belcar geweest.

GT2-R 15-11-2005 18:17

Mischien is dit wel goed. Ik zou het het beste vinden als belcar het GT-kampioenschap:worship: :worship: zou zijn en BTCS het tourisme- en silhouettekampioenschap:worship: :worship: zou zijn. En dan liefst nog dat de races van deze series in gemeenschappelijke evenementen zouden vallen, zoals dit jaar misschien al 1 of 2 keer gaat gebeuren:applaus: .

Greets, Dr. Jozz

Mattiallemakki 15-11-2005 21:08

Er is nog helemaal niets bekend over het "belcar regelement" wel weet ik dat er meerdere teams twijfelen wat te doen komend seizoen.Belcar blijven rijden (mischien wel als veldvulling) of bij BTCS, DSC meedoen om de prijzen..... Hoe moet je ook sponsers benaderen als je nog niet weet waar je volgend jaar gaat rijden... vind het een missteek van de organisatie

marcel 16-11-2005 15:37

Quote:

Leuk nieuws in nr.23 :)

GLPK => Een C5R of 550 Maranello
SRT => Een C5R voor Belcar, zoeken er nog eentje voor het FFSA GT

SRT kan voor zijn 2de C5R eens naar GLPK bellen, dan :+

Mark 19-11-2005 02:38

GS Motorsport, onze Duitse vrienden hebben mooie plannen, heeft heel wat in petto voor 2006.

1 * BMW M3 V8 GTR
2 * BMW M3 (eentje reeds bezet door Broodcooren/ De Coster)
1 * Porsche 996 (versie onbekend)

Trouwens de term Duitse vrienden is volledig terecht. Klik maar eens op "forum" bij hun ;)

Integra 19-11-2005 11:28

Quote:

Originally Posted by marcel
SRT kan voor zijn 2de C5R eens naar GLPK bellen, dan :+

Ik denk dat dan de 2e Corvette toch de eerste zou worden. ;)

GT2-R 19-11-2005 15:16

Quote:

GS Motorsport, onze Duitse vrienden hebben mooie plannen, heeft heel wat in petto voor 2006.

GS motorsport in GT, dat lijkt me wel wat. Hopelijk in GTA met een bi-turbo bijvoorbeeld.

FIRE 19-11-2005 15:47

Quote:

1 * BMW M3 V8 GTR

Trouwens de term Duitse vrienden is volledig terecht. Klik maar eens op "forum" bij hun ;)

:D

Trouwens mooie professionele website van GS Motorsport.

Scapa 20-11-2005 13:08

Quote:

1 * BMW M3 V8 GTR

Een gokje: Cracco op de Porsche ;)

Ik weet al waar dit eerst te lezen zal zijn.

vince 20-11-2005 13:14

Quote:

Originally Posted by Scapa
Een gokje: Cracco op de Porsche
Cracco ging zijn eigen cup toch ook bij Stijn Oosterlinck laten onderhouden voor belcar of heb ik het mis???

All times are GMT +2. The time now is 14:40.